MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Marcel 29-06-2019

Gewoon no nonsens winkelen. En als je een vraag hebt dan word je deskundig geholpen. Als men het onverhoopt toch niet weet dan zegt men dat en gaat op zoek naar iemand die het wél weet.

J.M de Kamper 29-06-2019

Prima winkel, groot aanbod en goede uitleg. Goede kennis van de producten en een eerlijke antwoorden op onze vragen

Jolanda 29-06-2019

Mooie, ruim opgezette winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Met veel kennis komen ze tot goede adviezen

Jan 29-06-2019

al voor de 2e keer zeer diep teleur gesteld over aankoop via webwinkel, hiermee bedoel ik niet het artikel maar bezorging in het algemeen. te laat, geen feedback over wanneer wel enz enz. Totaal kansloze webwinkel op deze manier.
neem een voorbeeld aan bol.com, die lukt het namelijk wel altijd en zijn ook altijd bereikbaar.

Rudy 29-06-2019

Mediamarkt medewerker zocht uit wat de voordeligste wijze was van aankoop smartphone. Nam rustig de tijd. Vakkundig advies. Mediamarkt was goedkoper dan elders, zelfs de provider was duurder.

fred 29-06-2019

gekocht wat ik moest gebruiken en voor waarna ik op zoek was,een clear screen spray

Roy 29-06-2019

Gezellige leuke winkel met veel vriendelijke medewerkers altijd feest als je bij de mediamarkt bent geweest 😆😆😆

jeroen 29-06-2019

Snelle service en goede uitleg. Personeel neemt de tijd om vragen te beantwoorden en te helpen.

Fish 29-06-2019

De mediamarkt houdt zijn prijzen scherp. Daarnaast is het gemakkelijk om je keuze te vergelijken met andere merken.

alberthummel 29-06-2019

We zochten een steelstofzuiger heel veel keus en allerlei prijzen en er een gekocht bij de kassa kreeg ik nog 5euro korting voor mijn verjaardag goed gedaan

Funkie 28-06-2019

Ondanks een gedoe bij de aankoop super tevreden !! Zeker over alle medewerkers die ons hebben geholpen (en dat waren er wat‼️
Daarnaast zeer verrast door de persoonlijk geschreven bedank kaart van de verkoper Gusoy!!
Die zich wel tig keer verontschuldigt heeft op de werkvloer! Dit gebeurde na aankoop van een I-Mac / I-pad/ met alle toebehoren!! Het probleem ontstond door het plaatsen van de SSD Kaart en daarna de bezorging! Misschien een vergissing gemaakt maar dat kan gebeuren. Alle daarna betrokken personen niets dan lof ! Ook zeker de Apple verkoper een paar dagen erna die mij de pecil verkocht wat hebben we gelachen😝
Voor ons waren deze aankopen heel bijzonder na een moeilijke en zuinige periode.
Het verbaasde ons dat bovenstaande zo bijzonder was dat iedereen op de werkvloer het had over die Mac met die Ssd. Ook later toen ik er weer was omdat de muis er niet bij zat! De persoon die er niet was bij de aankoop. Vroeg bent u die mevrouw VAN die SSD 😝 5 dagen later hup de muis geregeld in 2 minuutjes.
Nu gister weer een Saceo koffie apparaat gekocht en dat was ook weer perfect !
👍👍 ook nog een tekelens gekocht voor mijn camera en ook dat perfect!!
Ik ben zelf 2e lijns klachbehandelaar bij een groot bedrijf en was er stil van! Wij hadden niet zn hoge pet op van de Mediamarkt maar nu op zeker wel.
Als het budget weer aangevuld is twijffelen we niet waar als eerste binnen te stappen . Bij de MM In de grote marktstraat!! Ik zou het leuk vinden als zij hiervan een terugkoppeling krijgen‼️

Peter van Meijel 28-06-2019

Mediamarkt ehv ekkersrijt klantvriendelijk, servicegericht, meedenken met de klant.
Problemen gehad met de levering van een bestelling 01-06-19 (online). Telkens niet leverbaar terwijl op de site stond dat dat het binnen 7-9 dagen leverbaar is. Wekelijks een mail ontvangen dat het een week later zou worden hopende dat artikel dan wel leverbaar zou zijn. Ondanks dat het een vaderdagcadeau was heb ik toch gewacht tot afgelopen donderdag toen heb ik de klantenservice gebeld dit duurde meer dan 40 minuten voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg, zij kon voor mij niets betekenen omdat mediamarkt onderverdeeld is in diverse bv's ondanks dat ik diverse oplossingen had aangedragen. Zelf werk ik ook in een winkel en weet wel wat service is maar ik snap haar verhaal ook maar het licht namelijk aan de organisatie.
Ik stelde zelf voor om naar de mediamarkt in eindhoven te gaan omdat ze het artikel nog op voorraad hadden en daar eventueel op te halen. Dit lukte niet wel kon ik het artikel opnieuw kopen en de bestelling zou ik dan moeten annuleren. Dit heb ik dan ook gedaan. Wel was het weer omslachtig om de klantenservice weer te moeten bellen dit duurde ook weer lang om contact te krijgen met een medewerker. Mijn inziens zou het gemakkelijker/fijner zijn geweest als ze bij de mediamarkt dit hadden geregeld of dat men ook zelf online de bestelling zou kunnen annuleren, dit scheelt een hoop tijd en ergenis.
Uiteindelijk is het toch goed gekomen. De volgende keer bestel ik niet meer online maar ga dan voortaan naar de mediamarkt in eindhoven ekkersrijt om mijn aankopen te doen. Om dit probleem niet meer te hebben.

