MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

GSV 06-03-2019

Dichtbij ; goed advies ; vriendelijk en geduldig personeel ! Kom er regelmatig en heb meestal dezelfde ervaring zoals hiervoor beschreven.

Andre 06-03-2019

Zeer vriendelijk personeel met in mijn geval super uitleg artikel wat ik zocht

Nico 05-03-2019

Erg vriendelijk en vakkundig te woord gestaan in de winkel en aan de kassa.

Marc 05-03-2019

De reden voor de keuze van de Mediamarkt was de aanbieding. Top!
De winkel op zich ziet er erg goed en verzorgt uit.
1 minpunt voor mij was het stukje bij de kassa, niet helemaal duidelijk hoe je nu precies moet lopen.

Daphne 05-03-2019

Ik werd erg vriendelijk, uitgebreid en fijn geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon en abonnement. Ik kon merken dat de medewerker duidelijk wist waar hij het over had en liep alles rustig met me door tot ik volledig tevreden was en alles begreep. Super ervaring! Ik kom zeker terug.

Elsbeth Geelof-Zeevat 05-03-2019

Fijne winkel, goed geholpen bij de aanschaf van een draaitafel, advies was deskundig en prettig. Bij een vraag aan de balie werden we ook heel prettig geholpen door een medewerker, zocht alles uit en belde naar een collega.

Cor de wever 05-03-2019

Breed en diep assortiment .deskundig personeel weten waar over ze praten.en een verbeterde kassa service afroep systeem

Bert van de wetering 05-03-2019

Overzichtelijk ruim aanbod.
Service is erg goed.
Goede informatie over het product waar je in bent geïnteresseerd.

Pieter 05-03-2019

We wilden een koelkast kopen waarover we zeer goed advies hebben gekregen door medewerker xxxx.
Daarnaast hebben we tevens een nieuwe droger gekocht en ook hierover wist hij voor ons de beste koop te maken.
Omdat we twijfelden om ook een nieuwe wasmachine te kopen hebben we na het advies van xxxx besloten deze nog niet te doen.

Alles helemaal prima en naar wens!
Alleen het afrekenen deed even pijn.

mary 05-03-2019

mooie winkel netjes gesorteerd en beleefde medewerkers word goed geholpen en ze nemen te tijd om naar je te luisteren zeer tevreden

Rian 05-03-2019

Site overzichtelijk. In winkel Dordrecht voortreffelijk geholpen door vriendelijk personeel. Levering keurig gedaan en door de jongens wasmachine prima aangesloten. Top gedaan.

Mirthe 05-03-2019

We werden goed geïnformeerd en geholpen, waardoor we een goede keuze konden maken

Ans Nabbe 05-03-2019

Er was een misverstand. En was niet goed uitgelegd
Een prijsverschil van 20 euro. Met een goed gesprek met de chef. Was het vanmiddag opgelost
Hele goede service

Bert 05-03-2019

Veel keus, goed en vakbekwaam personeel.
Een winkel met een slagings kans van 80%.

dreesen 05-03-2019

goede bediening,goede uitleg,genoeg tijd om vragen te stellen.kortom aan te bevelen.

Bjorn 05-03-2019

Goeie service en een vriendelijke verkoper die weet waar die over praat neemt voldoende de tijd voor de klant

Rob 05-03-2019

Voor deze shop gekozen vanwege de ruime openingstijden en de grote sortering. De medewerker was erg servicegericht en wees mij ook op mijn clubcard die ik bijna was vergeten mee te nemen. ( stond nog een bedragje op dat ik van mediamarkt voor mijn verjaardag had ontvangen.

Daan 05-03-2019

Smart bar is de perfecte oplossing voor alle problemen met telefoon, tablet of andere elektronica. Probleem wordt vaak direct opgelost en altijd met een kopje koffie.

Jeffrey 05-03-2019

Na heb op internet zoeken naar een nespresso latissimo touch machine besloten om bij mediamarkt te 's Hertogenbosch te gaan kijken om. Toch een betere indruk van het apperaat te krijgen

Wij werden geholpen door een zeer vriendelijke medewerker die ons alle verschillende machine's heeft laten zien en naa aanleiding van deze goede uitleg dan ook de keuze gemaakt om tot de koop over te gaan

Zeer te vreden met de service en uitleg

Richard 05-03-2019

Mediamarkt heeft een heel groot assortiment en redelijke voorraad. Het personeel is hulpvaardig en (grotendeels) kundig.

Mike 05-03-2019

De website is makkelijk te navigeren en producten zoeken is ook veel makkelijker dan in de winkel door de verschillende filters. Meestal zoek ik eerst wat ik Wil hebben op de website en ga daarna na de winkel zodat ik het apparaat ook nog even vast kan houden voordat ik hem koop. Dit vind ik veel fijner Dan het apparaat moeten terugsturen. Wat ik wel jammer vind is dat ze sommige producten niet hebben zoals de Google pixel slate of de pixel 3 terwijl andere winkels dat wel hebben.

wander 05-03-2019

gewoon goedkoop , en goede service , heb er al veel gekocht , nooit geen problemen gehad,

Wim de Lange 05-03-2019

Het gemak. Als je weet wat je wilt, wandel je naar binnen en rekent af. Daarnaast wordt de kassabon automatisch opgeslagen in je account.

Riny 05-03-2019

Heerlijke winkel om rond te lopen en de nieuwigheden te zien en voelen. En iedere keer weer te ontdekken dat de prijzen echt goed zijn. Met zijn grootse assortiment ook de plek om goed te kunnen vergelijken. En dan loopt er ook nog prima gemotiveerd personeel rond.

Johan 05-03-2019

Onlangs de FitBit gekocht maar helaas al snel problemen met het display. Eenmaal terug bij de Mediamarkt uitermate vriendelijk en behulpzaam aangehoord en adequaat opgelost!
Erg tevreden zijn we.