MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Ben Zom 14-05-2020

Groot assortiment en keuze, vriendelijke bediening en concurrerende prijzen.

Gert van Vliet 14-05-2020

Veel keus. Personeel aardig en je word goed geholpen. Ik kom er graag. Ook fijn dat je er nog cd's kan kopen.

RH 13-05-2020

Leuke aanbieding gezien, nadat onze vorige bestelling zo gigantisch mis ging een compensatie gekregen. Zo werd deze aanbieding nog iets leuker. Medewerkers zijn altijd netjes en beleefd.

Frank kok 13-05-2020

Zeer goed en vakkundig geholpen door ethienne bij het maken van mijn keus voor een nieuwe printer

Danielle 13-05-2020

Alles wat elektronisch is ga ik altijd naar de Mediamarkt, het liefst ga ik zelf naar de winkel in Amersfoort. Mocht Amersfoort iets niet op voorraad hebben wat laatst gebeurde, dan bestellen ze het direct daar online voor mij. En dankzij de mediamarkt clubkaart heb ik altijd mijn bonnetjes. (ik raak mijn bonnetjes namelijk heel goed kwijt). Ik heb zelfs het gevoel dat ik vreemd ga als ik bijvoorbeeld naar een concurrent ga haha.
Top winkel en ben blij dat ik een kwartiertje van de mediamarkt af woon.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Lucia 13-05-2020

18 april 2020 fornuis besteld. Betaald met creditkaart. Fornuis was defect. Contact krijgen met de mediamarkt voor retourzending ging zeer moeilijk.
Alles geprobeerd Mail Chat Telefonisch. Uiteindelijk toch via de chat contact gekregen. Het fornuis zou 1 mei gehaald worden. Helaas op 1 mei niets. Gebeld werd verschoven naar 4 mei. Ben niet akkoord gegaan fornuis stond midden in mijn woonkamer. Mooi er zou 2 mei een vaatwasser gebracht worden. Dus onder dreiging dat ik alle bestellingen zou cancellen werd het fornuis opgehaald. Daarna nog 2x iemand aan de deur voor het ophalen vh fornuis. 4 mei een creditnota ontvangen. Tijdens eerder contact zou de terugbetaling 3 of 7 werkdagen voor de creditkaart zijn. Vandaag contact gehad. Creditkaart betalingen worden aan het eind vd maand gedaan. Heel slechte ervaring met de mediamarkt. Voor mij nooit meer.

Beste,

Vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Marc 13-05-2020

Ik moest en tv beugel kopen,man wat en goede verkoper had ik.hij wist al mijn te beantwoorden.
En de beugel,,,,na zoiets van eenvoudig om op te hangen.bedankt aan de verkoper !!

Henk 13-05-2020

personeel vriendelijk en met kennis van product en zaken goede voorlichting en duidelijk en overzichtelijk en goed bereikbaar / parkeren

EvertK61 13-05-2020

Mediamarkt in optima forma: je bestelt voor 1700 euro aan apparatuur (vaatwasser en wasdroogcombi). De oude wasmachine en oude droger en ook de oude vaatwasser moeten dus met hun vervoerder retour. Daar betaal je immers verwijderingsbijdrage voor. Maar nee de MediaMarkt NL denkt daar anders over en wil maar 2 apparaten mee terug nemen... Hoezo service?
Dan de order maar gecanceld en ga op zoek naar een firma die wel 1700 euro wil verdienen.

Beste,

Vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging.

