MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Bart Doddema 23-04-2019

Nieuwe telefoon gekocht, de verkoper nam alle tijd voor mij, ook met andere vragen werden beantwoord, mijn dank hier voor, netjes

Assiebassie 23-04-2019

Wij Zijn enthousiast ontvangen, door meerdere leuke dames ( xxxx en yyyy Filiaal Apeldoorn)
We hebben veel aandacht gehad en ze maakten alle tijd voor ons vrij ons goed te helpen. Ook de koffie was verrukkelijk!
Wij zijn super enthousiast en zeer tevreden met alle hulp en de 200 % hulp van de geweldige medewerksters en medewerker van Budget Energie (uuuu)

Mooie wasmachine gekocht en een super Nespresso koffiemachine,...
Als we weer iets nodig hebben is Mediamarkt ONZE winkel 👌🏻👍🏻

Wat een geweldig personeel ( betrokken, kundig en enthousiast ! )
Top!!!

Arnoud 23-04-2019

Ik had gehoord dat ze snelle service hadden en dat blijkt dus waar te zijn. Misschien zouden de verkopers iets meer attent kunnen zijn om een product te helpen aan te bevelen maar toen deze ook kwam deed deze ook zijn uiterste best. Ik ben dus best tevreden. Vandaar de 8

riek 23-04-2019

super vriendelijk personeel en heel goed geholpen.raad het iedereen aan service ook grandioos

Ellen 23-04-2019

Aangezien de winkel in het Centrum van Amsterdam is , is het makkelijk om er naar toe te fietsen
Uitgebreide keus en zelfs op 2 e paasdagen goed geholpen door jonge vriendelijke verkoper
Alle tijd en uitleg gehad
Op mijn vraag of ik 10 % korting kreeg omdat er een bordje bij stond,, werd bij navraag medegedeeld dat de actie alleen voor 21 april was. Maar daar dat bordje enig bij mijn koffieapparaat stond, werd toch de korting alsnog gegeven
Toen ik vertelde dat ik met de fiets was werd er meegedacht en verteld dat het ook bezorgd kon worden
Voor zo een grote zaak heb ik echt persoonlijke aandacht en advies gehad
En nu een fantastische nieuww koffie machine
Chapeau

Christ 23-04-2019

Screen cover gekocht. Perfect voorgelicht over de voor en nadelen ervan.
Daarna snel en vakkundig gemonteerd voor een goede prijs.
Echt mediamarkt waardig.

Willem Nijhof 23-04-2019

Hoe prettig is het om geholpen te worden door iemand met praktijkervaring! Natuurlijk is het geweldig dat er bij Mediamarkt zoveel keuze is, maar dit kan ook tot keuzestress leiden natuurlijk. De adviseuse straalde praktijkervaring uit en nam alle tijd voor ons. Ze adviseerde zelfs niet om het duurste fototoestel te nemen in ons geval. De extra opties van het duurdere toestel werden samen met haar ter plekke online met andere toestellen bekeken en zo konden we een juiste afweging maken. Top geholpen!

Andre 23-04-2019

Mooie winkel, zeer behulpzame medewerkers. Gelijk bij binnenkomst word je al een ijsje aangeboden. Op het moment dat ik boven was bij telefonie werd ik ook meteen geholpen zonder al te lange wachttijd. Echt geweldige service en ook zeer aan te raden.

Denise 23-04-2019

In een woord TOP. Top geholpen bij mediamarkt heerhugowaard door ...... Nette vlotte vrolijke meid die gericht je klacht/probleem aanpakt en oplost. Zeer tevtede voor haar service een dikke 10...!!!

Bodiine89 23-04-2019

Ik kom vaak bij MediaMarkt, ik vind de winkel super. Alles is makkelijk te vinden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En je krijgt eerlijk advies, dat vind ik wel belangrijk.

Ester van der Linde 23-04-2019

Snel geholpen. En goed advies gekregen. En dat op eerste paasdag. Complimenten.

