MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Bas 17-05-2019

Uitstekend geholpen. Wel even moeten wachten door de drukte, maar dankzij de medewerker nog wat kunnen besparen door mijn huidige abonnement open te breken. Uitstekend meegedacht!

Luca hegeman 17-05-2019

Ik vind mediamarkt altijd een fijne winkel omdat vrijwel alles op display staat en je snel geholpen word als je vragen hebt

Casper 17-05-2019

Online bestelling lag netjes klaar. Dus ook online bestellen en afhalen op locatie is prima geregeld bij Mediamarkt.

Schwikie 17-05-2019

Tol service helemaal goed geholpen met vragen die we hadden goed ingerichte winkel

Erwin 17-05-2019

Snelle en nette service
De manier waar mee je geholpen wordt ze gevengoede tekst en uitleg

J.G. Dekker 17-05-2019

Korrekte en aangename behandeling bij aanschaf tablet. Vragen werden beantwoord en ook gevraagd of ik nog andere vragen(wensen) had.

Donny 17-05-2019

Tv was geheel ingesteld en was makkelijk te instaleren. Kon gelijk in gebruik genomen worden. Prima product

John 17-05-2019

Wordt er goed en adequaat geholpen. Service is goed. Winkelpersoneel is leuk en terzake kundig.

JOS 17-05-2019

Wij hebben onze artikelen in de winkel in Den Bosch gedaan en werden zeer vriendelijk en kundig geholpen. Ook was er niets te veel als we iets vroegen.

Ed 17-05-2019

Was bij Mediamarkt Leeuwarden. Goed personeel, ruime keuze en lange openingstijden. Daarnaast ook nog eens een fantastische aanbieding!

Jessica 16-05-2019

Netjes en goed geholpen, er werd hier en daar een praatje en een grapje gemaakt waardoor het prettig is om geholpen te worden.

Laura Vlaar 16-05-2019

Ik was naar de mediamarkt in Hoorn geweest voor informatie over een product, ik zocht namelijk naar een aux invoer voor mijn auto. Ik ben hiervoor uitstekend geïnformeerd door een werknemer (ik weet zijn naam helaas niet, afdeling dichtbij Apple producten). Wij gingen samen kijken naar de mogelijkheden, en daarbij dacht hij ook vanuit de klant zijn oogpunt. Hij keek mee naar de beste prijs-kwaliteit verhouding en raadde niet gelijk de duurste aan. Daarnaast werd er de tijd genomen en zelfs nog een factuur gemaakt en opgestuurd naar de e-mail voor iets waarbij dat niet persee nodig was.
Al met al goede ervaring en service boven verwacht.

nedim 16-05-2019

Vriendelijk en kundig geholpen. Ruim keuze aan demo modellen aanwezig en kan man het einigzins uitproberen. De artikelen zijn gemakkelijk te vinden.

Melanie 16-05-2019

Makkelijk bereikbaar en super met parkeren en gratis parkeerkaarten . Personeel van de service reparatie balie erg behulpzaam . Personeel in de winkel kan beter wat ik om mijn heen zag . Iemand vroeg om hulp en werd hem gezegd dat ze bezig zijn dus moest maar iemand anders zoeken . Jammer , ik zou als personeeel dan even een collega roepen die de klant verder helpt , klinkt al beter dan zeggen dat je bezig bent .... De jongen die mij geholpen heeft was trouwens wel erg behulpzaam en goed . Wel jammer van media markt dat ze niet wat extra korting geven bij 2 dure aankopen .

Bert Moesker 16-05-2019

Overzichtelijke winkel, ruime paden ondanks al de getoonde producten. Jammer van de Ziggo en Budget energie stands. Daardoor lijkt het of media markt deze bedrijven ondersteund.

Nick K 16-05-2019

Ik en mijn vrouw zijn samen op zoek gegaan naar een bluetooth speaker. Fijn dat we onze mobiels konden koppelen aan de verschillende speakers om op die manier het geluid te testen. Uiteindelijk zijn we geslaagd met de BOOM 3 en kregen we ook nog eens €20,- korting omdat hij groen was (blijkbaar is groen minder in trek). De vriendelijke verkoper heeft ons goed geholpen en na een kort gesprek met hem, gaf hij aan dat dit slechts zijn derde werkdag was. Dit hadden we niet aan hem gemerkt. We zijn tot slot tevreden naar huis gegaan.

H.Brugman 16-05-2019

Snel en goed geholpen,deskundig advies,zonder enige druk tot aankoop,dank u wel.

Maurice 16-05-2019

Ik vond het heel netjes en alles was goed overzichtelijk en de kassa medewerkster was supper klant vriendelijk

Selina Hermans 16-05-2019

We zijn in Mediamarkt Eindhoven geweest omdat dit het dichtstbij was, en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Door de drukte was het even wachten op een medewerker maar dit vonden we niet erg. We wilden een tablet kopen voor 1 van onze kinderen en kregen alle uitleg die we nodig hadden om de juiste keuze van tablet te maken. Er werd ook rekening gehouden met ons budget wat we bijzonder tof vinden! Alle personeel was heel vriendelijk en er hing een toffe sfeer. Vanaf nu gaan we altijd naar daar, en aansluitend lekker kuieren door de winkelstraten

Marielle 16-05-2019

In de winkel heel goed geholpen , daar mijn man buitenlands is en de Nederlandse taal niet beheerst,was het een aangename verassing dat de medewerkers naam tags hebben met daarop te zien welke talen ze spreken . Mijn man heeft dus zelf kunnen praten met een medewerker zonder dat ik alles moest vertalen. SUPER

Martin 16-05-2019

Mooie, nette zaak.
Duidelijke afdelingen
Vriendelijk personeel en goed geholpen.

melvin 16-05-2019

Ik heb een nieuwe strijkijzer gekocht en ben er erg blij mee,Heb een tijd gezocht maar media markt had hem.Had ook een cadeau tegoed kaart van MediaMarkt gehad vanwege dat ik twee dagen daar voor jarig was dus heb die kunnen gebruiken voor dit product.Raad zeker zo een koopje aan om naar media markt te gaan als je net zo als ik,Lang aan het zoeken bent!

FvdZ 16-05-2019

Fijn strijkijzer. Ligt goed in de hand, niet te zwaar en goede stoomvoorziening

F. Hoogeveen 16-05-2019

fijne winkel een hele goede hulp bij je aankopen echt fijn personeel die de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt
En een hele goede service

Lia anbeek 16-05-2019

Goede service ze nemen de tijd voor je.
Ook al heb je veel vragen ze zijn geduldig