MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Dino2 26-12-2019

Prima geholpen in de vestiging in Tilburg. Vriendelijk personeel, met een goed advies.

albert 25-12-2019

het was druk aan de kassa, maar super snel geholpen. In een woord geweldig de drukte had met de kerst aankopen te maken

Beste Albert,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou goed en snel hebben kunnen helpen tijdens de drukke kerstperiode.

Robert Hoogenkamp 24-12-2019

Ik vind deze wikkel leuk het is voor mij goed te berijden ,ik zie graag wat ik koop ,de levering was prima en het personeel behulpzaam , de site is ook prima

Beste Robert,

Jesse 24-12-2019

Telefoon 4 dagen geleden besteld contact opgenomen en naar een winkel gestuurd in eindhoven en daar wisten ze het ook niet dus wacht nog maar ff
Officiële reactie van MediaMarkt 11-03-2020

Beste Jesse,

Jammer om te horen dat de telefoon nog niet klaar lag in de desbetreffende winkel.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

FDE 24-12-2019

Ik heb voor de webshop gekozen, omdat het artikel in de winkel niet aangeprezen en zichtbaar stond en ik thuis alles wilde nagaan. En gebruik maken van mogelijke voordelen van MM-club, zoals kortingsbonnen/codes.
Ook de verwachting dat ik het snel kon ophalen bij de afhaalbalie.
Echter geen korting en geen afhaalbalie.

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Peter 24-12-2019

Mediamarkt heeft gewoon veel en er zijn zaken die je will zien en voelen voordat je ze koopt. Het is een van de weinige winkels waar ik nog kom.
Prijs is competitief, aanbod goed. voor veel electronica, en zaken met een stekker ga ik daar naar toe.

Beste Peter,

Perry 24-12-2019

Het was de dichtstbijzijnde shop, erg nette inrichting en duidelijk waar alle producten te vinden zijn. Alleen na 2 cadeaubonnen te hebben ingeleverd kon er niet betaald worden door middel van pin, Enkel contant was mogelijk bij de kassa.

Beste Perry,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat je niet kon pinnen bij de kassa.

Sander 24-12-2019

Prima geholpen, dit keer in vestiging Amsterdam Arena, op zoek naar een wireless toetsenbord. Het toetsenbord wat ik uiteindelijk heb aangeschaft stond niet ter display maar werd zonder problemen even uit de doos gehaald om te tonen. Gezien de drukte voor de kerst ook nog eens snel geholpen.

Beste Sander,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jouw hebben kunnen helpen in de zoektocht naar een draadloos toetsenbord.

johan 24-12-2019

Goede uitleg en eerlijk vriendelijk personeel veel keus koop eigenlijk bijna altijd bij media markt

Beste Johan,

Marcel Pluymen 24-12-2019

Goede shop met veel producten van alle merken op voorraad, leuke aanbiedingen en behulpzame verkopers. Ook bij drukte neemt men de tijd voor klant. Wachttijd bij kassa valt ook mee.

Beste Marcel,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze medewerkers, zowel in de winkel als bij de kassa.

H.B.F. 24-12-2019

Ruim assortiment en vriendelijk en personeel. Heeft iemand te weinig kennis van een artikel dan wordt er gelijk iemand bij gehaald die wel de kennis heeft en het overneemt.

Nils 24-12-2019

Kunnen vinden waar ik naar zocht. Meestal kan je iemand vinden wanneer je het nodig hebt.

Helaas kloppen de prijskaartjes niet altijd of staan producten door elkaar.

Beste Nils,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer dat je hebt ervaren dat de producten niet goed stonden. Wij zullen deze feedback meenemen zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst.

Wim 24-12-2019

We zijn in de winkel snel, ondanks de drukte, vriendelijk en deskundig geholpen door 1 van de medewerkers.
Keuze uit een heel uitgebreid assortiment dat ook voorradig was.

Beste Wim,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je in de winkel zo goed bent geholpen door een van onze medewerkers.

Swimke 23-12-2019

Goede prijzen. Wordt vriendelijk te woord gestaan met deskundig advies. Niet opdringerig maar gewoon vriendelijk.

Beste Swimke,

Steven 23-12-2019

Vind het een hele fijne winkel om in te shoppen. Denk alleen wel dat de medewerkers meer opgeleid moeten worden voor de afdeling waar zij staan.

Beste Steven,

Dennis 't Hart 23-12-2019

Ruime keuze en redelijke bewegings ruimte. Ook fijn eerste 2 uur gratis parkeren onder de winkel.

Beste Dennis,

Klerks 23-12-2019

ben fantastisch geholpen in de winkel de verkoper heeft alle details van de producten welke ik heb aangeschaft tot in de puntjes uitgelegd

Fijn dat je de tijd neemt on jouw feedback te geven.

Leuk om te lezen dat onze werknemer jou goed heeft kunnen helpen met zijn kennis.

Paul 23-12-2019

Ik heb een iphone X gekocht in JUNI 2019. In verband met een defect teruggebracht. Ik kreeg een melding dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen. Vervolgens kwam de telefoon binnen, heb ik deze opgehaald. Na controle bleek het een refurbished te zijn?! Hoe kan je nou als klant geloven in zo'n winkel? Je krijgt als klant geen andere keus.. dan maar een zaak!
Officiële reactie van MediaMarkt 11-03-2020

Beste Paul,

Jammer om te lezen dat je niet het toestel het ontvangen dat je verwacht had.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je.
Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

B Hoekstra 23-12-2019

Mag graag bij de mediamarkt winkelen heel veel keus en lekker goedkoop en daar hou ik van.

Beste B. Hoekstra,

W.Hooijkaas 22-12-2019

Door de vriendelijke en vakkundige verkoper is het prettig kopen Ook bij de kassa ben ik zeer fijn en uiterst netjes geholpen

Beste W. Hooijkaas,

Paul 22-12-2019

Duidelijke site. Alles online goed te vinden. Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel in de winkel zelf.

Beste Paul,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat de website overzichtelijk is.

Ron 22-12-2019

Artikel overzichtelijk aangegrijnsd met duidelijke aanduiding in de schap. Snelle afwikkeling bij kassa.

Beste Ron,

Mildred 22-12-2019

Een online bestelling gedaan en aangegeven dat ik het bij de winkle wilde ophalen.
Binnen een uur kreeg ik een mail dat ik mijn product kon ophalen.
Bij de service balie lag het klaar, snelle en goede seevice

Beste Mildred,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat het product al binnen 1 uur klaar lag om af te halen in de winkel.

Yeller 22-12-2019

Fijne winkel kreeg gelijk antwoord op de vraag aan het personeel keurig
De bereikbaarheid is ook goed

Sandra van Soestbergen 22-12-2019

Medewerkers van tv afdeling geven weinig of geen bruikbare informatie, er is enkel vraag en aanbod. Medewerker was ook ineens verdwenen.
Misleiding mbt het afsluiten van budget energie en flinke korting. Ook is er geen informatie gegeven over televisieprovider en ontvangst mogelijkheden, cI+ module bleek achteraf verouderd te zijn dus geen zenderontvangt en een nieuw abonnement mbt module moest worden afgesloten en is niet op voorraad waardoor we nu drie dagen geen zenders hebben.
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Sandra van Soestbergen,

Bedankt voor het geven van jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Wij hopen dat het probleem is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/