MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Bruno 28-04-2020

Online besteld en in de winkel afgehaald, duidelijke communicatie en het afhalen verliep vlot.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Carla en Gerard 28-04-2020

We werden snel en deskundig geholpen, door vriendelijk personeel in de winkel en aan de kassa.
De prijs was ook deze keer de laagste prijs.
En in deze corona tijd was alles netjes geregeld, van afstand markering tot desinfectiemiddelen.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

Wes 28-04-2020

ik heb voor mediamarkt gekozen omdat het een top winkel is zowel de winkels als online heeft veel assortiment en leuke actie's. goed en vakkundig personeel kortom gewoon een topper

Patrick 28-04-2020

Had net mijn Samsung A50 een maand in mijn bezit, glipt deze uit mijn handen! Scherm stuk, dat is even balen! Naar Mediamarkt Hoorn gegaan, waar een aardige medewerker een nieuwe scherm op mijn toestel plaatste. Het was met een paar uurtjes bekeken. Uitstekende service, en ik helemaal weer happy! Voor mij is Mediamarkt Top.

Beste Patrick,

Bedankt voor de het delen voor je feedback.

Jammer om te lezen dat de telefoon is gevallen, maar goed dat wij jou hebben kunnen helpen met een nieuw beeldscherm.

Eric van Luijk 28-04-2020

snap er niets van. Ben al jaren klant bij de mediamarkt maar het afhandelen van mijn eerst klacht in jaren gaat heel erg moeizaam. Moet vaak mijn klacht en reden van retour uitleggen en chat met veel verschillende mensen van de mediamarkt.

Beste Eric,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te horen dat het afhandelen van de klacht niet zo lekker verloopt als dat je had verwacht.
Ik wil je graag vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Andrzej 28-04-2020

Ik denk dat er aardige mensen werken, altijd behulpzaam en glimlachend, zelfs in deze moeilijke tijden is het altijd leuk om daar terug te komen

Beste Andrzej,

Bedankt voor de het delen voor je feedback.

Aslan 28-04-2020

Mediamarkt vind ik een nette en vertrouwde winkel. Als ik apparatuur nodig heb dan zal ik als eerst bij de Mediamarkt voor de deur staan. Ik heb zelf 2 dagen geleden een iphone xr bij jullie gekocht. En ik ben er erg blij mee.

Beste Aslan,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze winkel en onze producten. Geniet van je aankoop!

wiebeRoelof 27-04-2020

Ja ik ondervind geen problemen met de MediaMarkt, correcte behandeling,. de 22e april een Epson printers gekocht deze gaf moeilijkheden, gisteren omgeruild nou dat vind ik een prima correcte behandeling,

Beste,

Bedankt voor de het delen voor je review.

Bart 27-04-2020

Zijn zeer goed geholpen bij MediaMarkt Duiven
We wouden kijken voor een Samsung tv maar door het uitleg en adviezen van de medewerker zijn we met een Sony bravia naar huis gegaan samen met een Bose home cinema set.....deze set werd ons uitgebreid uitgelegd en konden we ook horen in dit filiaal.
In combinatie van tv en cinemaset werd er een mooi rond bedrag van gemaakt.
Zeer fijn filiaal waar ze de tijd nemen voor de klant.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service in de winkel van Duiven. Wij zijn altijd op zoek naar het beste product voor jou.

Annet 27-04-2020

Ik wilde een Apple Watch kopen en zijn zeer goed geholpen door een jongeman op de Apple afdeling. Hij had er echt verstand van en gaf goede tips.

Beste Annet,

Ingrid 27-04-2020

Fijne winkel. Alles netjes geregeld i.v.m de 1.5 meter afstand in deze tijd.
Goede service gehad.

Beste Ingrid,

Louis 27-04-2020

Super geholpen bij terugbrengen van een artikel, helemaal niet moeilijk doen en vriendelijk geholpen. Super winkel @mediamarkt Leeuwarden.

Beste Louis,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze winkel in Leeuwarden.

Daphne 27-04-2020

Vriendelijk personeel, overzichtelijke winkel. Nu met Corona doen ze veel aan hygiëne. Viel me op dat je geen karretje of mandje nodig hebt om naar binnen te komen. Je moest wel je handen desinfecteren.

Beste Daphne,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij proberen onze winkel zo veilig mogelijk te houden voor onze klanten. Wij zijn blij om te horen dat dit gewaardeerd word.

Marie-Louise 27-04-2020

Ik heb in korte tijd noodgedwongen verschillende nieuwe apparaten moeten kopen en ben daarvoor bewust naar Media Markt gegaan. Het assortiment is ruim voldoende in een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Je krijgt van serieuze medewerkers goede informatie bij aankoop van een product. De nazorg is goed. En technische hulp bieden ze letterlijk op de koop toe.

Beste Marie-Louise,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de informatie die word gegeven bij de aankoop.

A kuik 27-04-2020

Media markt Duiven is een super fijne winkel. Er hangt een goede sfeer en wordt goed geholpen.

Beste A. Kuik,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in de winkel van Duiven.

Nico Mocking 27-04-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Deskundig behulpzaam en vriendelijk personeel.

Beste Nico,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Richard 27-04-2020

Ook in deze vreemde wereld met het Coronavirus, kun je voor al je elektronische wensen, vragen en service, terecht bij MediaMarkt.
De gehele winkel is ingericht om een zo veilig mogelijk winkelende te realiseren.
Nog veiliger is het om uitgebreid online te winkelen.

Beste Richard,

Mellema 26-04-2020

Goede service in mediamarkt in Groningen sontplein!
Duidelijke uitleg over verschil tv's en maakt het makkelijker om een keuze te maken.

MediaMarkt.

Jolanda Kleijngeld 26-04-2020

Ze zijn erg Vriendelijk en Behulpzaam en attenderen je op kortingen van de producten

MediaMarkt.

Rene Rutter 26-04-2020

Shop is zeer gebruiksvriendelijk en is overzichtelijk. Zal vast vaker kopen hier

Ali 26-04-2020

Ik vind het een leuke shop. Je krijgt de juiste informatie als je iets wilt kopen.
Ze hadden duidelijk gemaakt wat de regels waren i.v.m. Corona.

De medewerkers zijn zoals altijd klantvriendelijk!

Maart 26-04-2020

De winkel is overzichtelijk en makkelijk ingericht, personeel is vriendelijk en staat snel en altijd voor je klaar. De winkel is alleen een beetje kaal qua aankleding

Meike 26-04-2020

Problemen met camera. Prima geholpen en mee gedacht en goeie uitleg gehad van wat het volgens hem was.

Mediamarkt Assen 26-04-2020

Je word zo goed geholpen en vooral met coronavirus petje al voor alle personeel 🤗

Karin 25-04-2020

Nu in deze corona tijd super aanpassingen een mooie nette winkel waar je correct geholpen word.