MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Pierre 01-09-2020

Prima winkel maar online aankopen worden niet zoals belooft de volgende dag geleverd.
Het zal wel aan Post NL en Corona liggen maar adverteer dan niet met voor 23:30 besteld,..volgende dag geleverd.
Mijn product is overigens in de middag besteld en nu maar afwachten wanneer deze bezorgd wordt,

Bob 01-09-2020

Overzichtelijk. Goed advies. Behulpzaam. Variatie in produkten. Goede aanbiefingen

Mariette 01-09-2020

Een telefoon gekocht en bij het openen bleek er al een kras op het scherm te zitten. ..... van Nieuwegein beschuldigde dat de krassen erop gemaakt waren met sleutels en wilde alles behalve helpen voor een oplossing. Dit tot 2 keer toe. Vervolgens naar Den Bosch gegaan, daar super service van ...... gehad! Een dikke 10 voor deze top meid!!

Jenny Valkman Altena 01-09-2020

X heeft ons prima geholpen ondanks dat de computer heel slecht werkte, maar de jonge die mijn mobiel start klaar moest maken was niet zo handig en toen ik thuis was bleek ook nog eens dat hij het kaartje van de provider er niet had in gedaan dus die moet ik zelf op maat maken want ik rij niet zo weer naar Hengelo. Ik heb wel 30 euro betaald.

Melisss 01-09-2020

Ik vind dit filiaal erg fijn en overzichtelijk. Personeel is ook erg behulpzaam. Het enigste minpuntje is dat je soms even moet zoeken naar personeel die op de afdeling staat. Maar als je iemand anders vind van een andere afdeling dan willen ze je ook graag helpen.

jan ten Hoeve 01-09-2020

prima advies voor de airco
snelle service
ruim assortiment
de juiste gekozen
en helemaal niet duur vergeleken met andere aanbieders
door de verkoper tot aan de achterklep van mijn auto gebracht die op het grote parkeerterrein stond
een handige digitale kassabon via de mail i.v.m. garantie
een overzichtelijke mooie winkel waar je je geen zorgen hoeft te maken om je parkeermeter want parkeren is gratis

Elzes 01-09-2020

Veel keuze in producten zodat je een goede touch&feel kunt doen. Mis soms even een medewerker omdat er dan net te weinig zijn. Verder goede sfeer.

harrie jansen 01-09-2020

2 lp's in Eindhoven gevonden, die moeilijk verkrijgbaar zijn tegen een mooie prijs. In Den Bosch, waar ik woon, waren ze bijna niet te bestellen. In Eindhoven hebben ze een uitgebreid assortiment.

René 01-09-2020

Ben erg tevreden over de Media Markt. Ruime keuze en je kunt de artikelen goed vergelijken met elkaar omdat ze uitgestald staan. Pas geleden nog een stofzuiger gekocht. Een groot assortiment stond probeer klaar in de winkel. Dat vind ik een groot voordeel van de Media Markt. Vriendelijke en behulpzaam personeel in “mijn” vestiging.
Regelmatig ook online dingen besteld en ook hier erg tevreden over. Snelle levering en ook nog eens gratis.

George 01-09-2020

Goede prijs en kwaliteit! Locatie van winkels zijn prima voor mij. Veel producten en makelijk te vinden. Heel makelijk om online te kijken en heeft vaak goede aanbiedingen!

WMata 31-08-2020

Ik was opzoek naar een goede blender voor bevroren fruit etc. en ging hier rustig naar kijken in Mediamarkt Alexandrium. Hier werd al gauw gevraagd of ik hulp nodig had maar ik keek graag nog even verder. De medewerker merkte later dat ik wel moeite had met kiezen en gaf erg gedetailleerde punten waar ik op moest letten. Klinkt heel vanzelfsprekend dat een medewerker veel weet maar het was een erg fijne en behulpzame advies. Heb de winkel verlaten met de perfecte blender!

evelina 31-08-2020

Overzichtelijk winkel en als je geholpen wordt gebeurt dat wel vriendelijk. Veel te krijgen, 1 puntje, daarom zij ik ALS, mag wel meer motivatie in zitten bij personeel wat rondloopt in de winkel kassa medewerkers prima in orde

a v n 31-08-2020

leuke hulp van personeel ze vragen aan je of ze je moeten helpen supper!!!!!!!!!!!!!

Bas 31-08-2020

Moest een telefoon hebben voor mijn vader. Netjes geholpen door de dame op de telefonie afdeling. Verder was het niet heel erg druk. Verder was alles keurig op orde wat betreft COVID maatregelen. Desinfectie aanwezig en duidelijke markering op de grond.

Alette 31-08-2020

De externe harde schijf werkt goed.
Wat ik vooral erg prettig vond is de vlotte, vriendelijk, kundige hulp van een medewerker.
Bedankt.

