MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Shahramshojaian 08-07-2021

Omdat de prijs en verschillende tv heft de Mediamarkt ,en goed service ,en bij aankoop van elektrische apparaten geen BTW .

w.pennings 08-07-2021

prima winkel prima service je neemt er altijd wel iets mee heb eigenlijk geen slechte ervaring......

Alex Nieuwenhuijs 08-07-2021

Mijn dochter kocht van haar hard gewerkte centjes een IPhone 12 tenminste dat dacht ze. Netjes betaald en via de mail de leverdatum! Op de leverdag komt er ineens een mail dat de telefoon geleverd is met een vreemde ondertekening wat totaal niet lijkt op die van haar. Meteen mediamarkt benaderd zij gaven aan een onderzoek te starten, na 2 dagen gewacht te hebben maar weer contact gezocht met mediamarkt. Tot onze verbazing was er niet eens een onderzoek gestart op mijn vraag wat voor termijnstelling ze aan zo’n onderzoek hangen was het antwoord 7 werkdagen, we zijn nu ruim twee weken verder waarin ze nu komen dat uit onderzoek is gebleken de telefoon geleverd te hebben ze willen nu ineens haar ID gegevens om te verifiëren met de gegevens van post nl ?????? Vreemd er is nooit iemand aan de deur geweest dus wat valt er te verifiëren????
Mijn ervaring met mediamarkt is zeer slecht, toch hoop ik dat ze dit nog netjes gaan oplossen.

Brenda 07-07-2021

Wij zijn zwaar teleurgesteld in de Mediamarkt. Bestelden online een tv en rekenden af in de winkel. Na wat onderzoek, helaas naderhand, bleek dezelfde tv bij coolblue en BCC €125 goedkoper te zijn. Mediamarkt doet niet aan laagste prijsgarantie, dus hebben we de bestelling geannuleerd. Daarna kregen we geen geld retour, hoewel dit wel per mail werd beloofd. Meerdere keren de retour betaling link ingevuld, gechat, gebeld en gemaild met de klantenservice. Vandaag, precies een maand later pas geld retour gekregen. Zo slecht dit, wij kopen NOOIT meer iets bij de Mediamarkt en raden het anderen af

Albert 07-07-2021

Bestel hier echt heel vaak mn producten. Van autoradio tot koelkast en alles er tussen.
Is er iets met het product word het direct vervangen binnen de garantie en als een product niet op voorraad is word ik terug gebeld als het er weer is.
Het personeel doet erg hun best om je te helpen als je vragen heb over een product en nemen daarvoor ook echt de tijd om het tot in detail uit te leggen,
Al jaren een zeer tevreden klant voor al mijn electronica,
Zeker een dikke aanrader. 👍🏻

Cees Franken 07-07-2021

Er werd de tijd genomen om een en ander uit te leggen. Alle voors en tegens van diverse apparaten in onze prijsklasse werden doorgesproken, waardoor een vertrouwen werd gecreeerd.+

Silveijn 07-07-2021

Ik ben zo goed geholpen in de media markt in Eindhoven
Ik had 24 juni een oppo telefoon gekocht met vinger scan
Maar 6juli deed die het niet meer ik heb een nieuwe gekregen hele goede service

Estelle de Bie 07-07-2021

Twee weken geleden een wasmachine besteld, binnen twee dagen hadden we hem ontvangen,top!
Helaas bleek hij beschadigd te zijn, dus wilden we dat hij omgeruild zou worden.
Ondertussen zijn we twee weken verder en vandaag is hij pas opgehaald!!
Helaas moeten we nu ook weer wachten dat hij retour bij de mediamarkt is voordat er een nieuwe besteld wordt voor ons.
Nu maar weer afwachten wanneer we eindelijk onze wasmachine krijgen!

Elisabeth 07-07-2021

Ten eerste stond de prijs van de dagdeal niet aangegeven in de winkel in BErgen-op-Zoom. Als we dan eindelijk iemand vinden, zegt dit meisje, u mag kiezen tussen de kleur wit en zwart (liggen in dezelfde bak), de prijs is 33 euro voor de oortjes. Komen we aan de kassa, blijkt de zwarte toch weer duurder te zijn. Ik zeg uw collega heeft nochtans gezegd dat ze evenveel kosten. We gaan naar de collega. Die zegt dan plots, ja ik wist dat niet. We vinden de professionaliteit en het aangeven van de prijs van de dagdeal in de winkel, dat deze alles te wensen over laat. De jongen aan de kassa was wel heel vriendelijk, hij kon er tenslotte ook niets aan doen, dat zijn collega ons foutieve informatie had gegeven. Ook bij verder uitleg omtrent het apparaat is er niet voldoende kennis aanwezig in de winkel. We hebben samen met een andere klant, daar zeker een kwartier staan wachten, ze zouden hulp sturen maar die kwam niet. Dan zijn we maar weer zelf op zoek gegaan naar iemand. Triest, heel triest allemaal.

Rianne van Lieshout 07-07-2021

Gebruiksvriendelijk en servicegericht staat hoog in het vaandel van deze vestiging

Ron 07-07-2021

Goede uitleg en ook de hulp met oplossingen te doen . En daarom ook aan te raden

Paul 06-07-2021

Goede en snelle en duidelijke service en goede verkoopmedewerkers , we hadden een probleem na garantie en dat is ter volledige tevredenheid op gelost.

