MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

J.G. Lussenburg 28-05-2020

ruime keuze in diverse prijsklasse's
ik zocht een simpel eenvoudig model en tot mijn verbazing onder de 20 euro een mixer die voldeed aan mijn eisen wat betreft vermogen en bediening!

Manuela 28-05-2020

Wisselende ervaringen met Medamarkt medewerkers, maar de dame die ons gisteren heeft geholpen heeft veel kennis over de producten in huis en heeft ons heel goed geïnformeerd over onze aankoop

Daisy 27-05-2020

Kreeg een mooi prijsje voor show model en tevens is de service super toen bleek dat er een onderdeel ontbrak. Kreeg een tijdelijk leen onderdeel totdat het originele onderdeel geleverd werd. Top!

Thys 27-05-2020

Ik kwam voor 2 dvd's, kon ze zelf niet vinden maar met de hulp van medewerkers toch binnen 10 minuten weer TEVREDEN buiten de deur.
Top geregeld

Wietse Boers 27-05-2020

Plezierig en rustig geholpen door een medewerker die zeer deskundig was en mij uitstekend adviseerde .

Dennis 27-05-2020

Ondanks de Corona drukte snel en vriendelijk geholpen. Ook op vragen werd een duidelijk antwoord gegeven. Een prettige ervaring bij Media Markt.

Miran N 27-05-2020

Goede parkeer gelegenheid. Personeel neemt de tijd voor je. Prijs-kwaliteitverhouding is oké.

bernhard 27-05-2020

Alles wat ik nodig had snel en makkelijk gevonden en werd ook goed geholpen in de winkel

ivo 27-05-2020

Ik ben vandaag goed geholpen door een vriendelijke medewerker van de `mediamarkt Middelburg. Hij heeft mij geholpen met de aanschaf van iphone se 2020. Hij had de juiste kennis om mij te informeren over het product

Ben Bremer 27-05-2020

Prima shop netjes geholpen en vriendelijke mensen.niet te beroerd om deze oude kerel met veel geduld te helpen.

Arnold 27-05-2020

Erg tevreden. Ben de winkel ingegaan met een doel. Werd goed ontvangen. Zelfs nu in tijd van corona. Ik heb alcoholverslaving kan dus niet ontsmetten met alcohol maar er werd meegedacht. Top!!!!
Erg tevreden over het personeel en het product. Eigenlijk zeg ik voor herhaling vatbaar.

Beatrix nienhuis 27-05-2020

Goede winkel veel keus geen gedram super service.
Goede medewerkers geen probleem alles op voorraad.
Super

Riet Kolzer- de Rek 27-05-2020

We wisten wat we wilden hebben en zijn snel geholpen door een medewerker.
Daarna zijn we voldaan naar huis gegaan. Het apparaat werkt prima en voldoet aan onze verwachtingen. We zijn er blij mee.

Robbert 27-05-2020

Keer op keer teleur stellend.. uitermate slechte service en shop. Maandag iets besteld waar groot bij stond : voor 23.30 besteld is morgen in huis! Om 17.30 besteld... ruim op tijd dus. Verbaast dus dat dinsdag niks geleverd werdt, zelf geen email gehad of wat dan ook. Gebeld met klantenservice ( zou een andere naam moeten hebben want service doen ze niet aan) medewerker nr 1 meld mij dat het idd niet geleverd wordt en ze wel de bestelling kan annuleren voor me, dit laten doen en het item maar bij een concurrent gehaald welke wel doen wat ze beweren. Nog verbaasder was ik dat woensdag blijkt dat het item alsnog geleverd wordt ????? Weer met de klanten service gebeld en medewerker nr 2 meld mij dat het idd niet geannuleerd is en dat ze alleen het verzoek doen om te annuleren, en het magazijn uiteindelijk bepaald of ze het daadwerkelijk annuleren... dit wad mijn niet door medewerker nr 1 op dinsdag gemeld! Krojg het idee dat ze dingen zeggen om van het gezeur van de klant af te zijn, en niet om de klant te helpen. Nu mag ik als klant het probleem oplossen die veroorzaakt is door de wanna be webshop. Echt media markt beperk je tot zaken die je wel kan uitvoeren en doe geen dingen waar je slecht in bent.... blijft wel weinig over zo..... zolang je geld uit geeft zijn ze vriendelijk, maar als ze even aan het werk moeten geeft er niemand thuis.

Marja 27-05-2020

Ben super goed geholpen, heel kundige medewerker. Heeft ons heel goed ingelicht over een tv en nog over andere dingen. Ik zou het zeker aan iedereen door geven om bij mediamarkt in Doetinchem te kopen.

Harry Scholten 27-05-2020

goed en uitgebreide voorraad veel artikelen en een goede service van het personeel. Tevens een goede prijs/kwaliteit verhouding en veel goede aanbiedingen en zeer voordelig.

Anoniem 26-05-2020

Goed geholpen en goed advies gekregen over mijn aankoop. Persoonlijk koop ik liever in de winkel dan online omdat je iemand kan vragen om met je mee te kijken/denken. Tevens kun je meteen al je vragen stellen.

Peter 26-05-2020

Goed geholpen door een van de medewerkers.
Aankoop voldoet aan wensen van mij

Ronald De leeuw 26-05-2020

Ik heb de mediamarkt gekozen omdat ik altijd goed en met een gedegen advies geholpen wordt. En mocht je nog in dubio staan tussen verschillende producten verstellen ze ook nog werd het verschil is tussen de producten voordelen tegenover de nadelen. Bij het betalen aan de kassa wordt je vriendelijk geholpen waardoor je niet na hoeft te denken of je nog een keer terug zou komen om een ander product te kopen.

Wesley 26-05-2020

Ik ben zeer goed geholpen op de game afdeling.
Deze jonge man nam alle tijd voor mij.

Hierna naar de kassa gegaan met een spel wat ik eigenlijk al had besteld en op kon halen bij het pick up point.
Dit spel kon ik netjes afrekenen bij de kassa en met mijn ordernummer werd de prijs gecorrigeerd.

Ike 26-05-2020

Heel goede surves aardige mensen groote winkel snel dat wat ik nodig had gevonden

Jacob 26-05-2020

Ik vind de mediamarkt in Breda een erg fijne winkel. Het is er vrij ruim en de producten zijn makkelijk te vinden.

We moesten even wachten in de rij vanwege de coronamaatregelen, fijn dat een winkel daar zo serieus mee om gaat!

JOHN 26-05-2020

Direct geholpen , en goede uitleg gekregen .
Exact dezelfde spullen welke ik nodig had

Gyula Gyongyosi 26-05-2020

Snel service. Uitstekende behulp van medewerkers wanneer ik info over een product nodig heb gehad. Goed uitgevoerd regels i.v.m. coronavirus.

Marli 26-05-2020

Ondanks de Corona-regels snel geholpen bij de Media Markt. Alles was duidelijk aangegeven, het product dat ik nodig had was op voorraad en medewerkers waren vriendelijk.