MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Leo 01-05-2020

Prima geïnformeerd over de producten waar ik belangstelling voor hadLe! Medewerker nam ook echt de tijd!

Beste Leo,

John Hunting 01-05-2020

Onze tosti ijzer was ontploft en wis niet wat we zouden kopen merk en wat goed voor ons was Ze hebben mij goed geadviseerd en geholpen

Beste John,

Bedankt voor het delen van jouw review.
Fijn om te horen dat we jou hebben kunnen helpen met een nieuwe tosti ijzer.

Jacqueline 01-05-2020

Op zoek naar een (nieuw) espressoapparaat kwamen we bij de MediaMarkt terecht. Daar zijn we keurig te woord gestaan door de verkoper met inachtneming van de huidige voorschriften. Hij adviseerde ons een De Longhi vanwege het weinige geluid dat deze maakt. We zijn erg tevreden met onze aankoop en komen zeker terug! Chapeau!

Beste Jacqueline,

Bedankt voor het delen van jouw review.
Fijn om te lezen dat we jouw hebben kunnen helpen aan het juiste espressoapparaat.

Arnoud 01-05-2020

Zeer snelle levering om 11 uur besteld om 13 uur kon ik hem al afhalen.
prima apparaat eenvoudige installatie

Beste Arnoud,

Bedankt voor het delen van jouw review over het afhalen in de winkel.

Sultan 01-05-2020

de service was perfect en ik kreeg de juiste informatie. het personeel is beleefd

Beste Sultan,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze medewerkers.

Danielle 30-04-2020

Mediamarkt is een betrouwbare en nette winkel. Er lopen meerdere mensen rond en je hoeft niet lang te wachten tot je geholpen wordt.

Eerst heb ik via de website gekeken voor de samsung galaxy s20. Hier stond alles goed vermeld. Toch ben ik voor de beleving naar de winkel gegaan en daar hebben ze me goed, snel en nauwkeurig geholpen!

Beste Danielle,

Charlie 30-04-2020

Door verkoper zeer goed geholpen met de keuze van onze Sony Oled TV. Deze heeft zelfs geholpen om de gekochte TV in de auto te krijgen.
Top service . Deze Sony TV is een zeer goed product. We hadden nog een oude Sony Bravia van ruim 7 jaar oud. Maar dit beeld is echt schitterend van kwaliteit . Mooi helder en zwart is echt zwart.

Beste Charlie,

Bedankt voor het delen van jouw review over de aankoop van je nieuwe TV. Geniet van je aankoop!

Krystyna 30-04-2020

goede winkel,alles in een plek.Goede assortiment.medewerkers goede informatie.

Beste Krystyna,

Bedankt voor het delen van jouw review over ons assortiment en medewerkers.

San 30-04-2020

Ik vind het een fijne winkel ze nemen de tijd voor je.
En als er iets niet lukt kun je altijd terug komen en ze helpen je.

Beste San,

Leen 30-04-2020

Er komt maar geen einde aan het wachten op de reparatie van mijn computer.
Sinds 25 februari is mijn computer in reparatie bij Media markt Groningen.
Het wachten schijnt op onderdelen te zijn. 15 april werd mij beloofd dat ik nog 13 dagen moest wachten, dan zou ik het aankoopbedrag terugkrijgen. Dit schijnen nu opeens werkdagen te zijn.
En dus werd ik weer als een kleine jongen weggestuurd. Nu moet ik nog 5 dagen wachten.
Intussen zit ik ruim 2 maanden zonder computer en zonder enige compensatie.
De computer is al voor € 479 gerepareerd en ik (geen garantie) en is kapot teruggekomen
Zeer frustrerend allemaal. Ik ben benieuwd wat ze volgende week weer verzinnen.
Als klant bij Markt Markt heb je kennelijk geen rechten, je kunt nergens reclameren.

Beste Leen,

Jammer om te doren dat je deze ervaring hebt bij ons met de reparatie van jouw computer.

Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

buu duong 30-04-2020

Mediamarkt is de winkel eerlijke prijs en kwaliteit meer vrije keuze naar jou producten met goed service vriendelijk mederwerker helpen naar jou vraag.

Anneke 29-04-2020

De winkel in Leeuwarden is een fijne winkel. Hij is niet helemaal volgepropt, er is genoeg ruimte waardoor het overzichtelijk is en je makkelijk door de paden kan lopen. Meestal zijn er genoeg medewerkers om je te helpen. Op zaterdagen is het natuurlijk drukker en moet je af en toe even wachten. De service is goed en ook als iets kapot is wordt ik snel en duidelijk geholpen.

Beste Anneke,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou zo goed kunnen helpen in de winkel van Leeuwarden.