Paul 28-06-2019

Bijna 2 jaar na aankoop (op 2 dagen na) gaf de wifi versterker van Devolo degeest, zonder discussie werd deze omgeruild voor een nieuw exemplaar waardoor ik direct weer wifi had in de tuin. Geen weken zonder internet omdat de versterker opgestuurd moest worden voor reparatie en/of beoordeling. Topservice, zo hoort het!

Nick 28-06-2019

Product was in de vestiging waar ik was niet meer op voorraad, een belletje naar de andere vestiging in de stad en ik kon daar een ophalen. Dat terwijl er via de website niet meer gereserveerd kon worden. Erg fijne service.

Annemarieke 28-06-2019

Ik kom graag bij de mediamarkt, omdat ze altijd goede deals hebben. Het personeel doet enorm hun best om de klant tevreden te stellen, altijd beleefd en vriendelijk! Top service!!

Hiempie 28-06-2019

Media Markt is altijd TOP!! Advies,service, alle werknemers rennen voor je en zorgen ervoor dat je SUPERBLIJ de winkel uitloopt! TOP.

Fred van Deelen 28-06-2019

Op de site had ik een Led TV uitgekozen en vervolgens in de winkel (Apeldoorn) nog advies gekregen van de Ziggo deskundige over de aansluiting en van de TV-deskundige over mijn keuze. TV was niet op voorraad, maar na bestelling kon ik hem twee dagen later in de winkel ophalen.

Jacob 28-06-2019

Goed geholpen door deskundig personeel! Ik was mijn Mediamarkt pas vergeten maar dat was geen probleem! Heb ook €5,- korting gekregen voor mijn verjaardag

Bart 28-06-2019

Producten goed te vinden. Alleen aanbiedingen mogen wat beter zichtbaar.
Service is oké.
Alleen jammer om iedere keer het verhaal te krijgen om te wisselen van energieleverancier.

Joke van der Loos 28-06-2019

Heerlijke winkel,veel keus, en ruim opgezet,deskundig personeel,en zeer vriendelijk geholpen

Jeanet Beute 28-06-2019

Goede service we hadden de samsung s10 plus gekocht, bleek dat hij de dag erna in de aktie was. Heb zonder problemen de telefoon alsnog voor de aktieprijs gekregen. SUPER

bezoek Media Markt Alphen aan den Rijn 28-06-2019

Media Markt Alphen is als inwoner van Alphen goed te bereiken.
De service en informatie bij mijn laatste aankoop was uitstekend.
Het was nog even zoeken in de nieuwe winkel, maar met hulp van uw medewerkers was ik snel geholpen.

Mohamedrasied Kurban 28-06-2019

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling en behandeling van MediaMarkt. Alleen door de storing en vragen over mijn bestelling heb ik me wel gepasseerd ofwel genegeerd gevoeld door de webshop van MediaMarkt. Maar in mijn account, zag ik later dat de bestelling al onderweg is. Heeft wel even geduurd. Maar het is nu onderweg. Een tip die ik wil meegeven is. Zorg voor een optie bij storingen, zodat de klant niet gedupeerd voelt en begrip en respect hoog in het vaandel blijft. Ik ben in de winkel van MediaMarkt Almere Stad wel behoorlijk goed geholpen door de medewerkers. Respect voor hun vriendelijkheid en begrip. Ga vooral zo door.

stam 28-06-2019

een fijne winkel met veel keuze. Heb niet lang gewacht tot ik geholpen werd. Goede uitleg van het product. Vriendelijk personeel. Er wordt naar je geluisterd. Vindt ik ook erg fijn.

Andre Blom 28-06-2019

Het gaat mij om de keuze en nieuwe producten, gisteren nog een oled tv bewonderd, je kan echt keuzes maken omdat t assortiment breed is, dat is t voordeel, en er lopen genoeg mensen rond die je kunnen adviseren, bij de concurent is t vaak huilen omdat je dan soms 15 minuten moet wachten voor je wat kan vragen, dan ben ik al weg, en jullie zitten om de hoek en een service balie.