MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Mediamarktshopper 29-10-2019

Online bekeken welk product ik moest hebben, dit product was op voorraad Groningen Sontplein. Direct heen gegaan en dit klopte ook. Gratis parkeren tegenover het pand. Goede service en vriendelijke medewerkers. Wel valt het op dat de dames achter de kassa een mindere uitstraling uitstralen in tegenstelling tot alle vriendelijke enthousiaste medewerkers in de winkel zelf.

Verder een prima winkel met veel voorraad, wij waren om 20.55 nog in de winkel en we werden nog prima geholpen en niemand keek ons zoals dat bij andere winkels af en toe gebeurd de winkel uit omdat ze vrij zijn om 21.00 uur.

Ton 29-10-2019

Fijne winkel, ze hebben nagenoeg alles op voorraad, goede ligging van de winkel met goed bereik, ruime en voldoende parkeerplaatsen, goede service, gekwalificeerd personeel en natuurlijk uitstekende garantievoorwaarden.

Luc Goossens 28-10-2019

Zeer goed geholpen in de fysieke winkel in Heerlen bij de aankoop van onze nieuwe t.v.: heldere en uitgebreide uitleg, goed en eerlijk advies. Daarnaast uitgebreide mogelijkheid om de verschillen van de verschillende t.v.'s te zien (beeldkwaliteit, helderheid, afmeting, etc.). Ten slotte kon de aankoop supersnel worden afgehandeld en het toestel meteen worden meegenomen. Aanrader!

Rudie San 28-10-2019

De informatie op de site bracht mij vanuit Alkmaar naar Hoofddorp. De verkoper hielp mij enorm goed, dankzij hem ontving ik via mijn provider een korting waar ik niet op had gerekend. Hij was geduldig en klantvriendelijk.

Julia 28-10-2019

Media Markt Venlo is voor ons de vanzelfsprekende zaak waar we altijd heengaan als we bijv. een nieuwe tv , pc tablet of gsm nodig hebben.
Zeker ook omdat de jongens van de helpdesk altijd klaar staan als je problemen hebt met bijv. een nieuwe gsm die je nog moet instellen. Of met een ander probleem.
Wij lopen er altijd even binnen als we in de buurt zijn, ook als we op dat moment niets willen kopen. Gewoon even rondkijken, op zoek naar de laatste snufjes.

Stanislaw 27-10-2019

I waited a long time for the seller, a small mess in the store, sometimes you can not find the price tag for the item.

Mw. M.C. de Jong 27-10-2019

Zaterdag prima ervaring opgedaan. Samen met mijn zus op zoek naar de Samsung Galaxy A50, dus allebei één. Al snel geholpen door een vriendelijke maar verlegen verkoper. Met onze aankopen naar de kassa op de afdeling alwaar de (leerling) verkoper door collega werd ingewerkt op de kassa. Meteen ook installatie/overzetkosten betaald. De medewerker bij de Smartbar heeft echt zijn best gedaan om onze gegevens van de oude Lumia Windows Phone over te zetten naar de Samsung. Het nam heel veel tijd in beslag en wij vreesden al dat het niet zou lukken. Wij zijn dames "op leeftijd" zonder (smart)kinderen dus al biddend namen wij plaats op de wachtbankjes, wel met een lekker kopje koffie. Het is uw medewerker uiteindelijk gelukt en zielsgelukkig keerden wij huiswaarts.

Don Francisco 27-10-2019

Makkelijk, snel en eenvoudig. Groot aantal artikelen op voorraad, zoniet dan kijken ze of ze het kunnen bestellen.

jan van Beek 27-10-2019

Geweldige mensen als je iets vraagt dan krijg je uitvoerig de informatie, en ze was zeer behulpzaam veel lof over de verkoopster

Wim Steneker 27-10-2019

Volop keuze mogelijkheid. Goed bereikbaar geen parkeerkaarten. Deskundige uitleg over die producten, kortom een aanrader

Remco 27-10-2019

...... van vestiging Eindhoven Ekkersrijt hielp uitstekend bij uitzoeken van een nieuwe iPhone. Gaf zelf al pro-actief de tip om ons bestaande sim-only abonnement te verlengen, wat een leuke korting opleverde. Hadden we zelf nooit aan gedacht en verlengen gingen we toch al doen.
Verder goed inhoudelijk advies om het juiste model te selecteren met de juiste screenprotector die er ook meteen werd opgezet. Dus helemaal tevreden.
De winkel zelf is keurig, met behulpzaam personeel. De telefoons zijn overzichtelijk opgesteld, dat maakt de keuze al een stuk eenvoudiger.

