MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Nina Caldarella 18-08-2019

Reparatie onder de garantie is niet te doen, omdat ik nooit de reparateur te spreken krijg en zo niet kan communiceren over wat er gerepareerd moet worden. Twee maal zijn er verkeerde onderdelen vervangen en de derde keer is er geen probleem gevonden, die er wel was. Ik had al een video van het probleem ge-emaild, maar deze was niet bij de betreffende persoon aangekomen. Met 6 keer op en neer fietsen naar de winkel kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Doe wat aan de communicatie bij de reparatie service! Dit kan erg verbeterd worden voor zowel klant als medewerker.

Om 18-08-2019

MediaMarkt has wide range of products with decent prices and excellent quality and support

W.N.Hoornweg 18-08-2019

Verkoper wist niet of gevraagde onderdeel bij mijn laptop behoorde. Moest dit vragen aan de service balie. Daar werd gezegd , dat het onderdeel goed was, zonder dit te testen. Bij thuiskomst bleek het onderdeel niet te werken. Weer terug. Zonde van mijn tijd. Jullie hebben het artikel dus niet in voorraad.

M.Overweel 18-08-2019

Vriendelijke en deskundige behandeling. Overzichtelijke winkel.
Vlotte afhandeling.

branka 18-08-2019

hele goede producten en vriendelijke medewerkers met super intelligente adviezen, ik advieseer iedereen die van technologie houdt om naar de mediamarkt te gaan.

Grotenhuis 18-08-2019

De winkel is goed personeel minder wat we wilden kopen was er niet gevraagd of het misschien in duiven zou zij werd er gezegd dat het overal uitverkocht was komen de andere dag in duiven lag er nog een hele mand vol niet zo netjes

aad 17-08-2019

veel cd vanaf 4 tot en met 15euros een groter winkel ook lp platen
nederlandse enz

Bart van oldereb 17-08-2019

Keurig alles uitgelegd.
Snelle afwerking van bon en betaling.
Inkom hier vaker en ben zeer te spreken overde mensen daar enhetaanbod.

Harry 17-08-2019

Mediamarkt ekkerswijer, prima winkel met vakkundig personeel. Door de verkoper over de streep getrokkken om tot aankoop van produkt over te gaan.

de Rooij 17-08-2019

Overzichtelijk assortiment waarbij desgevraagd deskundig advies wordt gegeven.

Mitchell V.P 17-08-2019

De shop is duidelijk vindt baar en het is ook makkelijk om naar je product te zoeken, De prijzen zijn best goed en je wordt goed geholpen eventueel als je hulp nodig heb.

Jurgen 17-08-2019

Ik heb hier verschillende aankopen gedaan en het bevalt mij zeer goed. Ben heel positief over de Mediamarkt, de medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Altijd spullen op voorraad, en ook aaltijd wat je zoekt dat ze dat hebben!

R.Dallinga 17-08-2019

Stofzuiger gekocht. Eerst op de website gezocht naar een geschikt exemplaar. Prima overzicht van soorten maten en aanbiedingen. Mijn keuze genoteerd en de winkel bezocht in mijn buurt . Mijn keuze bleek op voorraad en werd verder uitstekend ben geholpen en geïnformeerd over garantie e.d. Mijn aankoop werd ook direct geregistreerd via mijn clubkaart zodat, indien nodig, de aankoopbon terug te vinden is. Kortom prima !

Shantika 17-08-2019

Bij de mediamarkt vind ik allerhande artikelen. Verder zijn er leuke acties. Echter kan het soms even duren voordat je geholpen door een medewerker; omdat het best druk wordt! Maar als er eenmaal iemand help, dan zijn ze heel vriendelijk en kunnen goede adviezen uitbrengen!

Martin 16-08-2019

Mediamarkt Den Haag,
Tot nu toe altijd snel geholpen
Met vragen werd ik altijd ruim geïnformeerd
Wanneer een product binnen de garantie viel en het werkte niet zo goed meer kon ik het inruilen of geld terug.
Altijd de laagste prijs garantie.
Gewoon een eerlijke bedrijf
Om deze redenen ben ik vaste klant van mediamarkt.

Y. de Smet 16-08-2019

Goed advies en goede prijs. We hadden er echt goede hulp gekregen. Antwoord op onze vraag.

Nicky 16-08-2019

Voor mij is de vordel dat het kort bij is de winkel is super groot de personeel is vriendelijk ze zijn voor een grapje te vinden kort samengevat top top top

Arieanna 16-08-2019

Gewoon netjes geholpen in de winkel en een man van de winkel heeft het besteld en netjes een email toen het product binnen was top dus

Jan Schipper 16-08-2019

Grote ruime winkel waar meerdere artikelen te bekijken zijn. ook van andere leveranciers. Bijna alles kan je aanraken en/of testen. Bij de tv afdeling laten de verkopers je graag alles zien en horen.
Heel makkelijk zijn de elektronische prijskaarten die bijna life de prijs aanpassen. Als VIP lid (gratis) krijg je nog veel extra's met - zeer goed - de kassabon online toegestuurd en ook handig, verlengde retour.
Een leuke zaak waar regelmatig kom en koop

Heidi 16-08-2019

Vriendelijk personeel, bij vragen staan ze direct klaar en lopen gelijk mee naar het product waar je wat over wil weten. Ben zeer blij met mijn aankoop

Steph Ophof 16-08-2019

Prima advies met kennis en technische ondersteuning van uw medewerkers bij aankoop van dit product.

Ik 16-08-2019

Een hele leuke winkel, waar de klant centraal staat. Je krijgt goed advies en er wordt met je meegedacht. Er wordt vooral ook gekeken naar wat het beste bij je past. Er wordt ook naar de mogelijkheden van de bezorging gekeken. Ik hoefde alleen naar huis te gaan en de bezorger reed ook naar mijn huis toe om mijn bestelling te bezorgen!

Bas 16-08-2019

Snel en vakkundig geleverd, installatie was met bijgevoegde handleiding snel geregeld, zijn er blij mee tijdens deze warme dagen!

@AB 15-08-2019

Het is een top shop. Goede voorraad, snelle afhandeling bij de kassa. Meer niet nodig.

Paul 15-08-2019

Kleine winkel maar genoeg aanbod, vriendelijk en behulpzaam personeel, super