MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Martina 28-05-2019

De winkel zit in de buurt van mijn huis. Hij is groot en ik kan er alles op gebied van elektronica vinden. De medewerkerszijn erg behulpzaam en de meesten zijn kundig in hun vakgebied. De prijzen zijn gemiddeld.

J.B. van Huet, Peddenakker 6, 6903 VV Zevenaar. 28-05-2019

We waren iets aan het zoeken en een zeer attente verkoper kwam naar ons toe of wij het konden vinden. Hij was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik vind dat de klantvriendelijkheid bij Media-Markt op een hoog niveau staat en daarom gaan wij graag naar Media-Markt.

Geldverspilling 28-05-2019

Samenvatting: Zeer slechte behandeling omtrent retour van producten die niet bruikbaar zijn.

Van mediamarkt verwacht je kwaliteit en verwacht je goed en eerlijk behandeld te worden. Dat is helaas totaal niet het geval. Zo heb ik gister een product van 40 euro gekocht. Dit product had echter een zeer misleidende verpakking en direct na het openen was te zien dat dit product niet voldeed aan de eisen waar ik naar zocht, dus verpakte ik het weer. Het was echter al na sluitingstijd dus heb ik tot vandaag gewacht en gelijk na de opening heb ik het product terug gebracht. Het product werd echter niet geaccepteerd omdat het al open was geweest, terwijl ik niet zonder openen had kunnen weten dat het een slecht product was en ik heb het product voor de rest ook niet verder gebruikt/aangeraakt. Ze weigeren ook het product voor een lagere prijs terug te nemen of in te ruilen voor een ander product. Ik ben verre van rijk dus 40 euro weggegooid is een hele boel. Ik raad iedereen af om bij de mediamarkt iets te kopen want aangezien je het na openen niet terug mag brengen heb je nooit zekerheid dat wat in de verpakking zit ook is wat je wilde hebben.

Bas Neijmeijer 28-05-2019

Ik vind de Medimarkt een fijne winkel. Dan heb ik het over het filiaal in Hengelo op plein Westermaat. Maar ook de online shop is prettig. Als ik de de winkel vergelijk met de buurman en tevens concurrent (..) dan loop ik 10 keer liever de Mediamarkt in dan de concurrent. Het winkelt prettiger en de medewerkers helpen je beter. De online shoppen doe ik minder snel maar heb ik wel gebruikt om alvast te oriënteren. Waardoor het uiteindelijk makkelijker was om een goede keus te maken in het product dat ik wilde hebben. Ik ben zeer tevreden.

H. Janssen 28-05-2019

Naar tevredenheid geholpen door medewerkster. Kom vaker in winkel van Media Markt aan de Franciscus Romanusweg te Maastricht.

Corina van den Bergh 28-05-2019

Ruime overzichtelijke winkel, vriendelijk en deskundig personeel! Zeer uitvoerig en vlot geholpen en dus met een tevreden en blij gevoel de winkel met mijn nieuwe prachtige Smartphone verlaten! Makkelijk vlakbij parkeren zowel met de auto als met de fiets!

marti van venrooij 28-05-2019

perfect geregeld filiaal in Ekkerrijt was makkelijk toegankelijk en telefoon shop voorraad die niet op enige website te vinden was.
wederom zeer tevreden.

Math 28-05-2019

Goed geholpen bij aankoop in venlo van mijn iPad prima voorgelicht en geholpen

Rita 28-05-2019

Vriendelijk geholpen met kennis van zaken . Werd met ons mee gedacht. Behulpzaam

Bruin Bakker 28-05-2019

Je word in de Winkel door goed personnel geholpen. Tevens worden de aanbiedingen die relevant zijn duidelijk aangeboden door de verkoper.

maus 28-05-2019

Ik vind Media markt Zoetermeer een fijne winkel omdat ze klant vriendelijk zijn, je goed helpen als je een vraag/probleem hebt.
je kunt 2 uur gratis parkeren , winkel is netjes en het zit in een fijn en ontspannen winkelcentrum

MJ Finch 28-05-2019

's Ochtends vroeg is het heerlijk winkelen in de Mediamarkt te Eindhoven. Ik werd rap geholpen door een medewerker, die met mij de gekozen producten doorliep. Even later kon ik een goede keuze maken om het twee dagen later te kunnen komen ophalen. Ik ging tevreden de winkel weer uit.

