MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Hilda Schipper 14-08-2020

De winkel is gemakkelijk te bereiken. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, attent en deskundig.

Lucas 14-08-2020

Bij de winkel iets omgeruild wat stuk was. Geweldig geholpen, en prima garantie.

Paul Debel 13-08-2020

Mijn vrouw en ik zochten een nieuwe DeLonghi Espresso machine. De huidige was na jaren trouwe dienst echt versleten, dus tijd voor vervanging. We konden ons model niet direct ontdekken maar iemand van het personeel wist wat wij zochten en haalde dit apparaat gewoonweg, simpel en snel uit het magazijn. Heel beleefd en super aardig! Fantastische service!

Edith Klaver 13-08-2020

Vriendelijke personeel en behulpzaam met het uitzoeken van een product naar keuze...

thomas 13-08-2020

Netjes geholpen met een keuze voor een airco. Goed advies gegeven waarom de ene wel en de andere niet

j van Lierop 13-08-2020

Omdat ik toe was aan een nieuwe telefoon ben ik naar Eindhoven gereden en heb daar een nieuwe Samsung Galaxy A41 gekocht.
Alles van mijn oude telefoon heb ik meteen over laten zetten op de nieuwe zodat ik daar niets meer aan hoefde te doen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik keurig en netjes ben geholpen,ik ben heel tevreden naar huis gereden.

kvg 13-08-2020

Ik vind deze winkel heel tof! We gingen voor een koelkast er naartoe. De koelkast was niet leverbaar maar om de klant tevredenheid te waarborgen mochten we het showmodel hebben. Erg blij!

Hans 13-08-2020

Snel, vakkundig uitleg over telefonie en abonnementen, wat resulteert in het kiezen van een mooi toestel en daarbij behorende bundels en maandlasten. Zeer tevreden.

Priscilla 13-08-2020

Laatst mijn nieuwe chromebook gekocht en heel tevreden alleen nog even wennen vanuit Lenovo.
Deze lichtere compacte schattige laptop zie ik namelijk als soort vervanger daarvoor.
Mijn bedoeling is, ik ergens ga 'werken, studeren, vakantie', lijkt dit wel zo handig, klein.
Ik ben nog wel eventjes druk mee bezig om alles op deze pc te bestuderen, ik kom er wel.
Heb er best wel vertrouwen in deze nieuwe, mijn ouwe laptop ook van hier is, doe er al 7 jaar mee.
Was toch ook wel tevens een beetje moeilijke keuze, te kiezen tussen nieuw laptop/fotovideo camera.

Helaas, was HP laptop al bij Mediamarkt uit Den Haag online, in de winkel uitverkocht, kocht in Rijswijk.
Die jongeheer genaamd Michel uit mijn hoofd kwam heel erg vriendelijk, geduldig, begripvol naar mij.
Begreep meteen wat hij ongeveer allemaal bedoelde, ook andersom.

Nou, hopelijk kan ik met mijn nieuwe pc, alsook hopelijk over paar maanden hier ook fotocamera halen.

Priscilla Djasim

Ton 13-08-2020

Geweldig apparaat tijdens deze warme dagen. Goed advies van de medewerker.
Prijs/kwaliteit is uitstekend. Is dus een aanrader.

N v d veen 13-08-2020

Goede winkel, personeel is erg klantvriendelijk, goede uitleg gehad, klopt precies, wat men vertelde. Ben zeer te breiden. Met de ventilator zeer stil waait goed.

H.M.M. Vermeulen 13-08-2020

Je kunt er veel producten vergelijken krijgt goed advies en praten je geen producten aan die eigenlijk niet wilde en iedereen is vriendelijk en daarbij goede veiligheid ivm Corona dit is zeer belangrijk

As 12-08-2020

Iedere keer als ik de winkel in kom, wordt ik goed geholpen. Juiste informatie en zeer vriendelijke personeel. Dat op vele locaties.

