MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Rick H. 17-07-2021

Ik wilde 2 harde schijven van 4TB kopen (ad.€ 89), maar zoals in dit filiaal vaker voorkomt was het vak leeg. Vervolgens keurig op 1,5 meter van het servicepunt 6 minuten lang gewacht totdat de medewerker met een andere (langdradige) klant klaar was. Plotseling komt een jonge gast aangelopen, die wacht ruim een minuut en claimt vervolgens dat hij aan de beurt was. Ondanks dat wij protesteerden ging hij toch die jongen helpen en verweet ons dat wij aan de verkeerde kant van deze balie stonden. Aan de strepen op de vloer viel dat absoluut niet te zien. Wij zijn boos weggelopen en dienden een klacht in bij de manager die er vervolgens ook niets mee deed.
Waardeloos! Zo verlies je klanten.

Ben van de Weer 17-07-2021

Prima advies en aankoop. Eerst heeft verkoper geïnventariseerd wat de eisen waren voor het produkt

Frans Janssen 17-07-2021

Gemakkelijk om er te bestellen werkte zoals ik verwant had zal er in de toekomst vaker bestellen in de webshop van Mediamarkt

Koffieliefhebber 17-07-2021

Op advies van Mediamarkt een ander koffiezetapparaat gekocht dan ik van plan was. De argumenten kloppen tot op heden nog steeds en ik ben blij dat ik het advies heb opgevolgd. Dit apparaat sluit beter aan bij mijn wensen.

Fleur 16-07-2021

Vorige week maandag heb ik een nieuwe Iphone besteld bij Mediamarkt, maar deze is door de bezorger van Trunkrs ergens in mijn appartementencomplex afgegeven, maar niet bij mij (ik was op dit moment gewoon thuis en er is dus ook niet bij mij aangebeld). Bij deze bezorging had eigenlijk om ID-kaart gevraagd moeten worden, omdat de Iphone alleen aan mij meegegeven mocht worden, maar dat is niet gebeurd. De bezorger heeft erg zijn best gedaan om zijn fout te herstellen en we zijn allebei meerdere keren langs allerlei buren gegaan om naar het pakket te vragen en ook heb ik meerdere briefjes opgehangen in het complex, maar zonder succes. Het pakket is spoorloos verdwenen. Vorige week dinsdag had het pakket geleverd moeten worden en inmiddels zijn we 1,5 week verder en heb ik nog steeds niks van de Mediamarkt gehoord, na vele mails. Ook Trunkrs heeft ruim een week geleden al een mail gestuurd naar Mediamarkt met de vraag of mijn geld teruggestort kan worden en waarin ze hun fout toegeven, maar ook hier heb ik nog niks over gehoord van Mediamarkt. Verder heb ik al meerdere keren met de klantenservice van Mediamarkt gebeld, maar ook zij konden mij elke keer niet verder helpen.

Na deze ervaring met Mediamarkt en vooral met de zeer slechte klantenservice, bestel ik nooit meer iets bij deze webshop. Ik ben al 1,5 week bezig met contact opnemen met Mediamarkt om ervoor te zorgen dat mijn geld wordt teruggestort, maar nog steeds zonder succes en zonder enige reactie of excuses. Ik mag hopen dat ik mijn geld snel terug krijg, want het gaat om een enorm bedrag, maar mijn vertrouwen is niet groot na 1,5 week mailen en bellen zonder enige hulp.

Khaldoun 16-07-2021

The service is good and the staff is helpful sometimes there is crowding but it remains an excellent place to shop

J. van Buuren 14-07-2021

Wij hebben vorig jaar, toen wij ons nieuwe huis kregen veel technische apparatuur gekocht bij Media Markt.
Zijn toen deskundig en met geduld te woord gestaan en geholpen.
Wij zijn al wat ouder (geboren in 1948) en zijn een beetje digibeet.
Toen wij de spullen eenmaal in huis hadden , en wat problemen hadden met de techniek, kwam de corona lockdown en konden we alleen telefonisch contact leggen.
Toch stuurde MediaMarkt Zoetermeer een medewerker langs om een en ander in orde te maken.
Weer alle gesprekken en hulp vriendelijk en geduldig.
Voor al het ongemak bood de vestigings manager ons ook nog een korting aan buiten de al geleverde service.
Al met al een 10+ voor Media Markt Zoetermeer

Margré 14-07-2021

Veel keus, moest echter lang wachten op medewerker van betreffende afdeling. Een andere medewerker kwam en heeft mij geweldig geholpen en zelfs de aankoop in mijn auto gezet.

marij 14-07-2021

de shop is heel groot maar je kunt alles goed vinden. personeel is vriendelijk en behulpzaam.
heb er een laptop gekocht. er is een het al vekeerd gegaan. maar is opgelost.
dus ik raad het zeker iedereen aan om daar heen te gaan.

