MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Hajo 09-05-2019

Goed bereikbaar. De winkel is mooi overzichtelijk en heeft een enorme keuze. Bovendien zijn de prijzen er laag! Personeel helpt vlot en is vriendelijk.
Kortom, ik koop er graag.

Ippel 09-05-2019

Wij zijn enorm geholpen met het uitzoeken van 'n nieuwe tv. Kregen veel uitleg en advies. De verkoper nam de tijd om ons te helpen bij onze keus.

Danielle 09-05-2019

Het personeel is vriendelijk en helpen je altijd netjes en proberen je overal goed mee te helpen

Dzenis 09-05-2019

Ik winkel al jaren bij mediamarkt vooral omdat ze altijd behulpzaam zijn en nooit problemen heb gehad met m’n producten die ik daar kocht.
Ik kocht laatst een ssd van samsung bij mediamarkt hoewel hij elders goedkoper was koop ik liever bij de mediamarkt vooral omdat ik weet dat de garantie voorwaarden daar op ten top zijn! Soms is het even wachten bij de kassa en sinds de verbouwing gaat het stukke sneller dan voorheen!

Edwin de B 09-05-2019

Het is voor ons wel een stukje rijden maar we komen graag bij de mediamarkt in Eindhoven centrum.
Een overzichtelijke ruime winkel met een groot assortiment.
Geen last van opdringerige verkopers, alleen merk je dat niet alle verkopers voldoende kennis en ervaring hebben om over bepaalde artikelen informatie te geven.
Maar door het bij roepen van een collega wordt dit toch wel weer opgelost.

Johan 09-05-2019

Snelle levering en goede kwaliteit producten voldoen aan de verwachting.
Bestelt in de webshop en afgehaald in de winkel.

Cobus 09-05-2019

Scherpe prijzen, ze hebben alles en helpen je goed. De keuze is reuze. Jammer van al die etages

JW 09-05-2019

Ondanks de jeugdige leeftijd van de verkoper perfect geholpen en goede kennis van het product

Kerkrade 09-05-2019

We gaan altijd eerst naar de mediamarkt kijken voor elektronische aankopen, ze zijn altijd goedkoper en anders krijg je het verschil terug.
Goede service, vriendelijk personeel.

Sandra 08-05-2019

Wij waren aangenaam verrast door de deskundigheid van de medewerker van de MediaMarkt (Apeldoorn), afdeling witgoed. Uitgebreid en zeer nuttig advies, tips en weetjes. De keuze was daardoor al snel gemaakt. Ook de verdere administratieve afhandeling en de levering verliepen vlekkeloos.

M. Molhoek 08-05-2019

Goed ev zeer vriendelijk geholpen met alle vragen die ik had. Volgend keer vraag ik gewoon weer als ik twijfel.

Niek 07-05-2019

Een winkel met zeer goede hulp van het personeel waarbij ze weten waarover ze praten.
Daarbij heb je in de winkel de mogelijkheid om de producten uit te proberen.

Ash 06-05-2019

Hierbij een vette 9. Had een stoomstrijkijzer ijzer gekocht van tefal.. een onwijs onding. Maar daar gaat het niet over, de cashback werkte niet. Heeft de klantenservice van de mediamarkt het voor mij opgelost. En dat, terwijl het niet hun probleem is. Dat vrouwtje heeft 2x terug gebeld, om het perfect te regelen.

Johan Mekenkamp 06-05-2019

Fijne en vlotte hulp gekregen bij onze vragen, goede uitleg en uiteindelijke met een voldaan gevoel de winkel verlaten...

Jasper 06-05-2019

De mediamarkt alphen is een goede winkel met een hoop aanbod, aardig personeel en goede hulp. De nieuwe locatie is iets minder overzichtelijk dan de oude maar verder is het top.

Shyam 06-05-2019

Nice collection of electronics, prompt service and good knowledge of sales people

Ontevreden klant 06-05-2019

Maandag voor Pasen een gasfornuis bij Mediamarkt Online besteld.
Ipv een Bosch hebben ze Siemens fornuis geleverd.
Kon niet voor Pasen omgewisseld worden, zou vrijdag na Pasen worden.
Wat wel mogelijk was een nieuwe bij Mediamarkt in Den Bosch bestellen, deze zou ik dan wel vrijdag voor Pasen geleverd krijgen. Maar moest dus wel weer voor deze betalen...
Ze hebben vrijdagmorgen de nieuwe Bosch geleverd en 's-avonds de Siemens opgehaald.
Ik wacht nog steeds dat mijn geld van het eerste fornuis wordt teruggestort.
Mooie winkel en aardig personeel maar de levering en de afwikkeling is gewoon niet goed.

