MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Guus Smetsers 21-08-2020

Een ruime keuze en deskundige uitleg ,vriendelijk personeel al moet je ze soms wel gaan zoeken ook als het niet druk is.

A.Kunst 21-08-2020

Goede verpakking en duidelijke instructie, die eigenlijk niet nodig is zo gemakkelijk is het aansluiten. Kabels zitten er al aan en de kleuren van de geluidskabels geven aan in welke kleur deze moeten worden aangesloten op je PC of TV. De USB kabel in een vrij USB slot steken en klaar is de soundbar. Het geluid is voor deze prijs zeer goed te noemen, en aan de voorkant een slot voor een koptelefoon en een voor de microfoon, kortom ik ben zeer tevreden en raad deze soundbar dan ook aan.

veronique 21-08-2020

In het begin moest ik heel lang wachten tot ik geholpen werd, omdat de medewerker druk bezig was met 1 persoon. Toen er uiteindelijk na 10 min iemand naar mij kwam was ik super tevreden met de hulp die ik kreeg en heb ik de spullen die ik nodig had zo gekocht.

Marlies Bosch 21-08-2020

Had TV via website gekocht. Die bleek aansluiting voor DVD speler te missen. Dus terug naar winkel, omgeruild voor een andere, die bleek te breed op de poten te staan, paste niet op DVDspeler. Dus weer terug! Zelfde aardige knul herkende me direct en hielp me er een te kiezen die een poot in het midden had. Wat me bevreemdt: ze verkopen daar geen adapter van Scart naar HDMI. Zou wel handig zijn!!

Scindo 21-08-2020

laptop niet geleverd volgens de specificaties, online word je niet geholpen en in call center snappen ze er niks van of met chat sluiten ze de conversatie af voordat je kan reageren.

Naar winkel geweest, probleem vastgesteld, fout van mediamarkt zelf. Kost moeite om te vinden omdat het product niet meer te verkrijgen is (wat een toeval). Ik wil graag compensatie omdat mediamarkt niet de overeenkomst is na gekomen. Maar men doet van den domme en blijven alleen maar praten over retoeneren en een andere laptop uitzoeken

Ozan 21-08-2020

Wij hebben een tv gekocht in Zaandam. De heer Raymond Molenaar heeft ons zeer goed geholpen. Zeker ee top medewerker. Dank u.

harm 21-08-2020

goed geholpen zoals altijd top blijf zo doorgaan. jullie zijn de beste nummer 1

marc 21-08-2020

Goede box, mooi geluid. Ik kwam voor de charge 4 maar de pulse 4 vond ik veel mooier klinken. Wel jammer dat er geen beschermhoes of iets er bij te koop is want de glazen behuizing beschadigt snel en als ik hem recht neerzet dan heb ik de bass aan de onderkant zitten waardoor de tafel (of waar het ook op staat) mee gaat trillen. Maar super mooi geluid komt eruit!

Wafaa Aref 21-08-2020

Ik vind het een geweldige winkel en de exposities zijn allemaal erg goed. Het is elegant en tactvol in het omgaan met klanten. Ik heb alle huisartikelen van hem gekocht en ik voel me op mijn gemak

Annemarie van Heel 20-08-2020

Ben vandaag geweldig geholpen eerst met een nieuwe tel .
Dacht dat we de overzetservice niet nodig hadden wat dus wel het geval was.
Ben s middags terug gegaan en ben gewoon weer geholpen met mijn probleem.
Zijn er toch zeker een uur mee bezig geweest maar zijn heel vriendelijk gebleven ondanks de drukte Toppy

Dammy 20-08-2020

Is voor mij de dichtstbijzijnde Mediamarkt en ik word er altijd heel goed en prettig geholpen. Zoals nu ook weer !

Mel 20-08-2020

We hebben een wasmachine besteld bij Mediamarkt maar die blijkt kapot. We proberen nu al 3 weken lang een retour te regelen maar dit is onmogelijk bij Mediamarkt. Ze zeggen 3 weken lang dat wij terug gebeld worden maar niemand die belt. We hebben 10 x contact gehad en elke keer zeggen ze hetzelfde. Namelijk dat er iemand contact met me gaat opnemen..... ellende. Nooit meer media markt! Google ook op reviews media mark klantenservice! Daar zul je van schrikken!!!

cora kievit 20-08-2020

Prachtige 43 inch LG televisie gekocht.
Goede informatie ontvangen en toen ik 2 weken later terug kwam om tot aanschaf over te gaan, herkende de verkoper in de winkel mij zelfs!

Damiano 20-08-2020

Super slechte klantvriendelijkheid,

Beantwoorden vragen en mails nooit.
Heb ze een vraag gesteld meer dan 2 maanden geleden en nooit antwoord gehad

Sandy 20-08-2020

Goede service. Goede prijs. Alleen soms even wachten op hulp. Maar is normaal met de drukte.

Piet 20-08-2020

Goede prijs/kwaliteit.
Misschien zou er wat meer personeel in de winkel kunnen staan, dan perfect.

Patricia 20-08-2020

Duidelijke toelichting prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk, geduldig aan de kassa tijdens t opzoeken van mijn pas.

hilgersom 19-08-2020

mooie winkel, veel producten, wordt vriendelijk en zakelijk geholpen.
heerlijk om overal rond te snuffelen ruime keus in produkten
goede verlichting alles makkelijk te vind 1 een woord geweldiv.

Mediamarkt-JOEY 19-08-2020

Heel netjes, goed georganiseerd. Medewerkers zyn ook beleefd. De afdelingen ook goed te vinden per assortiment. Zou zeker deze winkel iedereen aanraden. Ben zeker een fan van mediamarkt

Marcel 19-08-2020

Goed gesorteerde winkel en leuke afgeprijsde koopjes, uitgebreide assortiment aan producten in verschillende prijsklasse Personeel is vriendelijk en staat klaar om te helpen met deskundig advies

Victor Stolwijk 19-08-2020

Verkoper had volop en gepast geduld voor mijn aandacht voor een geluidssysteem; Uitgebreide uitleg met kennis van zaken. Goed, heel goed geholpen. Geef de verkoper een pluim/bonus; Waren er meer van deze verkopers! Top en dank!! Victor

John H 19-08-2020

Veel in het assortiment en qua hulp wordt je altijd goed geholpen! Ook gister was dit weer het geval, medewerker zijn eerste dag maar wist waar hij het over had en hielp ons goed!

Mw. B A Delle 19-08-2020

Goed gesorteerde winkel, divers en uitgebreide assortiment aan producten in verschillende prijsklasse
Personeel is vriendelijk en staat klaar om te helpen met deskundig advies

Hendrik Post 19-08-2020

ik heb deze gekozen om mijn product die ik wilde heel goed en nauw keurig voor gelicht ben en behandeld met zeer goede ervaren medewerkers

Samantha Ruiter 19-08-2020

Bij de mediamarkt helpen ze je klantvriendelijk. Ze houden zich netjes aan de regels ivm de corona. Ze hebben veel deals en ze hebben leuke aanbiedingen. Ik heb zelf afgelopen dagen iets gekocht bij de mediamarkt en het bevalt me goed. Daarom geef ik mediamarkt een Tien