Swarley 14-07-2021

Ik kwam voor een tv maar wist nog niet precies welke dus hulp gevraagd aan een medewerker en die heeft me echt erg goed geholpen en daardoor snel een keuze kunnen maken en ik omdat ik hem toen zelf niet meteen mee kn nemen kon ik hem de volgende dag op komen halen

J 13-07-2021

Na 4 weken wachten is er nog niks gebeurd wil mijn geld terug maar dat is nu al te laat
Telefoon besteld een drama dus die levering binnen een dag

Linda 13-07-2021

In maart heb ik in de winkel in Eindhoven onder andere een wasmachine en droger gekocht. Omdat ik meerdere items kocht vroeg ik om korting, maar deze mochten ze niet geven. Dat vond ik uiteraard geen probleem, totdat 2 dagen later de wasmachine en droger afgeprijsd op hun website stonden, beetje vreemd natuurlijk. Dus heb ik gebeld en ze zouden mij de korting alsnog geven na de levering van de producten.
In april werden de producten geleverd, toen bleek dat ze in de winkel geen installatie voor de droger erbij hadden gedaan en op de wasmachine zat een hele kleine beschadiging. Die beschadiging had ik normaal niet erg gevonden, maar omdat de droger ook terug moest koos ik ook voor een nieuwe onbeschadigde wasmachine. Meteen daarna heb ik gebeld met de klantenservice over de installatie van de droger. De vrouw aan de telefoon was wat moeilijk verstaanbaar vanwege haar accent, en was niet erg begripvol en behulpzaam. De droger opnieuw leveren inclusief installatie ging blijkbaar niet zomaar. Deze bestelling werd terugbetaald en ik moest de droger opnieuw bestellen. Erg omslachtig vond ik, daarom heb ik aan het eind van het gesprek aangegeven de droger en wasmachine niet meer te willen en mijn geld terug te willen.
Op en 7 en 8 April kreeg ik per mail bevestiging van ontvangst retour, en zou mijn geld terugbetaald worden, omdat ik de producten in de winkel had gekocht kon de terugbetaling wel wat langer duren.
In mei had ik nog niets ontvangen en heb ik gebeld met de klantenservice, daar kreeg ik te horen dat er een storing met terugbetalingen was en ze niet wisten wanneer het opgelost was.
2 juni heb ik opnieuw gebeld omdat er nog steeds niets terugbetaald was. Dit keer kreeg ik te horen dat de storing verholpen was en ze niet wisten wat er fout was gegaan, ze zouden de terugbetaling in gang zetten. Op 4 juni heb ik het bedrag van de wasmachine terugbetaald gekregen, maar nog niet van de droger en 1 keer installatiekosten. Ik dacht dat het misschien apart overgemaakt zou worden, dus heb nog even gewacht, tevergeefs.
8 juni belde ik opnieuw en ze zouden het regelen. Dus ik weer gewacht maar er werd niets op mijn rekening gestort. Eind juni belde ik nog maar eens, en opnieuw kreeg ik te horen dat het geregeld zou worden. Op 2 juli is dan eindelijk ook het bedrag van de droger terug betaald, maar natuurlijk nog steeds niet de installatiekosten. Dus heb ik weer contact gezocht, dit keer via mail. Maandag 12 juli stond dan ook eindelijk het bedrag van de installatiekosten op mijn rekening. Ruim 3 maanden nadat de producten retour zijn gestuurd. Schandalig vind ik het. En als ik er niet achteraan had gezeten had ik nu waarschijnlijk nog geen cent terugbetaald gehad. Waardeloze service. Ik zet nooit meer een voet binnen bij de Mediamarkt.

Anne 13-07-2021

In de winkel stond alles bij elkaar. Alles was goed te vinden, ze hadden veel van wat ik ook had gezien op de website

Patrick 13-07-2021

Goede service. Fijne, ervaren medewerkers die echt de tijd voor je nemen. Geven goed advies.

Hosea.lolujan 13-07-2021

Ik heb de mediamarkt gekust omdat altijd beste hulp. en alles wordt snelle. en thuis bezorgd prima & vriendelijke, vrolijke. De Bestelling in goed conditie en prima. Beste Mediamarkt.

Saima 13-07-2021

Great Customer Service experience! All my questions were patiently answered before I made the purchase.

Rob. 13-07-2021

uitgebreide keus, uitstekende voorlichting.
Nam rustig de tijd voor uitleg. (telefoon verschillen )

Marchos 13-07-2021

Fijne winkel, veel keuze. En deskundige hulp.
Ook heel fijn dat er een goede service balie is. En bij problemen helpen de ICT medewerkers je snel weer op weg.
Ik betaal graag een paar euro extra zodat je bij vragen of problemen daar terecht kunt voor hulp.

JP.Bakkeren 12-07-2021

Ik ben een van bezoekers die van dag 1 bij opening aanwezig was,heb veel contact met verkopers onder houden . En persoonlijk veel gesprekken gehad over in richting. Mijn grootste vriend is (*) veel lief en leed gehad ,prima verkoper ,nu in magazijn werkzaam. Kom vrijwel iedere dag voor iets of gewoon een babbel .

G kragt 12-07-2021

Vriendelijk en behulpzaam niet altijd even kundig,
Maar er lopen een paar toppers tussen.

Khadija 11-07-2021

Ik heb ervaring met MediaMarkt met hun klantenservice ze zij aardig .met snel ruilen en snel bezorgd

Josien 11-07-2021

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam vragen door wat je precies wilt en dit maakt het makkelijker om een goede keuze te maken. Over de apparatuur

O 11-07-2021

Goed service en klantvriendelijk medewerker. Goed informatie over de product. Mediamarkt Alexandrium is mijn favoriet

Bouzian 11-07-2021

Ik ben fantastisch geholpen bij de Mediamarkt Binnenwegplein bij de Telecom afdeling. De dame met het blauwe haar heeft de tijd genomen om mij goed te helpen.

Hans 11-07-2021

Goed assortiment en prijs is concurrerend. Het aangeschafte artikel, een monopod, zat in een doos die beschadigd was. Daardoor een korting op het product van zo'n 30%. Niet lang hoeven te wachten bij de kassa wat ook altijd handig is. Had nog even een vraag over een ander artikel en kreeg snel de info van een medewerker.