MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Ed 11-07-2021

Goed assortiment en goede prijzen.
Vriendelijk personeel
Meeste producten op voorraad

Buddy Wielstra 11-07-2021

Prettige winkel met vriendelijk en vakkundig personeel. Heb deze keer niet alles kunnen krijgen maar dat was geen ramp.

Jannes 10-07-2021

De mediamarkt binnen stappen voor een telefoon en naar buiten gaan met een telefoon en een goed gevoel. Geholpen door een jonge dame die mijn dochter had kunnen zijn, met verstand van zaken en de instelling dat de klant koning is en voor de volgende aankoop weer bij de mediamarkt terug keert. Geen valse beloftes maar duidelijke en uitleg tot aan de kassa......

Rez. 10-07-2021

Super aardige medewerkers. Erg behulpzaam en altijd tevreden de deur uit. Dus een aanrader.

Driesen 10-07-2021

Duidelijk en concurrerende prijzen.
Goede knowhow. En goede service en openingstijden

Afwasmachine 10-07-2021

Ik heb mijn product nog steeds niet. Afgesproken dat hij binnen 1 week geleverd zou worden maar vergeten Doortje geven enz. Elke keer een andere smoes, langs de winkel geweest, tig keer gebeld pffff vreselijk! Wat een service, waardeloos!!!! Zou eindelijk bezorgd worden maar ook dat is lastig. Hup maar weer bellen, wordt natuurlijk niet terug gebeld!! Zooooo boos op deze mensen

Nietje 10-07-2021

Ruime sortering, vriendelijk personeel en eerlijke uitleg. Weten duidelijk de verschillen tussen de producten uit te leggen. Daar hou ik van

Hans Elbers 10-07-2021

Op onze vraag naar een oplader zijn we perfect geholpen door het personeel daar, bij de kassa kwam de opmerking van de
caissière dat het een kabel was van 2 meter en de vraag of dit nodig was. Wij zeiden nee, 1 meter is ook voldoende en
alles werd snel opgeruimd. Perfecte oplossing.

Jashar 10-07-2021

Geweldige winkel, goede en lachende verkopers.Bedankt voor hun hulp bij het kiezen van een tablet voor mijn zoon voor zijn verjaardag.

herman 10-07-2021

netjes en vriendelijk, zeer behulpzaam personeel , altijd artikelen aanwezig , van wat ik zoek

Sino1205 10-07-2021

Ik vind het een erg fijne shop om mijn electronica aan te schaffen. De producten staan klaar om uitgetest te worden en personeel staat klaar om je te helpen.

Geert 09-07-2021

Goede service heb 2 keer nieuwe smartphone teruggebracht wegens niet goed werken en toen ander merk gekocht en zonder problemen uitstekend geholpen

Abdi 09-07-2021

Snelle bezorging. goed service hun website geeft gedetailleerde informatie en overzichtelijk.

J. Prosman 09-07-2021

We werden zeer snel, vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe Chromebook. Alle vragen en opmerkingen werden zeer accuraat beantwoord.

Benny 09-07-2021

Heb deze stofzuiger bij mediamarkt gekocht en heb hem nu een paar dagen en hij zuigt zeer goed, is niet de goedkoopste maar onze vorige dyson is 10 jaar mee gegaan en dan valt het nog wel mee. Medewerker mediamarkt was zeer vriendelijk en heeft goed geholpen, dus tot nu toe een goede aanschaf.

Paul van lieshout 09-07-2021

Ieder deze week schreef via een bericht hier op kieskeurig over mijn goed ervaring bij media markt , nou deze is drastisch veranderd tot zeer ramp zalig .
Een lg oled 65c1 maandag avond gekocht bij media markt binnenwegplein , na twee dagen doet hij helemaal niets meer. Klachten service (telefoon) vertelde dat hem kon ruilen. Even langs gaan werd het geregeld , nou nee dus omdat ik de sticker uit de doos had geknipt voor cashback en de doos had weg gegooid was ruilen niet mogelijk, alleen reparatie , nu twee dagen later nog niet gehoord en zit nog met een kapotte tv thuis , zit tegen een zwart scherm aan te kijken van 2100 euro . Ben hier niet blij mee.

Annelies 09-07-2021

Prima site ook de winkel zelf is super.Bij problemen prima geholpen. Kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen

Laptop 09-07-2021

De prijs was zeer redelijk en ik kreeg een goede korting die volgens mij de beste keuze is

Oxana 08-07-2021

It was clean, well stocked, and the staff were very friendly and helpful. There was a big queue at check-out, so they opened a second check-out quite fast, which was good to see and it cut our wait-time. I'd definitely shop there again.

Ronald 08-07-2021

Mediamarkt kan je niet bellen bij problemen met de levering van hun producten. In mijn geval werd het oude apparaat niet meegenomen ondanks dat dit op de website staat en volgens mij wettelijk is verplicht.

Paul1958 08-07-2021

Prijs/kwaliteit van de artikelen die ik kocht waren rede voor mij voor deze shop te kiezen.
Het personeel was zeer behulpzaam de artikelen te vinden en advies te geven.

Celvin keur 08-07-2021

De service is heel goed heb me tv laten ophangen omdat hij te groot was om het zelf te doen. De service was heel goed en meneer wou zelfs ook me soundbar ophangen en tv instellen

Mat Swinkels 08-07-2021

De mediamarkt in Apeldoorn is mooi groot en heel overzichtelijk.De medewerkers zijn heel behulpzaam en goed in het geven van advies.👍

Joop 08-07-2021

Hele slechte aftersales. We kregen een nieuwe koelvriescombinatie met deuken. Pas na vele telefoontjes en extra bezoek aan de winkel in Groningen werd het probleem opgelost. Veel ergenis en bedorven diepvriesproducten. Men was telefonisch niet behulpzaam.

Erol 08-07-2021

Ouders hebben een koelkast gekocht, zou dinsdag moeten geleverd worden, klantenservice gebeld ook veelste negatief kon niet helpen, zou nog langer als 2 weken kunnen duren voor de levering. constantie tijd blijven in service, is voor een mega bedrijf als media markt dus ook een lastig karweitje.