MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Martien 30-08-2020

Wat ik benodigd heb zie ik thuis als voorraad en kan het dan zo ophalen. Zeker belangrijk in deze coronatijd.

Jenedoar 30-08-2020

De webshop winkeld is helemaal compleet en ook zij hebben de goede merken van alles producten. Super !

Media Markt your Best Option 30-08-2020

The best product in the best price just go there just buy there just Media Markt

G de Bruin 29-08-2020

Ik vind het een super zaak. Ben lid van vrienden Mediamarkt omdat ik hier altijd goed geholpen word ,en ik daarom altijd weer terugkom bij de Mediamarkt. De service is 100% en de bediening vind ik altijd fantastisch.

Jos spruijt 29-08-2020

Zeer kundig personeel, zeer goed geholpen met advies en uitleg over de diverse mobiele telefoons. Zeker geen geleuter, of aandringen van ander type.

E. Laurentzen 29-08-2020

Heel veel keuze hebben ze hier.
Ik heb 3 lp's gekocht.
Waarvan de prijs voordeliger dan bij andere winkels.

Rene 29-08-2020

Was ook dit keer een top service. Had wat informatie nodig over de verschillende producten die er beschikbaar waren en alles werd tot de laatste punten uitgelegd wat de beste keus was! Ging zeker tevreden de deur uit met naar mijn idee de beste keuze qua aanschaf.

rafaela 29-08-2020

alle artikelen die ik bij jullie heb gekocht had ik nooit iets op aan te merken jullie leverden altijd de beste kwaliteit.
gaven altijd goed advies voor een product en wisten altijd ons te helpen met waar we naar zochten met specifieke details.

W.J. de Hen 29-08-2020

Overzichtelijke shop, ruime parkeervoorziening, met prettige deskundige verkopers top!

Fs 29-08-2020

Fijne camera makkelijke instelling en bediening op de telefoon app
En gunstige prijs bij media markt

Mohamed 29-08-2020

Goede producten en concurrerende prijzen, service kan veel beter. Ook het GamePC assortiment mag uitgebreider.

Ank 29-08-2020

Prima advies gehad over mijn aankoop.
Vriendelijke en behuplzame medewerker.

Luijk 29-08-2020

Erg goed advies ontvangen over onze aankoop. Helaas gaf de kassa een verkeerde prijs aan en werd de service toch wat minder. Kassa kon de prijs niet aangeven, terwijl ze wisten dat de prijs anders was, moesten terug de winkel in om dat te regelen. Kon ook alleen maar bij de persoon van dat merk. Duurde erg lang en naar mijn mening ook niet de juiste service.

J.P.W.Kamphuis 29-08-2020

Ik werd uiterst vriendelijk geholpen bij het uitgebreid zoeken naar het juiste product

Madelene 29-08-2020

Wilde graag een product bij de MediaMarkt bestellen, helaas stond er tegenstrijdige informatie in de product informatie. Ik wacht al drie dagen op antwoord van hun klantenservice. Dinsdag zou mijn powerbank binnenkomen en ik heb nog niks gezien / gehoord (het is woensdag)

Niels van es 29-08-2020

Ben afgelopen week bij de mediamarkt in Dordrecht geweest dit omdat ik in de zelfde stad woon, als ik iets wil kopen wil ik het graag bekijken en persoonlijk geïnformeerd wordt over wat ik wil kopen en de mogelijk heden van het product. nou daar voor ben je hier aan het goede adress. prima geholpen op de computer afdeling en met een goed gevoel met mijn aankoop een laptop de winkel weer verlaten.

Brian 28-08-2020

veel keuz en snel geholpen door een jongeman en heeel tevreden over me nieuwe spullen

Martina Prinsen 28-08-2020

Overzichtelijk
Behulpzaam personeel en bijna alles is er te vinden en meestal op voorraad

Marc vd S 28-08-2020

De online shop winkelt erg prettig. Zelf maak ik altijd gebruik van de zoekfunctie omdat ik vaak al weet waarnaar ik opzoek ben. Dat scheelt tijd en werkt erg prettig. De info op de website is zeer goed. Alle specificaties van de producten zijn altijd aanwezig en correct.
Het afrekenen gaat makkelijk en snel. Volgende (werk)dag levering is tot nu toe altijd goed gegaan.

Samengevat ben ik erg tevreden met de website en het proces van zoeken tot aanlevering aan huis!

Ad swarts 9e dronk 53 den bosch 28-08-2020

Wij gaan natuurlijk naar deze media markt daar hij bij ons bijna neven de deur is en wij zeer tevreden zijn met al onze aankopen die wij bij media markt gedaan hebben worden altyd correct ge hopen e n gaan daar zeker terug

An 28-08-2020

Ik heb een eerlijk advies gekregen over de repetitie van een oude telefoon en de aanschaf van een nieuwe telefoon. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

shuwendry 28-08-2020

Goede ervaringen je collega's heb me goed geholpe met de laptop en de antivirus

T de Vries 28-08-2020

Prima geholpen, informatie welke nodig was was vlot voor handen. Snel afgehandeld met de telefoonprovider via mediamarkt. Helemaal goed!

Ahmed ramadan Farhat 28-08-2020

Jullie zijn beste winkel in hele Nederland, altijd het beste product in het beste winkel

Johan De Vries 28-08-2020

Vriendelijke jongen die mij hielp. En gelijk een screenprotector regelde voor de Nintendo