EvertK61 14-05-2020

Beste,

Zo vervelend vinden jullie het niet als ik naar jullie eerder gegeven reacties (zowel telefonisch als in chat) kijk en luister. Welke oplossing hadden jullie bedacht dan want ik heb twee keer met verschillende mensen gecommuniceerd en ook op de consumentenbondpagina staat een reactie van jullie dat jullie gewoonweg het 3e apparaat niet mee willen nemen.... Inmiddels is de zending geweigerd en naar jullie retour.... Geld en klantengevoel doet er bij MediaMarkt niet toe, dat blijkt maar weer ('voor jou een ander'-gevoel

Thierry 13-05-2020

Dinsdag 12 mei heb ik de Media Markt in het centrum van Rotterdam bezocht. Er was veel personeel aanwezig dat goed en deskundig mij te woord heeft gestaan. Daarnaast werden de Corona maatregelen keurig gehanteerd en ben ik op super manier geholpen. Ik had een vraag over een bepaald product, de medewerker kon mij gelijk helpen waardoor ik hartstikke tevreden ben. Bij het afrekenen bleek dat ik mijn Club Card vergeten was, ook dit werd opgelost door een kassamedewerker. Zij vertelde mij dat ik de bon online kon koppelen aan mijn account, helemaal fantastisch!

Al met al super geholpen!

Beste Thierry,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij waarderen dit enorm.
Ik wens je veel plezier met de aankoop, en hopelijk tot de volgende keer !

Rein Jansen 13-05-2020

Goede shop alles overzichtelijk en nette vriendelijke bediening. Je winkelt hier met veel plezier.

Yvonne Bosman 13-05-2020

Kort geleden een laptop voor reparatie aangeboden. Goed geholpen, ook een leenlaptop meegekregen. Binnen 3 weken (Corona-tijd) de gerepareerde laptop weer retour onder garantie. Je krijgt netjes een mail dat je je product weer kan ophalen in de winkel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Yvonne,

Patrick 13-05-2020

2 dagen geleden de Tefal Easy Fry Precision EY4018 bij mediamarkt in Duiven gekocht.
Meteen in gebruik genomen doordat het een makkelijk en duidelijk te bedienen apparaat is.
Jammer dat er geen extra " kookboekje" bij zit.
Er waren in de winkel geen extra attributen zoals verdieping rooster bij te krijgen, moest ik dan maar via tefal website proberen . (Hierdoor een 8 gegeven)
Goede voorraad tijdens de aanbieding, vriendelijk geholpen.
Deze winkel blijft mijn favoriet mbt elektronische apparaten.
Prijzen duidelijk, uitleg helder, overzichtelijke winkel.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw positieve review en dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, ons personeel en assortiment.

We hopen je snel weer welkom te heten.

IPad Pro Magic Keyboard - Kijk Hij Zweeft 12-05-2020

Een Top product
Zeer handige bescherming voor je iPad met verlicht toetsenbord en track pad
Typt lekker soepel en heeft een prachtig design

Klein minpuntje: het gewicht

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Barbara 12-05-2020

De winkel is groot en ruim. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De jongeman legde alles goed uit.

Beste Barbara,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Nick 12-05-2020

Belachelijk slecht behandeld door de Mediamarkt. Mijn airpods gingen kapot en zouden gerepareerd worden, vervolgens werden ze ongerepareerd teruggestuurd. Dus ik heb bij de klantenservice aangegeven dat ze weer opnieuw opgestuurd moesten worden. Dit zo drie keer over. Vervolgens krijg ik een vervuild oortje terug, en beweert de mediamarkt dat het een nieuw oortje is? De medewerkers bij de klantenservice gaven me gelijk dat het oortje tweedehands moest zijn, toch blijven ze achteraf volhouden dat het oortje nieuw is en dat ik hem zelf vervuild heb. Echter is dat niet mogelijk, want zelfs in de bonnen staat dat ik het oortje niet gedragen heb omdat hij dus drie keer over is terug gestuurd. Ik raad iedereen aan NIKS bij mediamarkt te kopen want ze geven je dus gewoon gebruikte oordopjes met oorsmeer van een ander, en noemen dat 'garantie'.