Edith 31-08-2020

Ruime winkel, voldoende deskundig personeel, en het artikel voorradig.
Vriendelijk personeel.

Floris Koek 31-08-2020

Ik ging voor de gezelligheid mee naar de winkel in Eindhoven met een vriend; daar aangekomen bedacht ik me: “hé! Ik kan nu meteen mijn telefoon laten repareren bij reparatieservice van Mediamarkt. Hier zit namelijk een rare trilling in”.
Na het verhaal kort uitleggen begreep de helpende hand achter de balie, direct wat waarschijnlijk het probleem was, hoe lang dit zou duren en hoeveel dit zou kosten. Fantastisch!

Na 10 minuutjes ging het signaal at mijn telefoon klaar was af en kon ik richting de balie. Ter plaatse aangekomen legde hij mij hier netjes uit dat er goed nieuws was en slecht nieuws; het trillen is verholpen maar de lijm van het schermpje is los gaan raken!
Maar, omdat de Mediamarkt hiervoor verantwoording voor wilt nemen, gingen ze voor mij een nieuw scherm erop zetten. Voor dezelfde prijs als voorheen afgesproken!
Na nog een kwartiertje was dit geregeld en zit het scherm er keurig op en typ ik met de telefoon zonder rare tril deze fantastisch enthousiaste review; wát een fijne topservice, die wow voor mij hebben ze binnen!

Jonah 31-08-2020

De producten op de website zijn makkelijk vindbaar en overzichtelijk. Middels te filter kun je de zoekopdracht handig specificeren. Ik heb op de website een aantal producten (Koptelefoons) bekeken en degene waar ik een voorkeur voor had in de winkel bekeken. Eenmaal in de winkel heb ik de koptelefoons snel gevonden. Het was wat minder overzichtelijk dan op de website, maar ik heb al mijn voorkeursproducten kunnen testen.

Twam 31-08-2020

Eerst online gezocht naar een router en een toetsenbord, Mediamarkt had van allebei een ruime keuze (al zouden de filters beter kunnen). Voor het toetsenbord wil je toch even voelen, dus ook even winkel bezocht. Daar was deel van de collectie niet, en paar dingen die wel als showmodel aanwezig waren, waren niet meer op voorraad. Desalniettemin geslaagd voor router, niet voor toetsenbord.

Wat wel opviel, was dat het soms lastig was om adequaat afstand te houden van andere klanten. Bij binnenkomst werd er geen deurcontrole gedaan, bij vertrek wel, misschien toch even te druk geworden?

Annette 31-08-2020

Super goed geholpen in de winkel en er werd alle tijd voor ons genomen, om onze keuze te maken welke tv het beste bij ons past. Zaterdag gekocht en vandaag (maandag) zie ik dat hij €100,00 is afgeprijsd. Naar de winkel gereden en zonder problemen het verschil terug gekregen. Ik zeg super goeie service!

anoniem 31-08-2020

Ik had een koptelefoon gekocht super fijn, maar helaas kapot gegaan. Ik ging dus terug naar de mediamarkt, werd bijna meteen geholpen helaas verkochten ze het product niet meer en kreeg daarom een tegoedbon twv het aankoopbedrag. Ik was binnen 10 min weer weg en helmaal blij! Ook een super aardige medewerker

Farhad 31-08-2020

Ik ben paar dagen geleden een tv gaan kijken bij Mediamarkt Amste4dam Arena. Ik heb een Samsung tv gevonden die voor 888 euro te koop stond. Ik zie nu dat exact hetzelfde tv opgeprijsd is naar 1099 euro en weer afgeprijsd voor 799 euro.
Ik heb net gebeld met de klantenservice van de Mediamarkt en de medewerkster van de Mediamarkt zegt: De nieuwe lading is binnengekomen en daarom is een andere prijs. Wanneer ik het aangaf dat het misleidend is voor klanten. Men krijgt 88 euro korting terwijl Mediamarkt aangeeft dat je 300 euro korting krijgt.

H Wiersma 31-08-2020

we zijn fantastisch geholpen er werd gewezen op voor deel even naar huis op en neer maar toch €50,00 vedient nu even zien of de cashback voor elkaar krijgen dus een mooie telefoon en €100,00 korting.TOP.

Willem 30-08-2020

een bestelling gedaan, mail onvangen produkt is verzonden, echter PostNL kent Track en Trace niet. dag erop met MM gebelt, kreeg een mail terug dat ik maar een week moest wachten en dat ik me dan maar weer eens kon melden. te gek voor woorden. was dus de laatste keer dan ik hier iets heb gekocht.

Wiebe 30-08-2020

Goede voorlichting gehad . Tevreden gewinkeld.
Goede prijs voor een hopelijk goede telefoon.