Gerrie 27-10-2019

Gemakkelijk te bereiken en heel overzichttelijk.
Geen opdringerig personeel laten je op je gemak kijken en uitzoeken wat je wilt hebben,
Geef goed advies over het betreffende artikel

Fransje Pronk 27-10-2019

Zaterdagmorgen een dvd besteld, 's middags opgehaald. En ondanks dat de dvd maar € 0, 50 kostte werd ik heel keurig en vriendelijk te woord gestaan. Wie wil nou niet zo behandeld worden. prima Media Markt ga zo door.

Stevens Lode 26-10-2019

medewerkers maken onvoldoende tijd om je te helpen om te zoeken naar een produkt.

Nathalie 26-10-2019

De levertijden op de website zijn niet te vertrouwen. Speciaal gekozen om een laptop te bestellen bij Mediamarkt want de laptop was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Een dag later niets ontvangen en volgens de klantenservice moest ik maar afwachten. Er kon geen indicatie worden gegeven wanneer ik het wel zou ontvangen. En dat terwijl ze volgens hun website 7 dagen bezorgservice hebben. Helaas te laat, maar zojuist de reviews gelezen op hun eigen website. Die liegen er niet om. Veel soortgelijke klachten. Had ik maar bij Bol.com besteld!

26-10-2019 26-10-2019

Gaf mezelf een mobieltje kado, voor mijn verjaardag, mijn vrouw wist ervan. Ik heb daar weinig ervaring mee, maar ben in de Mediamarkt in Amersfoort op deskundige wijze geholpen door Timo. Kreeg van hem een goed advies welke telefoon ik aan kon schaffen en ik ging naar huis met een mooi abonnement, zodat mijn telefoon bij thuiskomst goed werkte. Ben fijn geholpen, Timo was geduldig en gaf me goed advies. Hopelijk tref ik deze jongeman een volgende keer weer! Bedankt Timo.

Wout van Driel 26-10-2019

Na voor de twee de keer hun afspraken niet zijn nagekomen schrijf ik deze review
Ik vindt het rond uit belachelijk als je een week van tevoren een afspraak plan
En ze de kans geef voor vrijdag,maar hun het beter uit komt op zaterdag oké dan.
Krijg ik op zaterdag morgen 8 uur wij komen op maandag 28 oktober nou dan zak je broek er van af.
Maandag moeten wij ook werken en probeer dan maar iets te regelen.
En dit is al de twee de keer!
Ik zou deze winkel niet aanbevelen en voortaan naar de concurrent gaan of de locale ondernemer .
Groet wout.

billie 26-10-2019

zeer tevreden over deze winkel klantvriendelijk goed in overleg en behulpzaam

JohanJoop 26-10-2019

Vrijdag ben ik in uw winkel geweest voor een Sony DVD / CD speler, werd er prima vakkundig geholpen door uw medewerker

Wim 25-10-2019

Prima winkel, goed bereikbaar en parkeergelegenheid. Vriendelijk en vooral deskundig personeel, dat met je meedenkt en goed adviseert. Bij iedere aankoop is dit steeds het geval geweest; hulde!

dynd 25-10-2019

Goede aanbieding, snelle levering met een goede service en communicatie. Helder en transparant.

Rob Schneider 25-10-2019

Vriendelijk en deskundig personeel, die de tijd voor je nemen. Na de verbouwing een overzichtelijke winkel, met een breed en toch diep assortiment

Jeanet 25-10-2019

We zijn daar heel goed geholpen de medewerker nam er alle tijd voor die er nodig was. Later hebben we nog wat informatie gedaan en ook aangegeven dat we dat nog niet wilde kopen maar nog gaven ze ons het goede advies en ook van denk er rustig over na.

Thea 25-10-2019

Super,werd zeer goed geholpen en duidelijk uitgelegd door de medewerker wat de tablet allemaal kon.

peter 24-10-2019

goede sortering vriendelijk personeel uit stekend geholpen met aankoop en overzetten van ata