MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Nel 08-06-2020

Laptop aangeschaft en de uitleg was gewoon super. De verkoper wees me op me de laptop die het nieuwst was en dat vond ik subliem. ik ben uitermate tevreden met mijn laptop maar ook op mediamarkt Heerlen.Gewoon een fijne zaak

Donald 08-06-2020

Zeer snelle service en levering.
De service is prima.
Het personeel neem de tijd die de klant nodig heeft.

andree hertogh 08-06-2020

20 minuten staan wachten op een medewerker van de media markt alkmaar voor een tv
wij waren aan het dubben over een oled of een qled na een vriend te hebben gebeld hebben we er zelf maar 1 gepakt kortom
we waren best teleurgesteld in het niet geholpen worden door een medewerker
bij de kaasa kregen we te horen dat we een scan blaadje moesten hebben wat dat is makkelijker in deze corona tijd
heb de casesier uitgelegd dat we er al effe stonden en dat we dus zelf maar zijn gaan lopen zonder scan blaadje

Hoving 08-06-2020

Ruime shop, heb goede artikelen gekocht waar ik heel tevreden mee ben!
Nadeel: er mogen wel wat meer verkopers rondlopen. Je moet lang wachten op de juiste hulp.

Menno 08-06-2020

Je kan er alles vinden.
Ze helpen je altijd goed ook in de winkel zelf.
En goede service.

Goos 08-06-2020

We zijn goed geholpen door de medewerker. Ook voor een reparatie van ons koffiezet-apparaat werden we netjes te woord gestaan door de medewerkster. Het apparaat was binnen de 2 week weer terug.
Ik zou de Mediamarkt in Drachten dan ook zeker aanbevelen. Goede parkeer mogelijkheden. Je kunt je auto altijd kwijt.

Hellings 08-06-2020

Wij zijn goed geholpen door de medewerker.
Hij liet de verschillen duidelijk zien en konden daardoor makkelijk de keuze maken om het juiste product te kiezen.
Alleen jamner dat als je best een groot bedrag uitgeeft niks meer kan regelen voor een leuke bundel prijs.
Verder is het een top winkel.

Bertus 08-06-2020

Ik ben Duiven Super geholpen
zeer goed advies gekregen
Klant Vriendenlijk.

Kim 08-06-2020

Ik ben vreselijk met technische dingen..was op zoek naar een nieuwe smart tv. Ik ben super geholpen door een zeer vriendelijke en beleefde medewerker. TOP!!!

Noortje 08-06-2020

Vriendelijk en duidelijke hulp van een medewerker. Snelle verwerking en zeer tevreden over de aankoop.

S10+ 08-06-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat; zij hadden het artikel nog op voorraad, niet ver daar vandaan kon ik nog gratis parkeren (ongelooflijk duur in Amsterdam!!).
WiFi verbinding was onvoldoende om mijn afhaalbericht te kunnen tonen. De man op de Samsung afdeling heeft er voor gezorgd dat ik het wel kon tonen.
Hoe kan dat MM? Dus doe er wat aan. De dames aan de servicebalie konden mij ook niet helpen.

Jan C 07-06-2020

heel vriendelijk geholpen, vragen beantwoord en alle tijd voor uitleg. ook voor product vergelijking, prijs/kwaliteit aspecten had men alle aandacht. zeer ruim assortiment, wij waren op zoek naar een smart TV, en zijn uiteraard geslaagd.

Justin 07-06-2020

Super geholpen door de medewerker. Duidelijke uitleg en advies over de aankoop.

Olha 07-06-2020

Ik vind het heel leuk dat je naar de winkel kunt komen om te meten! Luister naar het geluid en vergelijk tussen verschillende merken!

Heliaar 07-06-2020

Goede directe hulp bij mijn vragen betreffende welke tablet ik het best kan kopen voor waar deze voor gebruikt wordt.

Patrick 07-06-2020

Vanmiddag zeer slechte ervaring met MediaMarkt filiaal Duiven. Gezinnen met kinderen en/of alleenstaande c.q. gescheiden ouders met meer dan 1 kind wordt de toegang tot het filiaal geweigerd, ondanks tot hetzelfde huishouden behorend. Blijkbaar heeft men eigen regels ontwikkeld. Zéér klantonvriendelijk. Helaas, ik ben anders gewend van de MediaMarkt!

S.kampman 07-06-2020

Wij zijn bij binnenkomst goed geadviseert voor een mandje ivm corona.daarna lieten ze ons even rustig kijken en toen kwam de verkoper ons helpen.Goed geadviseert,vriendelijk en behulpzaam. En gekocht waarvoor we kwamen

Franka 07-06-2020

Wij shoppen regelmatig bij mediamarkt, zowel online als in de winkel. Je hebt op de site of met de app heel veel leuke aanbiedingen en goede uitleg en vergelijk materiaal. In de winkel krijg je ook goed advies uitleg demonstratie, en altijd vriendelijk behulpzaam personeel. Als wij iets nodig hebben... Gaan wij naar Mediamarkt.

Mariëtte 07-06-2020

Bij mediamarkt heb je genoeg keuze in verschillende prijsklassen. Je wordt er met rust gelaten en als je hulp nodig hebt staan ze je voor je klaar.

C. Nieveen 07-06-2020

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd moeite gedaan om mij van het juiste artikel te voorzien. Hulde!

Anna Zomer 07-06-2020

Er wordt goed erkenning gehouden met de corona maatregelen. De medewerkers zijn vriendelijk en als je de juiste treft, ook kundig.

Jamafe 07-06-2020

MediaMarkt Heerhugowward
Een verademing na het drama wat Alkmaar heet. Vriendelijk en deskundig advies, niet het duurste in je schoenen willen schuiven, masr luisteren naar wensen en budget. Nu meerdere zaken daar aangeschaft, en iedere weer weer dezelfde vriendelijk en deskundigheid.

Mayur Gupta 07-06-2020

Amazing experience due to vast variety of products, experts availability and recommendation.

steph 07-06-2020

Goede service en uitleg, duidelijk ingericht en mooie aanbiedingen.........

Bertje 06-06-2020

Mediamarkt Eindhoven is een prima winkel. Goed geholpen door een mevrouw bij aanschaf van een koffiemachine die ook Latte maakt.
Helaas wel een verkooppraatje van een ondeskundige dame van Budget Energie aan moeten horen. Ze snapte er niets van dn zijn dus niet overgestapt. Helaas, want nu waren we blij gemaakt met een dode mus van € 175.