MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Bert Louman. 18-03-2020

IK heb nu de verschillende review's bekeken en gelezen, de goede en de slechte. Echter het wordt mij niet duidelijk waar de fouten kunnen zitten. Dit zou ook voor het management beter zijn de zaken op orde te brengen. Zou het niet beter zijn de review's per filiaal te plaatsen. Dit geeft dan een betere beoordeling voor het betreffende filiaal naar de klant lijkt mij.
Zelf was ik niet zo tevreden over het filiaal aan Buikslotermeerplein te Amsterdam Noord (28-2-2020) De standaard reactie van MediaMarkt vind ik ook niet geheel duidelijk temeer omdat de review dit al doet.

Beste Bert Louman,

Bedankt voor jouw review, dit helpt om onze service te verbeteren.

Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Wij nemen jouw feedback zeker mee als tip.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

MediaMarkt.

Sjors 17-03-2020

Service gericht, behulpzaam en vriendelijk personeel. Mensen stralen uit dat ze je graag helpen bij vragen, niets is te veel gevraagd. Deskundig personeel

Beste Sjors,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat ons personeel je zo goed heeft kunnen helpen.

Fabian 17-03-2020

Online besteld via Mediamarkt.nl en zoals per email bevestigd was de Chromebook af te halen in Almere.
Prima service en vlotte afhandeling van zeer vriendelijk personeel.

Beste Fabian,

Wouter Karel van Son 17-03-2020

Ik ben in Emmen geweest om controllers te halen voor de Xbox one moet zeggen dat er weinig in de winkel stond van xbox one in verhouding met andere consoles. Medewerker gevraagd of dat het enige was kreeg heel netjes en vriendelijk antwoord. Bij de kassa sprinte 1 van de 2 kassadames ineens de ruimte uit. Ik neem aan dat het niet met het aan komen wandelen van een klant te maken had. De andere kassadame heeft me netjes geholpen overall tevreden dus.

Beste Wouter Karel van Son,

Bedankt voor jouw review. Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel.

Ron appeldoorn 17-03-2020

Weer goed geholpen en een top aankoop voor een mooie prijs! In elke gang staat er iemand die verstand heeft van hetgeen in die gang verkocht word, slim gedaan.

Beste Ron,

M. van Rooij 17-03-2020

Ondanks de perikelen rondom het Coronavirus, waardoor er enkele werknemers van de computerafdeling ziek thuis waren bij de vestiging in Nieuwegein, ben ik prima geholpen door een stagiaire. Goed geïnformeerd en wist veel te vertellen. Zeer fijn.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je ook door een van onze stagiairs goed geholpen bent.

Andrew 17-03-2020

Client service is unfriendly, not trying to solve the problem, do not want to communicate. Very rude. there are a lot of options with the same or cheaper prices
Officiële reactie van MediaMarkt 18-03-2020

Dear Andrew,

Thank you for you're feedback as this helps us to better our service in the future.

It's unfortunate to hear that you've had this experience with our service.

We like to better understand the problem and ask you to contact our customerservice via the following link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Yours Sincerely,

HV 17-03-2020

MediaMarkt komt zijn online bestelafspraken niet na en kan de order en levering niet annuleren.

Op vrijdag heb ik online een vaatwasser besteld en gebruik gemaakt van de optie om deze tegen extra betaling van 15 euro op maandag tussen 8 en 12 uur te laten bezorgen. Maar dat gebeurde niet. Klantenservice gebeld: Apparaat niet op voorraad, ik kon afwachten of een vergelijkbaar apparaat geleverd krijgen. Dat bericht zou dan doorgezet worden naar collega's, maar dat kon wel 48 uur duren. Vanwege de onzekerheid heb ik de order telefonisch geannuleerd, maar een bevestiging hiervan kon ik vreemd genoeg niet krijgen.

De dag erna kreeg ik de melding dat de vaatwasser toch geleverd zou worden. Mediamarkt klantenservice maar weer gebeld, maar de levering kon niet meer worden gestopt. Kennelijk hebben de chauffeurs van MediaMarkt of degenen die ze inhuren geen telefoon!? Moest ik het maar aan de deur weigeren.

