MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Johan 29-05-2019

Gezellig binnenkomen en overzichtelijke uitstalling. Je hoeft niet lang te zoeken en wordt prettig aangesproken voor eventuele hulp.

Willy 29-05-2019

Mediamarkt is goed bezig.
Het is een feest op zich.
Om heerlijk rond te kijken.
En de prijzen te vergelijken.
En jouw favoriete artikel te kiezen.
Wat heb je te verliezen.

Lucie 29-05-2019

Grote keuze en goed geinformeerd over het product, met een heeliijk kopje koffie erbij!

Christine Pennings fusco 29-05-2019

Grote en ruimewinkel. Ook aan te bevelen voor de wat oudere mensen. Personeel is erg vriendelijk, wij kopen er graag.

Thys 28-05-2019

Vanmorgen even gauw nog een WiFi dongel gehaald bij de mediamarkt in Ede, op de vraag waar de dongels liggen liep er gelijk een kundige medewerker mee om volledig uitleg en advies te geven.
Super product goede service en een tevreden klant.

Jan 28-05-2019

Ik zocht een USB-C Hub met HDMI, Netwerk, USB en USB-C met Charge mogelijkheden. De eerste medewerker wist niet wat ik bedoelde maar haalde snel een terzake kundige collega erbij die mij direct naar de juiste afdeling bracht en mij goed adviseerde.

Jan Sluijter 28-05-2019

Sympathieke verkoper.waardeloze muziek op telefoon en stille wachttijd te lang, daarna goed geholpen.

Aart van Heusden 28-05-2019

Goede vlotte bediening leuke zaak en voor ons mooi in de buurt.
Ik zou deze zaak ook ten zeerste aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Gwendolyn 28-05-2019

Goeie duidelijke informatie gekregen van een medewerker, kon alle vragen beantwoord, liet ons testen en proeven. Waarna die ons alleen liet om onze keuze te maken. Vond dat erg prettig.

DA Mulder 28-05-2019

Ik koop graag bij de Media markt in Ede, een overzichtelijke winkel en klantvriendelijk personeel.
Bij vragen geven ze goede informatie.

Wesley Lauwerijssen 28-05-2019

Goed geholpen door vriendelijke werknemers.
Elke vraag werd met een duidelijk antwoord beantwoord, dus na 3 vragen was alles al duidelijk hoe het apparaat werkte en wat de benodigdheden waren. Bij de kassa ook vriendelijk geholpen en een fijne dag gewenst 👍🏻

Ik snap niet wat dat betekent !weergavenaam 28-05-2019

Ik was gisteren al wezen kijken,wat ik wilde,heb eerst met een jonge dame gesproken over speakers,en daarna met een jongeman over een tv,Maar ik heb wel gezegd dat ik me wilde voorlichten over hoe en wat,!
Ik Ben vandaag met een vriend gekomen,en toen werden we geholpen door xxxx .......!
Wij waren zeer tevreden over zijn uitleg duidelijk en vriendelijk! Heel fijn.

Iris 28-05-2019

Ga altijd naar Assen omdat het personeel er vriendelijk is en je goed geholpen wordt met vragen, waaronder deze keer omdat ik er niet uit kwam met een telefoon hoesje kiezen.

Peter 28-05-2019

In de winkel in het winkelcentrum In de Bogaard in Rijswijk op zoek gegaan naar een televisie voor op de camping. Direct bij het zoekend rondkijken aangesproken door vriendelijke verkoper of ik hulp nodig had. Na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt zeer vakkundig geadviseerd door de verkoper. Product was in voorraad dus gelijk meegenomen en aangesloten. Prima filiaal en prettig geholpen.

Emma 28-05-2019

Prima Service. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg van product. Gratis parkeren

Gerrie en Bert Fieret 28-05-2019

Zeer goede adviezen. Behulpzaam personeel. Zeer goede ervaring.
Zullen de volgende aankoop zeker hier naar toegaan.

Jan-Willen 28-05-2019

Zeer scherpe aanbieding en genoeg voorraad in de winkel. Sonos direct thuis toegevoegd aan mijn Sonos opstelling en het werkt zoals verwacht.

Daan 28-05-2019

Overzichtelijke site, weinig zoekwerk om de juiste info te vinden. Veel uitgebreide info waar je echt wat aan hebt.

Mike van der Linden 28-05-2019

Ik kom altijd bij deze vestiging, het is vlakbij, lekker ruim, uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel.
Personeel weet ook waar ze over praten en als iemand het niet weet is extra hulp snel gevonden.
Wel is het jammer dat het wel is voorkomt dat er op 1 afdeling 4 man lopen en op de ander weer niemand, dan is het vaak ff zoeken.
Ik kwam zelf voor een Tablet en weet er zelf genoeg van, maar kreeg wel meteen de vraag of ik eventueel hulp nodig had.
Kort samengevat, gewoon een goede winkel met goede service en vriendelijk personeel.

Anna 28-05-2019

Mediamarkt in Assen. Ik zocht een nieuwe geluidloze muis, omdat mijn oude muis het niet meer goed deed. Een verkoopmedewerker attendeerde mij er op dat ik twee jaar garantie had op mijn eerder gekochte muis. Dat wist ik niet. Maar omdat ik mijn Mediamarktkaart destijds had gebruikt kon ik er achter komen wanneer ik de muis gekocht had. Helaas was het net iets meer dan twee jaar geleden. Maar ik vond het zo onzettend attent dat deze medewerker mij dit vertelde. En hij heeft mij daarna goed advies gegeven voor de aankoop van een nieuwe muis.

Audrey Dauphin 28-05-2019

Zeer slechte klantvriendelijkheid.
Ik ben niet netjes behandeld en heb geen uitleg gekregen over waarom ik mijn vaatwasser niet heb gekregen op tijd. Kon ook niet aangegeven worden wanneer hij wel werd geleverd terwijl er op internet 4 op voorraad waren. Aan de telefoon werd mij gezegd dat als ik wat wilde weten ik maar naar de winkel moest gaan. Terwijl er smorgens was gezegd dat ik terug gebeld zou worden. De dame aan de telefoon leek dat erg onwaarschijnlijk dat kon helemaal niet. Het enige waar ik niet negatief over ben is dat ik binnen 5 minuten mijn 700 euro terug kreeg. Zegt genoeg. Komt van de grote hoop af. Niemand kan het iets schelen denk ik.

Peter Klerkx 28-05-2019

Ik koop graag hier omdat de mensen kundig zijn in het advies en laagste prijs garantie en ze helpen je mee met de keus het te laten bezorgen of helpen je mee het in de auto te zetten .

J 28-05-2019

Goede service en goede acties, ruim assortiment, kortom fijne winkel en tevreden met mijn aankoop

Julien van Hemmen 28-05-2019

We zijn net terug van vakantie met veel foto's en filmpjes van de onderwaterwereld. We waren op zoek naar een mogelijkheid om dit tot 1 film te kunnen monteren. Een enthousiaste verkoper heeft ons uitstekend advies gegeven en ons behoed voor een 'verkeerde aankoop waar we niks mee zouden kunnen. Hij kwam met het idee om een los toetsenbord en een muis op Bluetooth aan te schaffen zodat we met onze ipad aan de slag konden.
Zo zie je maar weer dat je niet altijd een heel nieuw apparaat hoeft aan te schaffen! Zeer verrast en blij met het meedenken, dankjewel daarvoor, daarom voor ons Mediamarkt👍

Chalton Römer 28-05-2019

Goeie service, en je word goed uitgelegd van de producten. Vriendelijk en je moet iets kopen. Top