Erwin 04-05-2019

Laptop gekocht in Alexandrium. Bleek dat wifi vastliep. Eerst denk je dat dit aan externe factoren ligt. Blijkt het de laptop zelf te zijn. Terug naar de winkel na een week of drie a vier. Probleem uitgelegd en zonder discussie werd de laptop omgeruild. Dat is service! Deze doet het goed.

Rob 04-05-2019

Heb vorig jaar een MacBook pro 15 inch bij mediamarkt gekocht met 2 jaar garantie. Wat wil het geval vorige week klap ik mijn laptop dicht doe hem even later open zit er in het scherm een grote witte streep lijkt op een barst maar scherm niet beschadigd. Eerst contact met Apple opgenomen die zeiden na uitgebreid onderzoek met oa detailfoto’s sturen dat dit kan door dat er tijdens het produceren van het scherm ergens spanning op zat maar dat hun dit gewoon vergoeden als ik hem via Apple gekocht had, maar dat ik nu bij de mediamarkt moest zijn. Maar dit was volgens hun ook geen probleem er zit gewoon garantie op. Eerst de helpdesk mediamarkt gebeld deze zeiden geen probleem je kunt met de bon zo naar de winkel. Bij de winkel aangekomen nam de medewerker geen eens moeite om te kijken, hij zij alleen maar 2 jaar garantie maar niet op het scherm. Toen ik aangaf contact te hebben gehad met Apple, vroeg hij of ik hem wel goed gehoord had 2 jaar maar niet op het scherm. Helpdesk weer gebeld en deze waren ook in een keer om 2 jaar maar niet op het scherm. Toen Apple maar weer gebeld en werd ik door verbonden met een jurist. Deze vertelde mij dat media markt dit wettelijk verplicht is te vergoeden. Maar mediamarkt staat waarschijnlijk boven de wet. Het probleem is dat ik de laptop hard nodig heb maar eigenlijk verplicht ben om juridische stappen te gaan ondernemen tegen de media markt. Echt ik adviseer iedereen dit dit leest koop nooit iets bij de mediamarkt. Zolang ze aan je kunnen verdienen zijn ze vriendelijk maar als ze hun verplichtingen na moeten komen gewoon weg onbeschoft.

Klaas 04-05-2019

de medewerker geeft kundig advies en loopt met je mee als je ook wat van een andere afdeling wilt hebben of je wilt oriënteren betreffende andere producten.
hij draagt je dan over naar een medewerker op de andere afdeling.

Wouter Goede 03-05-2019

Ik heb verleden week een telefoon bij jullie gekocht, en ik ben absoluut niet tevreden over de service die Mediamarkt mij geboden heeft, de medewerker had meer aandacht voor zijn collega dan voor mij, hij heeft mij opgescheept met een verzekering onder valse voorlichting. de enige reden dat jullie nog een 2 krijgen is doordat ik erg tevreden ben met mijn telefoon.

Margot 03-05-2019

In Mediamarkt Venlo zijn wij uitstekend behandeld door xxcOnze Synology (externe harde schijf) wilden wij uitbreiden en checken welke schijven er in zaten. Ter plekke werden die (onnodig) getest en werkten daarna niet meer. Uiteindelijk kregen we nieuwe schijven, die wij mochten ruilen voor schijven met een grotere opslagcapaciteit. De kapotte schijven hebben wij keurig ingeleverd, zodat die konden worden vernietigd. Wij vinden dat dit keurig is opgelost door xxx en xxx. Wij zijn zeer tevreden en komen graag terug voor onze volgende aankoop.

Nick 03-05-2019

Vriendelijke medewerkers, goed geholpen. Koffie aangeboden gekregen toen de aangeschafte tv werd voorbereid.

Mehmet Genca 03-05-2019

Ik vind het een zeer vertrouwelijke en geweldige winkel waar je altijd naar behoren wordt geholpen en zeer goede service dankzij het prachtige team bedankt mediamarkt

NME 03-05-2019

Er loopt altijd wel iemand ergens rond die alles weet over mijn/ jouw aankoop,Ik word altijd goed geholpen,geen push gedrag zodat ik een impulsieve aankoop doe.
Ik vogel wel eerst veel uit en uiteindelijk koop ik het toch bij Media Markt
Ook makkelijk als je bij Media Markt club zit, dat je de kassabon in je mail krijgt.