MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Ron 26-03-2019

Mooie winkel,goed en snel geholpen,aardige verkoper die de tv tot in de auto heeft gebracht!

Eddy 26-03-2019

Snel geholpen, goed advies en aardig personeel. Alleen bij de kassa duurde het wat lang en zo erg druk was het niet

Nick 26-03-2019

Super winkel, met een uitgebreid assortiment!
Voor ieder budget zijn er mooie acties en gadgets te koop.

Jantje 26-03-2019

Vandaag erg goed geholpen met het uitkiezen van een nieuwe tv ! Goed advies en erg behulpzaam

Rob 26-03-2019

De service is goed en duidelijk, op al mijn vragen kreeg ik antwoord betreffende het product welke ik wilde aanschaffen.

Lanenleeuwtjes 26-03-2019

Zeer groot assortiment, fijne winkel, wel opletten welke tijd je gaat ivm drukte

Silvia Callewaert 26-03-2019

Goed en vlot geholpen artikel voldoet aan de verwachting duidelijk uitleg van de verkoper

Frans Chavanu 26-03-2019

De Jongeman was erg snel en vriendelijk en wist alles te vertellen over het product.

Theo Buijs 25-03-2019

Zaterdag ging onze Dolce Gusto stuk.
Het is dan geweldig dat je de volgende dag een nieuwe kan kopen tegen de scherpste prijs bij de Media Markt.
Deskundig en voldoende personeel (ook op zondag) die je helpen met de juiste keuze te maken zonder dat je het gevoel krijgt dat je iets moet kopen. Al met al een leuk uitstapje op de zondag middag, Personeel aan de kassa vragen ook naar je klantenkaart.

Gérard 25-03-2019

Vriendelijk en professioneel. Heel goed geholpen met het vinden van het juiste product.

M Poot 25-03-2019

Wat mij betreft goede informatie, op afdeling witgoed konden ze alle vragen beatwoorden, namen rustig de tijd voor hulp en info. Klantvriendelijk. Ben tevreden.

Hesdy 25-03-2019

Ik wil bij deze Mediamarkt Rdam centrum aanprijzen. Ik had een Huawei p smart gekocht op 24-03-2019 voor 203 euro en de volgende dag maandag 25 -03-2019 keek ik op het internet en zag tot mn verbazing dezelfde telefoon voor 179 euro staan. Ik terug naar de winkel en kreeg gewoon het verschil van 24 euro terug contant..
Ga zo door Mediamarkt.

Remy Kriek 25-03-2019

Mooie grote winkel, met ontzettend groot assortiment. Vriendelijk kundig personeel en ook nog de goedkoopste!

RientsBauke 25-03-2019

Ze helpen je graag. Klantvriendelijk heid is meer als goed. Ze staan altijd voor je paraat. Je hoeft de werknemers nooit op te zoeken want ze komen altijd wel bij je. Je word snel geholpen wat ik zeer wadeer

D.M.Hoang 25-03-2019

Sta altijd klaar als je vragen hebt over producten en geef goede advies ,snelle service en behulpzaam

Andreas Kroon 25-03-2019

Goede service en klant vriendelijk medewerkers hebben verstand van zakken ook als je vragen hebt

Kooijman 25-03-2019

Media markt arena. Vind het personeel erg vriendelijk en behulpzaam en hun kennis is van hoog niveau

Maxime 25-03-2019

Super goed geholpen. Verkoper nam echt rustig de tijd om ons te informeren en was totaal niet opdringerig.

Sandra 25-03-2019

S avonds besteld en volgende dag al vroeg bezorg wij dachten dat duurt minstens een paar dagen ..erg fijn ...wij hadden alleen verkeerde model besteld maar konden ons product wat wij online hadden besteld gewoon terug brengen in de winkel ..geluukig hadden ze deze wel op voorraad ...geen gedoe omgewisseld en wat bijgelegd voor het wat duurdere model ..erg blij met de service

Kubra 25-03-2019

Ik vind de shop heel goed en veilig. Je kunt er veilig shoppen. Ook kun je er alles vinden wat je zoekt.

Frans 25-03-2019

Cd en lp gekocht bij Mediamarkt Hengelo. Heel prettig geholpen. Ook bij een vraag over een andere lp snel en adequaat geholpen. Chapeau.

Cornelia 25-03-2019

Ik was superblij met de aanbieding van een showmodel sapcentrifuge. Ik kreeg omdat het een showmodel was het apparaat zonder doos mee. Bij thuiskomst was ik niet blij met het functioneren van deze sapcentrifuge. Het hele ding zat onder de trap en het schoonmaken van het filter was een tijdrovende klus. De volgende dag ging ik er mee terug. Het omruilen ging eenvoudig. Het personeel was zeer behulpzaam. Toen werd ik opnieuw goed geholpen bij de keus van een slowjuicer: een Phlips Het ding enkele keren in en uit elkaar gehaald in de winkel zodat ik zeker wist dat deze niet zo'n rottig zeefje had wat haast niet schoon t maken was. Dat ging makkelijk toevallig weer een showmodel. Twee keer zo duur als de sapcentrifuge die ik eerste had maar toch was dit showmodel het goedkoopste wat ik op internet had gevonden. Ik ben iedere dag blij met deze Philips Slowjuicer! En de goede hulp van Mediamarkt

Nicole 25-03-2019

Op de meeste afdelingen is er voldoende personeel aanwezig om je te helpen, bij de mobiele telefoons kan het soms wel druk zijn maar het personeel doet zijn best iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Danny Engeringh 25-03-2019

Slechte service, duurt lang voordat je contact krijgt met een medewerker en 9 van de 10 keer kunnen ze niks voor je doen. er wordt slecht geluisterd naar je klacht dus echt geholpen wordt je niet. zelfde geld voor de Smart Bar

A. Donders 25-03-2019

Wij hebben een mobiele telefoon gekocht bij jullie en wij zijn goed geholpen door jullie medewerker xxx in het filiaal in Roermond. Hij heeft keurig ook alles omgezet van de oude naar de nieuwe telefoon. Daarop hebben wij besloten vaker te komen kijken. Nu hebben wij een toetsenbord gekocht.