Bart 06-07-2021

Klantvriendelijk, snel geholpen en eerlijk adviesben erg tevreden hier over

Meenakshi Sharma 06-07-2021

Ik ben zeer.tevreden met service van Luke. Ik heb alle informatie van hem gekregen met een goede uitleg. Hij is zeer vriendelijk en denkt met de klant mee. Speelt goed op de wensen en behoeften van de klant.

Ad 06-07-2021

Mooie goed bereikbare winkel. Ruime keuze. Vriendelijke hulpvaardige medewerkers

boze en verdietige klant 06-07-2021

heb een Galaxy tab a7 gekocht bij de mediamarkt.
Thuis gekomen bleek het een gebruikt !!!!! apparaat.
Vanwege mijn ziekte niet meer instaat geweest het te gaan ruilen
Ben het ook niet van plan.
Komt nog bij dat ik een 32 gig aan de verkoper vroeg en zonder dat ik het wist een 64 mee kreeg
Had duidelijk om een 32 gevraagd (is mij groot genoeg.)

Ronno 06-07-2021

Via de site besteld en afgehaald en betaald in de winkel. Alles lag netjes klaar en goed geholpen. Voordeel hiervan is dat je niet hoeft te zoeken en je weet dat je niet voor niets er naar toe gaat. Als je weet wat je hebben wilt is dit aan te bevelen.

Martin 06-07-2021

Waardeloze tent Google zelf maar, dure stofzuiger gekocht met net 7 maanden al overleden en zgn eigen schuld 'vochtschade' Bij zoeken kom je deze reden vaker tegen om onder garantie uit te komen en of je maar even zelf wil gaan betalen voor je garantie. |NEE dus! Apparaat is slechts 20 min per week gebruikt er is nooit water mee opgezogen of overheen gegaan toch zijn er 'duidelijke' vochtsporen die zijn dan zo duidelijk dat de baliemedewerker waar ik in Duiven naar toe ging om mijn beklag te doen over de reactie vh reparatiebedrijf de 'bewijs' foto's bestudeerde en zei dat hij geen vocht kon zien en de foto's maar onduidelijk vond Geprobeerd om de dialoog aan te gaan met het bedrijf ogenschijnlijk net antwoord maar zeer stellig dat de bewijzen overduidelijk zouden zijn en dat ze er niets aan doen tenzij ik iets van 86 euro betaal op mijn net 7 maanden oude stofzuiger van 200 euro... NIET DUS! Stuur t lijk maar terug want dat waren de 3 enigste opties... Of ik betaal, Of ik laat m terugsturen, Of ik ben akkoord dat ze m 'vernietigen' - tuurlijk jongens' Goed bezig hoor. Ik zou een proces er voor moeten aanspannen maar ik ga die lange weg niet in Gevoelsmatig wil je ze er niet mee laten wegkomen maar je weet dat t een lange weg zal zijn', er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, ik bespaar mij de kosten, de extra frustratie ergernis boosheid hetvele werk om uiteindelijk dan eens een keer mijn recht te kunnen krijgen . 200 euro is best een bedrag voor mij maar mijn gezondheid is mij meer waard.
IK koop nooit meer iets bij deze tent. (Of iets van AEG.) Kwaliteit, inhoudelijke garantie, en instaan voor je producten,dat is allemaal iets van vroeger. Smoesjes en er onder uit wimpelen, en producten die een ultra kort leven zijn beschoren is blijkbaar normaal voor deze tijd.

Yacintha 06-07-2021

Goede hulp gekregen met duidelijke informatie. We werden vriendelijk te woord gestaan en zijn uiteindelijk zeer tevreden met een goed product vertrokken!

Rik 06-07-2021

Gewoon snel en goed geholpen. Medewerker was erg aardig en wist snel waar ik moest zijn.

Marc Christian Wachter 06-07-2021

Online besteld en opgehaald in Heerlen (was enige die het nog had). Vriendelijke bediening 👍🏻

Anita 06-07-2021

Mooie grote winkel ruim opgezet en overzichtelijk met een ruim assortiment. Het personeel professioneel maar vriendelijk . Goede service

Jan 06-07-2021

Slechte service late bezorging eerst koop ik wasdroger bezorging er slecht was ook echt over de drempel 1 meter veder was de droogruimte . Nuheb ik een wasmachine gekocht ook week te laat aan laten sluiten en machine vult zich met water maar staat niet aan en water blijft in de machine lopen . Ik wil die machine niet maar de vervoerder wil de machine niet meenemen. Dus ik gebeld moet 10 dagen wachten om op te halen . Ik heb nu bij boll.com besteld woensdag krijg ik de machine al. Dat is pas service en ook nog gratis aangesloten

Jan kuipers 06-07-2021

Zeer klantvriendelijk .klantgericht., zeer behulpzaam bij problemen zowel technisch als financieel

Marianne 06-07-2021

Goede uitleg bij aankoop van apparaat. De verkoopster zocht zelfs dingen op internet voor ons op en was erg vriendelijk