Beste Nick,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met je reparatie. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Wij hopen dat het probleem is opgelost. Zo niet?Wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via de volgende link:

Nick 13-05-2020

Beste Mediamarkt,

Ik ben al maanden bezig met jullie klantenservice maar het probleem wordt niet opgelost en ik zie niet waarom jullie mij nu wel willen helpen als ik al vanaf november bezig met met deze kwestie en met jullie klantenservice. Ik word gewoon belachelijk gemaakt in jullie e-mails en jullie spreken jezelf tegen, als ik vervolgens met bewijzen kom dan zeggen jullie we kunnen je niet meer helpen.

Nick

GV 12-05-2020

Goed advies in de winkel gekregen van medewerker. Moet de gekochte apparatuur nog aansluiten maar dat zal wel goed komen. Handig dat afhaalpunt aan de achterzijde van het pand.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review.

Ingrid 12-05-2020

Ik kom al jaren bij de Mediamarkt in het Alexandrium en ben altijd zeer tevreden geweest over zowel de uitstraling van de winkel als de vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel. Ik moet echter wel bekennen dat ik mijn laatste bezoek als enigszins stressvol heb ervaren. Dit heeft zeker te maken met de tijd waarin we nu leven m.b.t. Corona, echter toch had ik gehoopt dat er in de winkel meer aandacht zou zijn voor de handhaving van de maatregelen. Persoonlijk vond ik dat het merendeel van de klanten zich niet hielden aan de afstand en vanuit het personeel werd hier niet op gelet, en sterker nog, een medewerker sprak mij aan zonder deze afstand te bewaren.
Het is dat mijn telefoon kapot was gegaan en ik echt een nieuwe nodig had dat ik de winkel bezocht heb, maar ik wacht voorlopig om een volgend bezoek te brengen.

Beste,

Excuses voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

Mw. M.C. de Jong 11-05-2020

Op zoek naar nieuw Nespresso apparaat. Verkoper kwam uit eigen beweging naar mij toe en vroeg of hij kon helpen. Dat heeft hij zeker gedaan. Goede uitleg, voorstellen i.v.m. energie-leverancier, waar ik geen gebruik van hem gemaakt. Maar goed dat hij op de mogelijkheid wees. Ging zeer tevreden naar huis. Voorzorgsmaatregelen i.v.m. Corona waren prima in orde. Ik had een boodschappenkarretje bij mij. Hoefde het niet af te geven bij de ingang, waar het anders altijd WEL moest. Denk dat het met afstand houden te maken heeft, of was beveiliging bij de ingang beetje bang???

Beste,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bezorging.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Luc 11-05-2020

De shop is gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk te vinden. Afrekenen en inloggen gaat ook zeer gemakkelijk. De winkel in Alkmaar is ook overzichtelijk en medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Rob 11-05-2020

Ook in corona tijd duidelijk advies. Eerst via de site bekeken en met mijn dochter in de winkel opgehaald.

Beste Rob,

Bedankt dat jij tijd hebt genomen om jouw review te plaatsen!
Wij waarderen dit erorm.

Is 11-05-2020

Snel en veel belovend en nooit problemen mee gehad in alle jaren bij een aankoop van Mediamarkt. Altijd snelle hulp en zeer vriendelijk.

J van Berkel 11-05-2020

Snel geholpen en afgerekend vriendelijk personeel
Ondanks de corona maatregelen loopt alles soepel

M. Lagerman 11-05-2020

Ontzettend goed geholpen door xxx bij de aankoop van een Samsung A40. Goede uitleg en advies waardoor ik snel mijn keuze had gemaakt voor deze telefoon. Superblij :)

V.Mulia 11-05-2020

Gisteren morgen naar de site gekeken voor een nieuwe magnetron bij media markt.Had gekeken over de prijs enz.1 uur later waren we daar en wat bleek?de prijs is €20 duurder dan we gezien hebben.Had dit verteld aan de verkoopster en zij had gebeld naar haar leidinggeven met dit verhaal.En ik heb geluk !!ik mocht een oude prijs hebben!top winkel en een top service!!ga wel vaker naar media markt toe.

Beste V. Mulia,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij wensen je veel plezier van de aankoop.