Ray 29-04-2020

Bestelproces is eenvoudig en je kan kiezen voor thuisbezorging of afhalen in de winkel.
Had in de avond besteld en de volgende ochtend bij opening lag mijn bestelling al netjes klaar bij de afhaalbalie.

Beste Ray,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Leuk om te horen dat het product zo snel voor jou klaar lag. Geniet van je aankoop!

Rombout 29-04-2020

Grote winkel, vriendelijke medewerkers.
Vanwege drukte van wel even moeten wachten om geholpen te worden.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback, deze zullen wij meenemen voor de toekomst om onze service te verbeteren.

Klom 29-04-2020

Ondanks alle maatregelen in de winkel ben ik super goed gelopen met goede informatie over mijn product. Top service.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Wij doen ook nu ons best om in deze tijden onze klanten van dienst te kunnen zijn.

Jenny 29-04-2020

Webshop is prullenboel. Heb een microfoon besteld, omdat die van mij van de week stuk is gegaan. Geeft op de website niet de correcte leverdata, pas via e-mail wordt het achteraf gezegd dat de leverdatum tussen 1-3 dagen kan duren terwijl de webshop heel leuk zegt "voor 22:00 besteld, morgen in huis", prima. Het is zondag en er heerst een virus, heb ik begrip voor. Krijg ik volgende dag een bericht dat mijn pakket is vertraagd, ook prima en netjes geïnformeerd. De volgende dag wacht ik netjes op mijn pakket die tussen 14:00 en 16:30 wordt geleverd, komt hij niet. Bekijk ik de Track&Trace, zie ik dat het weer is vertraagd. Behalve dat er geen e-mail naar mij is gestuurd dat het is vertraagd, is het ook pas op het laatste moment aangegeven. Al die tijd stond het daarvoor nog dat het tussen 14:00 en 16:30 geleverd zou worden. Natuurlijk heeft Mediamarkt hier de lak aan, maar ik verwachtte tenminste dat ze me een compensatie zouden leveren voor het 2x vertragen van mijn product. Ik koop niet voor niets bij de Mediamarkt. Door deze ervaring raad ik ook niemand meer aan om bij Mediamarkt iets te bestellen. Bestel bij Bol.com, die levert hun levertijden wel na. Erg jammer. Als zoiets gebeurt verwacht ik op z'n minst compensatie, vooral als talloze andere webshops hetzelfde aanbieden met dezelfde levertijd qua "voor 22:00 besteld, morgen in huis". Anders moet je gewoon niet zo'n policy opstellen of duidelijker zijn over je levering.
Jenny 29-04-2020

"De volgende dag wacht ik netjes op mijn pakket die tussen 14:00 en 16:30 wordt geleverd, komt hij niet." Hier moet "De volgende dag" worden vervangen naar "vandaag (29-04-2020), drie dagen na mijn bestelling)".

Vegan Aikidoka 29-04-2020

Ik ben met mijn zoontje naar de MM EIndhoven centrum geweest, om voor hem een nieuwe gamemonitor OPTIX MAG241CV te gaan kopen. de winkel heeft er goed voor gezorgt dat iedereen duidijk aan de 1.5 meter regel kan vodloen en dat vind ik netjes. Daarnaast was het Kassa personeel zeer vriendelijk en behulpzaam met een brede glimlach.
Al om al het was een kort bezoek, maar wel een waarvoor ik een positive review schrijf in deze moeilijke tijden.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn om te lezen je deze positieve ervaring hebt met onze medewerkers

Peter 29-04-2020

Gewoon een leuke winkel, ook tijdens de corona crisis. De medewerkers helpen je bij je aankoop en informeren je over de aan te kopen producten. Ik kom er graag als ik iets nodig heb in de electronica.

J.C.v.Duinen 29-04-2020

Je kan rekenen op mediamarkt dat je het product waarna je zoekt ook leverbaar is

Elisabeth 29-04-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De jongen die mijn gegevens over moest zetten naar de nieuwe telefoon, nam alle tijd voor ons. In een woord geweldig!

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Gerrit van Rennes 29-04-2020

Vriendelijk personeel en heel goed voor gelicht en advies gekregen en goede service

Gerard 28-04-2020

Ruime keus. Vlot geholpen. Deskundige uitleg over te kiezen product. Club card ideaal. Digitale bon.

Quince 28-04-2020

Goeie service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader. Ook een groot, uitgebreid assortiment. Vindt altijd wat ik nodig heb.👌🏼👌🏼

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ton 28-04-2020

Ruime keus en ruime voorraad. Vlot geholpen en snel thuis aan het gamen. Makkelijk te installeren. Tevens fijn dat er een uur parkeren vergoed wordt. Top!

Gobardhan 28-04-2020

Ik koop alles bij mediamarkt en heeft altijd 2 jaar garantie.Grote assotiment met veel keuze