MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Jan 18-05-2020

Uitleg en verkoper waren goed......aardige medewerker.
Corona beleid is oke

Beste Jan,

Olivia 17-05-2020

Heb mijn smartphone (jaar daarvoor gekocht bij de mediamarkt) scherm laten repareren bij de media markt. Krappe drie maanden later zat mijn scherm lossig en ging hij niet meer aan. Natuurlijk terug gegaan naar de media markt. Daar hebben ze drie kwartier nodig om onderzoek te doen en te constateren dat inderdaad het LCD-scherm defect is (glas is intact). Dit viel volgens meneer niet binnen de garantie want er was 'externe' schade. Telefoon is niet gevallen sinds de vorige reparatie en volgens mij laat de lijm gewoon los. Helaas konden ze niets voor me doen. Ik kreeg de telefoon terug waar zowel de voorkant als de achterkant van had losgelaten door hun 'onderzoek'. Daar heb ik toch niets aan.
Extreem slechte service en ga er nooit meer terug. Niets 3 maanden garantie waarschijnlijk zullen ze altijd een rede vinden om mijn telefoon niet te hoeven maken......

C van Esch 17-05-2020

Overzichtelijke shop, ruim assortiment, goede aanbiedingen, voldoende personeel op de winkelvloer. Niet altijd allemaal even goed bekend met de producten, maar voldoende kenners in huis

Beste C van Esch,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, ons assortiment en personeel.

Frank 17-05-2020

Goede, eerlijke advisering. Daarnaast goede service en prijs. Zou zo weer naar deze vestiging gaan

Beste Frank,

Bedankt voor jouw positieve review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

AO 17-05-2020

Ik kies altijd voor mediamarkt ekkersrijt, vooral omdat dit handig is met parkeren. En het is een fijne grote winkel. Alleen vaak duid ik op dingen die niet voorradig zijn dat is jammer waardoor je alsnog online moet bestellen.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review. Alleen jammer dat juist de artikelen die je wil kopen op dat moment niet op voorraad zijn. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in het filiaal in Ekkersrijt.

MF 17-05-2020

Kundig advies. Nemen de tijd om je te woord te staan. Ik kan alleen zeggen. Ga zo door.

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Andy 17-05-2020

Beste overzichtelijk winkel, groot assortiment en vele wekelijkse acties! Dus TOP.

Beste Andy,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en onze wekelijkse acties.

Theo Westland 17-05-2020

Door de coronacrisis even aanpassen bij de kassa. Echter wilde ik betalen met mijn twee cadeaukaarten, deze bleken alle twee geblokkeerd te zijn. ( nrs. 7375 en 0194 )
Ik heb deze gekregen bij het aanschaffen van twee mobile telefoons, 2 x 25,00 euro. er zou nog plm. 2 x 19.00 euro op moeten staan. Er zou onderzocht worden door de baliemedewerker hoe dit kan, gegevens achtergelaten en nu maar wachten op antwoordt
Met vriendelijke groet, .......

Beste Theo Westland,

Bedankt voor jouw review, dit helpt om onze service te verbeteren.

Ik hoop dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet? Wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice via de volgende link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Paul Vries 17-05-2020

deze winkel heeft alles goed voor elkaar tijdens de corona en blijf hier kopen toppers ga zo door

Beste Paul Vries,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent ondanks de corona-maatregelingen.

Nico Mohamatsaid 17-05-2020

Ik vond het een top winkel omdat er veel keus is in verschillende prijsklassen want de ene keer wil ik niet de duurste van de duurste en een andere keer wil ik niet de goedkoopste.

Beste Nico,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

Bas 17-05-2020

Van mijn Sony DAB+-radio werkte na bijna 2 jaar de netwerkadapter (elektriciteitskabeltje dus) niet meer. De radio werkte dus alleen nog maar op batterijen. Bij de klantenservice werden de gegevens gecheckt en gekeken naar de mogelijkheid van een nieuwe netwerkadapter. Omdat die niet voorradig was, kon ik in de winkel een nieuwe netwerkadapter met nieuwe radio uitzoeken. Dat deze radio inmiddels duurder was geworden, was ook geen probleem. Dat noem ik nog eens (klanten)service!

Beste Bas,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze service.

Corina 17-05-2020

Online oortjes besteld. Eén kon niet verbinden. Klantenservice gebeld. Advies om naar de winkel te gaan. Daar gelijk een retour bon en in de winkel goede mee genomen. Goede service

Beste Corina,

We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Shirley 17-05-2020

Zeer goed en vakkundig geholpen bij het kopen van een nieuwe 65 inch Oled TV, vakkundig en eerlijk advies mbt de verschillende prijs/kwaliteit verhoudingen. Prijs werd meteen aangepast toen ik zei dat ik elders goedkoper kon krijgen. Verkoper was eeelijk en probeerde mij niet een duurder of ander merk aan te smeren dan waar voor ik kwam. Dat vond ik zeer aangenaam.