Wim 12-08-2020

Update van mijn bericht 3 augustus, het is opgelost, een extra puntje gegeven ivm een goede helpdeskmedewerker en een balie service medewerker.
3 augustus was mijn laatste contact met de helpdesk. Op 7 augustus natuurlijk nog geen reactie, dus weer helpdesk gebeld. Ja hoor daar was ze, na 7 helpdesk medewerkers eindelijk een i.i.g. duidelijk sprekende dame, die weliswaar 2 x met een leiding gevende moest overleggen maar wel met het verlossende antwoord kwam; meneer u moet naar de dichtst bijzijnde Mediamarktwinkel daar krijgt u uw geld terug. Hoe is het mogelijk zo'n simpel antwoord dat 7 medewerkers verder pas kwam....... Enfin ik gelijk naar Leidsenhage naar de servicebalie, er was 1 medewerker en 3 klanten, dat wachten kon er nog wel bij. Eindelijk aan de beurt, de service balie medewerker, zei dat ze deze casus nog nooit eerder heeft gehad maar eerlijk is eerlijk ze ging er helemaal voor, helaas tot frustratie van de volgende klanten want het duurde 50 minuten, die ze echt helemaal aan mij bestede, tot ik mijn geld had(Mediamarkt is het niet efficiënter dit tijdig en digitaal af te handelen?) Kortom deze servicebalie medewerker verdiend een pluim want ze moest verschillende keren bellen, lang wachten, onbegrip van collega's aan de andere kant van de lijn, onmogelijke handelingen enz toch ging ze stug door. Dit was het dan mijn ervaring met Mediamarkt, dank aan de goede medewerkers maar voor een nieuwe TV ben ik toch maar een kleinere keten gegaan, tot nu toe prima communicatie, een verademing.

Jan-Willem 12-08-2020

Ik heb geen gebruik gemaakt van de site. Ik heb me rechtstreeks door de verkoper laten voorlichten. De verkoper was zeer vriendelijk en voldeed aan mijn verwachtingen. De verdere afhandeling werd door een balie medewerker gedaan die ook zeer vriendelijk was en overal mee wilde helpen. Het ging over de aankoop van een nieuwe telefoon en omdat ik al wel op leeftijd ben kon ik hier wel enige hulp bij gebruiken.

Jean 12-08-2020

Ondanks dat de MediaMarkt de dichtstbijzijnde winkel in Cruquius is voor mij, kom ik hier graag.

Ruime parkeerplekken, goede sfeer en deskundig personeel.

erik 12-08-2020

Voelde me op m'n gemak. Door de niet te hoge schappen, kun je duidelijk de indeling lezen. Ook bij vragen, vlot antwoord, ook vriendelijk.

P. E. van Dongen 12-08-2020

De Media Markt is altijd mijn eerste keuze als is iets nodig heb.
De medewerkers zijn deskundig, vriendelijk, behulpzaam en het assortiment is zeer uitgebreid.
Dankzij hun advies slaag ik altijd bij jullie.

Cees 12-08-2020

Dat is niet moeilijk! Media Markt hebben bijna alles!! Ik koop Media Markt altijd goederen. AMAC is mijn fan, maar zijn meestal geen voorraad of aanwezig. Daarom koos ik altijd voor Media Markt. Ik ben expert van laptop voor mijn vrienden en familieleden aanschaffen. Ik ben blij, dat Media Markt in Zoetermeer bestaat!! Daarom geef ik een cijfer 10!! Sommige personeel werkt niet zo ervaring, wel groot deels aanwezig! Ik zeg graag eerlijk. Bijvoorbeeld, als ik iets een vraagje heb, dan doet ze mij wel eens gebeurd naar ander collega sturen. Door gebrek aan ervaring. Maar zijn jullie prima vriendelijk personeel!!
Succes verder!!

Gilbert Martina 12-08-2020

Ik vind persoonlijk dat MediaMarkt een goede service biedt bij inkoop en repareren van producten

Bianca 12-08-2020

Perfect geholpen,vriendelijke verkoopster TOP ,heel goed advies en goede prijzen

Debbie stikvoort 12-08-2020

Ik heb nog nooit zo’n klantenservice meegemaakt zo vriendelijk en klantgericht echt super ik vindt echt heel belangrijk en dit verdient van mij een dikke 19

wiebe 12-08-2020

We werden heel goed geholpen met wat we naar op zoek waren. en de plus en min kanten van het product werd goed uit gelegd.

Frank 11-08-2020

Was druk en eventjes wachten, maar eenmaal aan de beurt snel en netjes afgehandeld

Wietze 11-08-2020

Goed geholpen bij Mediamarkt Leeuwarden. Duidelijk en eerlijke antwoorden. Tevreden naar huis met onze aankopen.