Raymond 23-04-2019

Ik ging heen voor een harde schijf. Werd direct goed geholpen, maar kreeg vervolgens wel een kabeltje van €10,- aangesmeerd dat zou ontbreken. Bracht deze vervolgens pas 17 dagen later terug, maar kreeg evengoed zonder problemen mijn geld terug.

Cees 23-04-2019

Goede uitleg gehad, meerdere keuzes tegen elkaar afgewogen met verkoper, drong niet aan op degene met de hoogste prijs, maar op degene die het best bij ons paste. Echt chapeau

Ben de.Groot 22-04-2019

Wij doen regelmatig een aankoop bij de MediaMarkt.
Worden altijd op een klantvriendelijke manier geholpen en ze geven een goede service.
Vandaag heb ik zelfs nog plezier met de verkoper gehad en een leuk gesprek.
Zoiets is in mijn ogen heel erg belangrijk,dat stukje persoonlijk contact.
Denk dat dit voldoende mijn waardering heeft beantwoord.

G.j.brussen 22-04-2019

Overzichtelijk vriendelijk personeel en mensen weten waar ze over praten plus parkeren is makkelijk

Peter 22-04-2019

Fijne winkel, overzichtelijk en vriendelijk personeel. Niet opdringerig, maar behulpzaam en technisch onderlegd om mij goed advies te geven op de producten welke ik gekocht heb. Parkeren prettig en toegankelijk aanrijden vanuit het "zuiden" makkelijk.

janny 22-04-2019

Ruim assortiment, dus veel keuze, prijscompetatief. Online goede informatie

Carienne 22-04-2019

Goed duidelijk advies. Prettig personeel. Mooie winkel. Veel vaker hier gekocht

Erik 22-04-2019

Bij deze mediamarkt kom ik al jaren en altijd naar tevredenheid geholpen ze zijn er zeer vriendelijk en nemen alle tijd voor je

San 22-04-2019

Wij zijn in tilburg wezen kijken en hebben een goede tv voor een aantrekkelijke prijs gevonden. Deze wilden wij een week later kopen, maar toen bleek de media markt op 1e paasdag in tilburg gesloten te zijn. Teven was dit op de verjaardag van Mn vriend. Gelukkig was de media markt in Eindhoven wel open. Dit was al een cadeautje op zich. Maar helaas bleek dat de prijs daar niet hetzelfde was. Conclusie: dat ze open waren was het cadeau. Echter een hele lieve man verveelde on een Sony aan. Nou even getwijfeld, gekeken of ook andere winkels open waren... Nog meer getwijfeld.. en toen toch besloten om de tv zoals aanbevolen aan te schaffen. En oh wat zijn we blij! Dit is de beste aanschaf ooit en dat op 1e paasdag!

Ellen 22-04-2019

Het uitzoeken van een nieuwe telefoon vergde wat voorbereiding. Er kwam een interessante actie langs, mijn dochter, schoonzoon en ik hebben daar gebruik van gemaakt.
In de winkel vroeg ik toch nog naar vergelijkbare telefoons en daar was gelukkig alle tijd voor.
Na rustige, uitgebreide uitleg heb ik met een tevreden gevoel de actie-telefoon aangeschaft.

Henry 22-04-2019

Zeer positieve benadering van verkoper, behulpzaam met het zoeken van alternatieven, correcte houding en sympathiek zonder overdrijving. Goede ervaring en al vele jaren klant bij dit bedrijf.

Geesje drent 22-04-2019

Wij zijn super goed geholpen en hij had ook alle tijd voor ons verder kregen wij goede uitleg op onze vragen wat erg belangrijk is

Willem 21-04-2019

Prima voorlichting gehad over de MacBook pro. Super. Daarom hebben we hem ook gekocht bij mediamarkt

Anna 21-04-2019

Hele fijne winkel, zeer overzichtelijk, gezellige en goed geïnformeerd personeel! Ik heb mijn aankoop zeer fijn kunnen vinden. Toppers!