Beste Shirley,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je goed en vakkundig bent geholpen door ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Nick 17-05-2020

Ik vond dat ik tijdens deze periode goed ben geholpen, want ze stonden maar met twee man/vrouw personeel achter de kassa die toch snel een drukke lijn hadden weggewerkt en daarna mij hebben geholpen. Ik ben verder niet de winkel in gelopen, maar vond dat alles erg goed stond aangegeven wat je moet volgen.

Beste Nick,

Erwin 17-05-2020

Wij zijn erg blij met onze irobot Roomba e5. We hoeven zelf niet meer te stofzuigen.

Beste Erwin,

Bedankt voor jouw review en dat je de tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

Ingus Veiksana 16-05-2020

Would love to buy more if I had gift card. Hopefully I'll be the winner. Good luck for everyone

Dear Ingus,

Thankyou for your review.

Greetings,

Erick Jan Kaljee 16-05-2020

Top hulp op diversen fronten. ICT en keuken.
Goed geholpen. Medewerkers waren kundig en betrokken.

Beste Erick,

Bedankt voor het delen van jouw positieve review.

Caroline 16-05-2020

Ik kies altijd voor mediamarkt. Het is betrouwbaar en de product is van gooie kwaliteit. In de winkel word je vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je.

Beste Caroline,

Bedankt dat je jouw positieve review hebt gedeeld.

Lies Berben 16-05-2020

Online bestelling geplaatst, binnen een paar tellen mail ontvangen om het product op te halen. In de winkel ivm corona de route duidelijk aangegeven, de pijlen gevolgd en door een vriendelijke medewerkster geholpen. Top!

Beste Lies,

Bedankt dat je jouw positieve review hebt geplaatst.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service ondanks de corona-maatregelingen.

We hopen je snel weer online te zien of in een van onze winkels.

Petra Vink 16-05-2020

In deze shop wordt je goed geholpen de medewerkers zijn erg vriendelijk. En staan altijd klaar.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons winkelpersoneel.

Soraya 16-05-2020

Ik heb een ip camera gekocht en ben hier super blij mee.alleen toen ik thuis kwam,kwam ik erachter dat het doosje open was en dat er een onderdeel miste.toen ben ik naar mijn eigen mediamarkt gegaan en heb deze meteen kunnen omruilen.super service.maar ik ben in Zaandam ook heel goed geholpen en zou deze winkel ook zeker aanbeveleb

Beste Soraya,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Voor MediaMarkt staat de zorgeloze ervaring centraal. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

ger 16-05-2020

Ik werd goed geholpen maar het was maar een stekker die ik nodig had en een ethernet kabel. Verkoper dacht goed mee in of een goedkopere versie ethernet kabel ook voldoende was voor mijn doel dus dat vond ik prettig.

Beste Ger,

Gülten 16-05-2020

It was the worst experience in my life!
I wanted to get a nice gift for my family for their new place and I ordered a fridge from mediamarkt. They received the fridge with several damages. We contacted the customer service right away. They offered 140€ as apology but as this is a gift we were not interested with the money so we asked for the new one. Because of the corona virus, company said its not possible to collect and the bring the new one at the same day. They collected it and we had to wait for the new one which is fine. As my family both working and it was almost impossible to communicate the delivery company about the time schedule ( email sent , many phone calls but no respond) , i had to travel from Amsterdam to Den Haag to be at home. When we received the second one,AGAIN it had a very bad damage!! we called the company , it is ridiculous but they offered 100€ or return it back, thats it! They didnt even care. Not even a proper apology.They had no fridge for a week. i wanted to make my family happy but this way i just gave them a pain. Of course we return the fridge once again and i ordered another one from different company.

Dear Gulten,

Thank you for your feedback.

Very annoying to read that you had such an experience with your order. Sorry for the inconvenience. The carefree experience of our customers is important to Media Markt. That's why we take your feedback as a tip for me next time.

I hope that the problem has been solved, if not I would like to ask you to contact us. https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Greetings,

o.de vries 16-05-2020

in de winkel een prettige sfeer en personeel is behulp saam met vragen en uitleg

Beste o. de Vries,

Reinout d. 16-05-2020

Overzichtelijk winkel. Vriendelijke en behulpzaam personeel die tijdens de Corona tijd toch alle tijd voor je nemen om het juiste toestel te vinden!

Beste Reinout,

We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.