MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Rens 11-05-2019

Kwam in 1e instantie in verband met een probleem met mijn tablet. Werd vriendelijk en prima geholpen en daarna doorverwezen voor mijn eigenlijke boodschap. Ook hierbij prima geholpen. Al met al zeer tevreden.

Erik 11-05-2019

MediaMarkt besteed veel aandacht aan haar klantenservice. Ze nemen veel tijd en aandacht voor vragen van klanten, reparatie en/of onderhoud en doen dit duidelijk en goed. Met deze extra service onderscheiden ze zich van anderen.

Harun Yıldırım 11-05-2019

Ik ben goed geholpen eerlijk snel en heel behulpzaam antwoord op al mijn vragen een aanrader duiven

Danny. H 11-05-2019

Mooie ruime nette winkel.
Je wordt er zeer vakkundig geholpen.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fam. Fey 11-05-2019

Klantvriendelijk en goede service. De bon een keer kwijt en ze konden het zo weer opzoeken voor je en uitdraaien

Janneman 11-05-2019

Omdat we in Utrecht niet geholpen werden, en staads moest wachten voordat iemand ons hielp, zijn we in Almere terecht gekomen en waren daar erg blij mee.
De site is erg duidelijk en klantvriendelijk daar hoef je niet naar te zoeken, die is daar zeker, beveel het beslist aan.

Myranda Buijs 11-05-2019

Ik ben erg te Vreden over deze winkel
De winkel is mooi groot en ze hebben genoeg keus en het is van goede kwaliteit
Ik heb er laats een telefoon gekocht bij thuis komst bleek die beschadigd te zijn ik ben terug gegaan en ze hielpen me goed ik kreeg een nieuwe ik vind het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Jos 11-05-2019

Wij kopen altijd met plezier bij de winkel in Doetinchem. Je kan boven de winkel parkeren, vriendelijke en vakkundige bediening en meestal zijn de gewenste producten op voorraad. Absoluut een aanrader!

Peter Hofstede 11-05-2019

Zeer goede toegankelijkheid,overzichtelijke indeling diverse items,goed geïnformeerd en behulpzaam personeel.
Goede bezorgservice.

E Schaapman 11-05-2019

Vriendelijk personeel goede uitleg en behulpzaam
Het makkelijke dat je er avonds ook er terecht kan

E Schaapman 11-05-2019

Vriendelijk personeel goede uitleg en behulpzaam
Het makkelijke dat je er avonds ook er terecht kan

Kim 11-05-2019

Behulpzame medewerker, ook al was hij nog jong, hij wist waar hij over praatte, waar ik dingen kon vinden en duidelijk verschillen uitleggen, waardoor ik een goede keuze kon maken.

Jan 11-05-2019

Mediamarkt de nummer 1 winkel van Nederland!
Ga zo door!
Ik koop alles bij de Mediamarkt.
Ik ben tog niet gek!

Eus en Elf 11-05-2019

Wij kwamen voor een nieuwe tv en hadden ons thuis al goed voorbereid. In de winkel kregen we nog extra info die ons niet bekend was. Helaas was de laatste tv van onze keuze nét verkocht (klant stond naast ons bij de kassa) maar wij kregen handige tips om de tv via internet te bestellen. 12 uur later werd de tv thuis afgeleverd door een bezorger van Dynalogic. Super handig want nu hoefden we zelf niet te sjouwen maar ook prettig via Dynalogic omdat je via een app kunt zien wanneer hij ongeveer bij jou langs komt. Je zit dus niet onnodig lang te wachten. De tv is zojuist geïnstalleerd en we zijn er super blij mee!

bb 11-05-2019

Bijzonder veel keus uitproducten. Personeel nooit te beroerd even te helpen.

Esin 11-05-2019

Heb gister een canon camera gekocht de heer was klant vriendelijk en de product is heel goed

Jan Westerdijk 11-05-2019

Op zoek naar draadloze oortelefoon, gevraagd aan een medewerker van Media markt.
Door hem goed geadviseerd en geholpen met de keuze.
Ook een draadloos oplaad station gekocht, de verkoper adviseerde een ander type te kopen omdat deze voordeliger was en dezelfde specificaties had maar met extra 230 aansluiting snoer.

Erwin Dijke 11-05-2019

We zijn afgelopen twee dagen bij de media markt geweest. Ik werd goed geholpen en ze gaven goed advies. Zeker toen ik wat voor mijn vrouw kocht waar ik geen ballen verstand van had.

Johanna 11-05-2019

Nu in korte tijd de 2e x dat ik in deze winkel was..erg vriendelijk personeel , geen vraag is ze teveel, erg belangrijk wanneer je er veel hebt, voelt vertrouwd en denk zelfs dat men bekwaam is, ik weet zelf namelijk niets....

Baris Uslu 11-05-2019

Een super goede service , en klant vriendelijk en je krijgt goede artikelen. en je Kan alles vinden wat je nodig heb bij Media Markt.

Maaike 11-05-2019

snelle service. De winkel heeft een goede verhouding klanten/Mediamarkt medewerkers, hierdoor hoef je niet lang te wachten.

Chloé 11-05-2019

Ik word altijd goed geholpen, ruim aanbod aan producten, vriendelijk personeel.

M.A.Herfst 11-05-2019

We zijn uitstekend geholpen door de winkelbediende die ons aangaf dat wij het beste voor dit apparaat (een Philips TV met 24 inch scherm) konden kiezen, omdat dit een hoofdmerk is. Bovendien was een andere winkelbediende heel vriendelijk bij het inleveren van de oude TV (die nog steeds werkt na ± 30 jaar!) , die wij niet meer kunnen gebruiken omdat deze TV alleen analoge signalen kan doorgeven en Ziggo vanaf nu alleen nog digitale signalen doorgeeft. De prijs/kwaliteit is goed.

Bram 11-05-2019

Deskundige verkoper met een prima advies m.b.t. een keus maken uit het assortiment.

Fons 11-05-2019

Prima service en hele goede informatie over hetgeen wat je wil kopen. Ik wilde eerst een tablet kopen van samsung 2018 maar toen werd ik er attent gemaakt dat samsung ook een nieuwe model 2019 in voorraad was, zeer goed geholpen door verkoper, prima info en een zeer goede uitleg wat je wil kopen