MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Lorenzo 08-03-2019

Het personeel komt altijd vriendelijk over, ook per direct bereid om je te helpen of adviseren bij het gene wat jij zoekt.

Retouren van producten is makkelijk en snel geregeld, ook als je het bonnetje niet meer hebt. Wel dien je een betaal bewijs te hebben.

Gewoon een top winkel!

Elfje 08-03-2019

In de winkel werd ik netjes geholpen door een dame, ik vroeg naar de linker Joy-Con voor de Nintendo Switch, ze ging in het magazijn kijken, maar helaas lag die er niet. Nadat ik de rest van m'n aankopen had gevonden liep ik naar de kassa. Het was dinsdagavond en alleen kassa 1/ service balie was open. Dezelfde dame stond nu bij de balie iemand te woord. Bij de service balie nog stonden 3 mensen te wachten en ik dus bij de kassa. Jammer dat er niemand bij kwam om haar te helpen deze mensen sneller te woord te staan. Ik heb heel lang moeten wachten bij de kassa. En dat terwijl ik veel geld kom brengen, dit doe ik niet iedere dag, zoals je kunt begrijpen. Er liepen wel aardig wat medewerkers in de winkel, maar die waren vooral met elkaar aan het kletsen. Fijn als je leuke collega's hebt, maar er mag wel meer aandacht voor de klant zijn.

Tijs 08-03-2019

De oplettende verkoper zag dat wij stonden te wachten en kwam ons meteen helpen!
Goed geïnformeerd en uiteindelijk de perfecte game monitor aangeschaft!

henk berkhout 08-03-2019

Goede producten,gemotiveerd personeel,hulp bij het zoeken naar het product en goede garantie

Jiaxin 08-03-2019

Ik vind deze winkel erg overzichtelijk, je kan zelf vanalles snel vinden en als je het product dat je zoekt niet kan vinden, zullen de werknemers altijd klantvriendelijk zijn.

Jolandadrenth 07-03-2019

Heerlijk shoppen, want de keuze is enorm. Voor elk budget kun je er terecht.

Butt 07-03-2019

Goed geholpen door de personeel, mijn dochter wilde per see bij media markt kopen, wegens goede service

Carlos Verheul 07-03-2019

Wordt netjes geholpen en medewerkers zijn klantvriendelijk. Ruime keuze mogelijkheden van de producten en groot assortiment.

Fikri 07-03-2019

Uitgebreide assortiment, vriendelijke en behulpzame personeel. Personeel informeert en adviseert goed.

Daniel van wijk 07-03-2019

Very good Phone and a very nice disegn and you geth for a good price a nice huawei

Pascal van geul 07-03-2019

Mediamarkt is een superwinkel met een geweldig service, prachtige televisie, met supermedewerkers

Jan H 07-03-2019

Prettig geholpen bij aankoop en installatie tijdens wachten instaleren lekkere koffie gehad

A Sommen 07-03-2019

Je vindt er altyd wel wat je zoekt en als je goed op de hoogte bent van de prijzen van de artilkelen
bij de concurent kun je hier je voordeel doen

Bianca Mahutte 07-03-2019

Fijne hulp en deskundigheid van de medewerkers. Ze kunnen goed uitleg en advies geven over de producten.

Kaylee van Oirschot 07-03-2019

Ik ben vandaag in de winkel geweest in Tilburg. Erg fijne winkel en er staat altijd iemand voor je klaar die je wil en kan helpen! Ook is het overzichtelijk in de winkel. Het enige jammere is dat er vaak weinig kassa’s open zijn als het druk is

Rami 07-03-2019

Ik werd goed geholpen door de medewerker en hij heeft alles voor mij geregeld.

AR 07-03-2019

Ben al een poosje aan het dubben om de Apple TV 4K aan te schaffen. Met een goed advies van de medewerkers van Mediamarkt toch besloten tot aanschaf over te gaan. De vriendelijkheid en kennis van zaken heeft mijn beslissing positief beïnvloed. Mediamarkt bedank!

jordy 07-03-2019

prachtig nieuwe winkel! schitterend verbouwd met heel veel overzicht! vriendelijk en behulpzaam personeel dat de tijd neemt! zeker een aanrader om te gaan voor informatie en het kopen van de producten

R. van Eck 07-03-2019

Super geholpen door de verkoper van Apple met mijn nieuwe oortjes.
Ook bij de balie boven super geholpen met het gratis omruilen van een inktcartridge die niet herkend werd door de printer.

rludolphy 07-03-2019

veel diversen in huis vriendelijk en goed geholpen door Romillio top service

Lou 07-03-2019

Het personeel geeft oprecht advies! De vraag 'wat zou jij doen', bij twijfel tussen enkele opties, werd heel open en eerlijk beantwoord en de verkoper legde uit waarom hij dit zou doen ipv .... . Ik heb nu al 3 keer een telefoon gekocht via MediaMarkt en het is elke keer een succes omdat het verkoopteam de tijd neemt om te kijken naar wat het beste bij jou past.

Chris 07-03-2019

Ik kom hier al zolang als zij daar zitten enaltijd goed te woord gestaan en een goede advies overal in de winkel

Marlous 07-03-2019

Heel fijn geholpen bij de balie. De medewerker heeft zonder moeite mijn bon uit het systeem gehaald via de klantenkaart. Heel fijn dat ik de bonnen niet meer fysiek hoef te bewaren. Alles werd uitgelegd en bleek ook nog dat ik mijn geld terug kreeg in plaats van een 2 weken durende reparatie. Top!

Rene 07-03-2019

Op zoek zijnde naar een 55 inch televisie ben ik toch weer naar Mediamarkt gegaan vanwege het grote aantal televisies uitgestald in de winkel. Eerdere ervaringen waren zeer positief dus ook deze keer naar Mediamarkt Den Bosch geweest. Parkeren kan voor de deur maar ook boven op het dak is een grote parkeerplaats met trappen en een lift naar beneden.

Het is feitelijk één grote hal met alle producten ingedeeld in categorieën als witgoed, computers en televisies. Overzichtelijk, het is al snel duidelijk waar je moet zijn voor het apparaat wat je zoekt. Veel showmodellen om te bekijken, te voelen en te testen.

Na eerst wat te hebben rondgekeken werd ik aangesproken door een vriendelijke verkoper die me vrijwel meteen naar de juiste televisies heeft verwezen en me van allerhande antwoorden op mijn vragen heeft voorzien. Daarnaast had ik niet de indruk dat dit een verkoper was die naast zijn studie wat verkoopt als bijbaantje, deze verkoper wist zeker waar hij het over had en heeft me prima geholpen.

Samen met de verkoper wat staan praten over de diverse mogelijkheden en features op de verschillende modellen en heb uiteindelijk een mooie televisie gekocht die heel schappelijk van prijs was ook nog. Uiteraard meteen meegenomen op een wagentje en er werd ook aangeboden om mee te helpen de televisie in de auto te tillen maar dat was niet nodig, de vraag alleen al wordt door mij zeer gewaardeerd.

Dus nu bekijk ik de wereld door een 55 inch televisie van Mediamarkt en geniet van alle beelden in UHD / 4K / 2160p die op de buis langskomen..!

Jon Blankers 07-03-2019

Eerst gezocht op internet. Prima geholpen door de medewerkster. Zij wist duidelijke uitleg te geven.