L.W.H. 28-05-2019

Makkelijk shop en goed geholpen in de MM Eindhoven. We gingen voor een laptop en 2 x een S10E, na enkele vragen en goede uitleg overgegaan tot aankoop. Geholpen door een verkoper van Asus, maar keuze toch op een HP laptop gevallen en deze deed er niet moeilijk over en probeerde ook niet richting een Asus artikel te pushen. En de Samsung Galaxy S10E hadden we thuis al op het oog maar toch wat twijfel, ook hier na goede uitleg waren we zeker dat we deze ook met gerust hart konden aanschaffen.

Shirley 28-05-2019

Goede indeling van goederen en overzichtelijk goede hulp van vriendelijk personeel

RE Groothoff 28-05-2019

Naast een ruim aanbod van merken, ik zocht en vond een soundbar, was er de mogelijkheid om ze te horen. Op die manier kon je goed vergelijken. Daarnaast was er snel een deskundige medewerker beschikbaar. Ik heb mijn keuze kunnen maken, en geniet nu elke dag van mijn nieuwe aanwinst. Bedankt mediamarkt, natuurlijk in de 1e plaats de deskundige medewerker.

John Krekels 28-05-2019

Wij hadden nieuwe telefoons nodig. We werden vrijwel gelijk geholpen door een medewerker.
Hij gaf ons duidelijke informatie, zodat we gelijk wisten wat we wilden. Niks op aan te merken.
Goede service en klantvriendelijk.

Rachelle K 28-05-2019

Echt geweldig. Ik kwam voor een headset ps4 en 4 in 1 game Uncharced Ps4. Mijn verjaardag voucher code met 5 euro korting deed het niet online ik werd in de winkel meteen door een vriendelijke meneer geholpen zonder enkel probleem kreeg ik de korting. SUPER! Zoontje heel blij met zijn headset&spel

Alex Vlemmings 27-05-2019

Na een zeer spontane en goede advisering over mogelijke aankoop van een compact camera ben ik aan het twijfelen gebracht over welk type het beste te kopen voor mijn camera doel. Het advies van de vriendelijke verkoopster gaf uiteindelijk de doorslag, eerst thuis nog eens beide goed op een rij zetten en enkele online reviews nalezen. Volgende week ga ik terug om mijn koop definitief te maken.
Minder spontaan was de advisering met mijn uiteindelijke aankoop van een nieuwe Sonos Play One.
Na eerst met ‘even wachten’ te zijn afgescheept door een meer senior verkoper, werd ik uiteindelijk na 5 min, redelijk (vandaar dit alles de 7 score) goed geholpen door een jonge minder ervaren verkoper die niet geheel actueel op de hoogte was van de product specificaties, met name mbt de spraaksturing.

Xavier Tollenaar Boskaljon 27-05-2019

Top winkel, heb voor de mediamarkt in Amersfoort gekozen omdat het een fijne locatie is en leuk personeel heeft die weet waar ze het over hebben. Groot aanbod en zoals van de media markt te verwachten mooie aanbiedingen.

Marijke Janssens-Stams 27-05-2019

Media Markt is voor ons een fijne winkel
Goed Personeel Vriendelijk en alle tijd voor je

Jan 27-05-2019

We hebben hier veel producten gekocht.
Prettig: fysieke winkel om de hoek.
Aftersales: uitstekend, mogen we zeggen na 2 defecte telefoons.
Apparaat kapot? Gewoon naar de balie lopen en laten repareren.
Erg knap dat Mediamarkt met fatsoenlijke aftersales, fysieke winkels en lage prijzen kan opboxen tegen de web-only winkels.

Erik 27-05-2019

Goed geadviseerd qua bescherming van de aankoop, goede voorraad en keuze qua spellen.

Brendie 27-05-2019

Het grote aanbod is het belangrijkste punt voor mij. Keuze genoeg en altijd vriendelijke medewerkers. Als je iets wil weten over het product wordt je altijd geholpen, en als de medewerker die je hebt aangesproken het niet weet, wordt je altijd doorverwezen naar de juiste persoon voor de afdeling.

Wim Springer 27-05-2019

Ik vond de winkel er keurig uit zien en ben op een zeer correcte wijze behandeld.

Govert Elsing 27-05-2019

Erg aardig mensen en verstand van zaken.en dan bij betalen nog een muffin als kado