MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Jeannette 18-07-2021

Top shop.
Alles bijna altyd op voorraad.goeie service

Veel keus.Goeie prijs/kwaliteit verhouding

Marianne 18-07-2021

Radio gekocht, niet in het rek in de winkel. Verkoper heeft gezocht in magazijn en alsnog de radio gevonden.

Reitsma 18-07-2021

Mooie winkel dit keer snel geholpen en goed advies gekregen. Probeerde daarna wel gelijk iemand van low budget energie aan mij te koppelen. Dit vindt ik op zich prima maar geeft wel een beetje druk.

R.L 18-07-2021

Goed geadviseerd, breed assortiment, kon een goede keuze maken, ga hier regelmatig winkelen

Carlo Huisden 18-07-2021

Prima geholpen door personeel. Dwz dat je een demonstratie krijgt en deskundig advies krijgt. De prijs die je betaalt is niet lager dan elders… de service maakt het verschil.

Patrick van Wijland 18-07-2021

De concurrentie zegt alles voor een glimlach. Verkoper Samir gaf mij een goed gevoel het hele weekend! Super beleefd, klantgericht en mega behulpzaam. Het maakt hem volgens mij niet uit of je 1 of 10.000 euro uitgeeft. Ik kocht een demo model JBL box. Maar hij ging toch nog even voor een kabeltje kijken. Duurde wat lang, dus hij vond een kabeltje maar gelijk sorry dat het wat lang duurde. En alleen daarom ga je naar een winkel.

Henriëtte 18-07-2021

Prettige winkel. Prettig personeel zonder opdringerig te zijn. Goede informatie over de verschillende producten; in mijn geval een soundbar.

Ger 18-07-2021

Heb medewerker om informatie gevraagd maar had weinig kennis waar hij wel in getraind was, er zit weinig inkt in de bijgeleverde patronen u kunt beter wat bijkopen.

Frans Janssen 18-07-2021

eer gemakkelijk te bestellen in Media webshop af spraak is afspraak nu bestellen over een half uur ophalen dat is zeer gemakkelijk dus geen wachten meer

Martino 18-07-2021

Wat een leuke ervaring. Tot 2x toe ben ik echt goed geholpen, door de dames van de klantenservice in Venlo..Niet alleen op technisch gebied, die op heel hoog niveau aanwezig is, maar ook zijn de dames vriendelijk en adequaat! Sorry heren, ik heb jullie nog niet de eer gehad, maar dat zal ongetwijveld ook goed zijn.. Top service!

Imran 18-07-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kennis niveau van bepaalde krachten schiet te kort op technisch vlak waardoor je bij thuiskomst na zelf gegoogle erachter moet komen dat het net ietsje anders zit.

Rob 18-07-2021

Ruime keuze goede prijzen en zeer goede service.
Ik kom. Hier al jaren en zal zeker nog vaker hier terug komen

Jan Krechting 18-07-2021

goed product , prijs kwaliteit verhouding is ook oke, vriendelijke medewerkers!!

Dirk Kroeze 17-07-2021

Hele fijne winkel goede service als je vragen heb word het je goed uitgelegd en ze zijn heel goedkoop

Ed 17-07-2021

In de winkel geweest. Werd vakkundig geholpen door een vriendelijke verkoper. Ik heb hier al meer gekocht en je wordt altijd even vriendelijk geholpen.

T 17-07-2021

Nette winkel en praktisch alles wel op voorraad (of anders wel een alternatief op de plank liggen). Ook wordt je vriendelijke geholpen. Zonder dat ik het wist kreeg ik blijkbaar ook nog korting omdat ik recent jarig was, leuk meegenomen natuurlijk!

Mathias Borninkhof 17-07-2021

Geweldige shop en kundig en behulpzaam personeel.
Ook het uitgebreide aanbod doet mij beslissen voor de MediaMarkt te kiezen

Mario 17-07-2021

When i come to the shop, was looking for babysitting camera. One of assistant helped me to find what i need. He gived opinion and recommendations which fit for me the best.

ddiorrgguk 17-07-2021

De klantenservice is echt een top service zowel in de winkel als op alle social media platformen, daarnaast zijn de producten die ze verkopen ook echt een topkwaliteit, als er iets is doen ze niet moeilijk maar dan doen ze hun best om klanten aan hun wensen te voldoen echt super goed!

Dennis Broere 17-07-2021

Ik ben keurig gebeld door de media markt dat ik mijn bestelling kon afhalen. Alles was keurig verpakt en het afrekenen ging gemakkelijk. Zelfs hulp gehad met controle van gehele pakket en de bon er netjes bijgekregen. Hele fijne winkel die de moeite neemt om uitleg te geven en je te bellen

Louise 17-07-2021

De medewerkers waren erg vriendelijk en de winkel is overzichtelijk. Ik kon mijn bestelling snel ophalen

Ben 17-07-2021

Veel keus helaas te weinig personeel op de vloer .Maar over het algemeen goed.

Dennis 17-07-2021

Gewoon fijne makelijker winkel. Duidelijke uitleg of advies. Of via de site alles makelijk te vinden en te bestellen.

Jorg 17-07-2021

Waardeloze klantenservice.

Robotstofzuiger gekocht op de outlet tijdens de BTW dagen. Volgens de productbeschrijving was alleen de doos geopend en licht beschadigd. Toen we het product binnenkregen meteen open gemaakt en zat het helemaal vol vuil. Het Hepa filter was te ranzig voor worden en zat al helemaal vol, de borstels waren al helemaal verbogen en op het apparaat zaten meerdere krassen.

Wij contact opnemen met mediamarkt en we kregen na 4 uur pas reactie op een live-chat. Op deze manier vervalt het nut van een chat. Door het lange wachten op de chat, hadden wij ook een mail gestuurd. Hierbij kregen wij na een week pas reactie en hier hadden we ook niks aan. Vervolgens hebben we Mediamarkt gebeld: "Nee, hier kunnen we niks aan veranderen. Je kan hem retour sturen". Wij vroegen of we dan nog de 21% korting van de BTW-dagen kregen, maar dat was niet meer mogelijk.

De 4e medewerker die we spraken was bereid om te kijken of hij omgeruild kon worden, maar al met al een erg slechte service.

Michael 17-07-2021

Goekoper dan de concurrentie, ruimschoots genoeg voorraad en professionele medewerkers