Het is mij wel duidelijk dat MediaMarkt zijn zaakjes (online) niet op orde heeft. Ik denk wel 2x na voor ik weer iets online bij MediaMarkt bestel. Ik kan het alleen maar afraden.
Officiële reactie van MediaMarkt 18-03-2020

Beste,

Bedankt voor het gegeven van jouw feedback. Dit helpt onze met het verbeteren van onze service in de toekomst.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt rond de bestelling en levering van de vaatwasser.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Ramiro 17-03-2020

Vriendelijkheid, goed advies, uitleg met mogelijkheden terug brengen van het artikel.

Beste Ramiro,

Arie 16-03-2020

Prima winkel, overzichtelijk en goed gesorteerd. Ik kan Sontplein Groningen van harte aanbevelen.

Beste Arie,

Kroese 16-03-2020

Je kunt het online bestellen, en ophalen en betalen als het binnen is je krijg netjes een email perfect

a. keuben 16-03-2020

wij zijn goed geholpen na problemen met onze soundbar . heel geduldig was deze jonge man, ook de Turkse jonge man die ons heeft geholpen met het kopen van de i phone11 was heel geduldig met al mijn vragen

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over ons winkelpersoneel.

Mulder 16-03-2020

Ik ben zeer deskundig geholpen toen ik met een defecte skully earphones kwam. Zoon lief mocht meteen nieuwe uitzoeken aangezien die van hem niet meer leverbaar waren.
Top geregeld daar bij Mediamarkt Hoorn al had ik ze in Heerhugowaard gekocht

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen in onze vestiging van Hoorn.

Iszabella 16-03-2020

Geweldig goed geholpen door de verkoper. Alle tijd en aandacht. Helemaal top!

Beste Iszabella,

Martin den Hartog 16-03-2020

De shop is geweldig ik zeg altijd een speelgoedwinkel voor volwassenen. Er is een ruime sortering en voor vragen kun je terecht bij deskundig personeel.

Beste Martin,

Bakker 16-03-2020

Super geregeld, online besteld en eerder binnen dan verwacht. Product voldoet aan verwachting. Alles bij elkaar top!

G. 16-03-2020

Mooie grote winkel die helaas niet altijd alles op voorraad heeft.
Zelf al 2x naar een andere winkel gegaan om alsnog het juiste product te halen.
Laagste prijs garantie is heel erg fijn waar men ook niet moeilijk over doet maar controleert dat nog wel.

Tot nu toe goeie ervaring gehad in deze winkel.
Ik beveel Media Markt Leeuwarden zeker aan.

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze winkel in Leeuwarden.

Sil 15-03-2020

Snelle service en erg vriendelijk geholpen! Zelfs een extra mazzeltje gehad aan de kassa.
Echt een aanrader.
Vind het alleen erg jammer dat er geen contact is te krijgen met de winkel.

Beste Sil,

Bedankt voor jouw review. Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

Mediamarkt maakt ons blij! 15-03-2020

Super service van zeer klantvriendelijke en klantgerichte Mediamarkt medewerkers. Na een zoektocht naar een bepaald type QLED TV, gingen deze Mediamarkt medewerkers tot het uiterste en gingen wij helemaal blij de winkel uit met onze nieuwe aankoop. Top Mediamarkt Cruquius!!

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze vestiging in Cruquius.

Wij zullen altijd ons best doen om het juiste product bij jou te vinden.

Nico 15-03-2020

Overzichtelijke winkel en webshop waar je alles makkelijk kunt vinden. Scherpe prijzen dus je hoeft niet bang te zijn dat je te veel betaald. Ruime voorraad en deskundig personeel die klaarstaat als je vragen hebt

Beste Nico,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Wij doen ons best om zowel de winkels als de website overzichtelijk te houden, zodat je altijd kan vinden wat je zoekt.

Gene 15-03-2020

Ik kom graag in de Mediamarkt. Ik word er altijd op een deskundige manier geholpen.

Peter 15-03-2020

Snelle levering en product zoals verwacht, aanrader wat mij betreft. en beveel dit zeker bij anderen aan..super top

Beste Peter,

Bedankt voor je review! Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

M. Roolvink 15-03-2020

De medewerkers zijn heel erg behulpzaam.
Als je wat vraagt, weten ze je perfect te adviseren!

J.lam 15-03-2020

Prima site.De winkel waar je netjes en vriendelijk geholpen wordt.er.En ook nog prijs vriendelijk

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze website en winkelpersoneel.

Eduardo 15-03-2020

Goede kwaliteit,en goede service,goed advies can personeel verder geen bijzonderheden,

Beste Eduardo,