MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Miranda 05-06-2020

We zijn naar de winkel geweest om een wifi printer uit te zoeken ,deze mag niet te groot zijn en moet makkelijk in gebruik zijn

Ron 05-06-2020

We zijn erg goed geholpen door een medewerker van deze winkel, hij nam echt de tijd voor ons en gaf ons goed en eerlijk advies, de volgende keer gaan we zeker weer naar Media Markt in Alkmaar als wij weer nieuwe aankoop gaan doen.

Lian 05-06-2020

Ik beveel de Mediamarkt in Maastricht zeker aan. Ruime winkel, dus veilig ivm 1 1/2 meter afstand houden, ruim assortiment, als iets besteld moet worden is het bijna altijd na 1 dag beschikbaar en heel klantvriendelijk en behulpzaam personeel die de tijd voor je nemen. Chapeau!!!

Dolf Kannekens 05-06-2020

Goede uitleg over het product wat we zochten en zijn tot koop overgegaan. Het was het personeel van Media Markt, komt beter over als personeel van de fabrikant.

Annevb112 05-06-2020

Paar dagen geleden een nieuwe stofzuiger besteld bij de mediamarkt. Er stond voor 23:30 besteld morgen in huis. Ik kreeg 's ochtends nogmaals een smsje met een bevestiging dat de stofzuiger er die dag zou zijn, dus ik heb braaf van 8:00 tot 22:00 zitten wachten. Nu raad je het vast al, geen stofzuiger! Gebeld naar de bezorgdienst, zij willen het pas bezorgen 2 dagen later, maar dan zijn we niet thuis en nemen ze het pakket alsnog mee, dus nog steeds geen stofzuiger. Mediamarkt gebeld om de bestelling dan maar te annuleren. 20minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice en ze verbreken de verbinding. Wat een service zeg! Ik bestel nooit meer wat bij de Mediamarkt.

Bart Peijs 05-06-2020

Heeeel slecht, op de site staat artikel op voorraad, bezorgen een dag later. Bezorger stuurt 5 x bericht dat geleverd zal worden tussen 8.00 uur en 22.00 uur 5 dagen thuis gebleven niets bezorgd. De 6e dag om 10.30 appje dat om 10.55 geleverd zal worden. Ik direct naar huis gegaan, niets geleverd, Van ellende maar afbesteld, want bezorging werd weer uitgesteld. Probleem speelt al jaren bij mediamarkt, ze doen er niets mee. Ik zal deze winkel bij iedereen afraden. Dus nooit hier iets bestellen. Ze kunnen/willen gewoon niet realiseren wat ze beloven. Ga aan de slag met kassa.

Wim Veling 04-06-2020

Snelle hulp bij zoeken van mijn TV.
Verkoper gaf goede info en de koop was dus binnen 10 minuten geregeld.
Tevens bleek het produkt de goedkoopste t.o.v. concurenten.

P 04-06-2020

Goed geholpen, veel informatie en deskundig advies snelle service ,veel parkeergelegheid

Bert Geraedts 04-06-2020

Veel keus de service is ook goed altijd zoekend naar een oplossing het personeel in de winkel geen moeite om te helpen of vraag te beantwoorden het is een winkel waar ik graag mijn apparatuur koop of bestel via internet

Harnak 04-06-2020

Ik ga naar de Mediamarkt voor de uitgebreide artikelkeuze. De service en kennis van het personeel.

Alfonso 04-06-2020

Goede en eerlijke uitleg van het product. Ik heb nu in korte tijd 2 aankopen gedaan en ben zeer tevreden over mijn aankopen. De verkoper nam de tijd om het één en ander uit te leggen en klantvriendelijk was hij zeker. Ik kom hier graag terug.

Piotr Wasiluk 03-06-2020

Very friendly service and delivery perfectly on time! I WOULD HIGHLY RECOMMEND!

K 03-06-2020

de service is slecht. half vorige maand een wasmachine besteld. vervolgens wel keurig een mail met bevestiging. we hebben besteld voor 2 weken later. wij horen vervolgens niks meer.. met een slecht gevoel even naar de klantenservice gebeld om na te vragen of de wasmachine nog geleverd word en wanneer. de meneer aan de telefoon meldde dat het niet op voorraad is.. natuurlijk... top.. , dus niet ! nou hebben we dus nooit bericht ontvangen dat de machine niet op voorraad is. meneer vertelde dat ons dan een alternatief zou worden aangeboden binnen 24 uur. ik moet zeggen ik ben verbaast over de slecht verleende service, wij hebben gelijk gebeld dat we heel graag ons geld terug willen. ik koop na deze 3e slechte ervaring niks meer bij jullie, erg teleurstellend. JAMMER!

VD 03-06-2020

--- Voortaan maar weer Coolblue of bol.com...... ---
Mediamarkt laat trouwe klant in zijn hemd staan.🤬😡 Na vorig jaar meer dan 2k aan elektronica gekocht te hebben nu laten ze ons door de stront zakken. Geen enige vorm van sympathie of tegemoetkoming vanuit Mediamarkt!!! AirPods gekocht van €300 via mijn werkgever ter vermindering van mijn salaris. Nooit aangekomen en volgens hun onderzoek wel. Tuurlijk zal de bezorger ontkennen, lekker makkelijk. Vervolgens doorgestuurd naar geschillencommissie maar die doen niets omdat het zakelijk is aangekocht. Mediamarkt steekt zijn hand niet uit, schandalig en respectloos! UPDATE: De accountmanager kan niets voor mij betekenen, omdat ik online heb besteld. WAT IS DIT?!?! WIE KAN MIJ HELPEN!!
Bestelnummer: 80394125
E-mail: luuc@vdu.nl

Gradje34 03-06-2020

Mooie winkel met ruime opstelling en voldoende personeel om vragen aan te stellen.

Beatrix nienhuis 03-06-2020

Zeer goede informatie over de smartwatch goed ingesteld . Zeer goed personeel aandacht voor de klant .
Rustig uitleggen geen haastklus.
Ben zeer tevreden super ga direct weer heen . Van mij 10 waard.

Roy 03-06-2020

Keurige nette attente en erg behulpzame medewerkers in een nette winkel. Geen viezigheid alles overzichtelijk ook in deze coronatijd een bijzondere ervaring.

Tekin 02-06-2020

Er is veel keuze en ik ben vriendelijk geholpen en de nodige informatie gekregen.

Koppen 02-06-2020

Via internet een bestelling gedaan bij MediaMarkt Arena.
Keurig na iets meer dan 2 uur een mail ontvangen dat bestelling opgehaald kon worden.
De volgende dag naar MediaMarkt Arena gereden en bij de kassa de bestelling opgehaald.
Het was niet druk dus binnen 5 minuten liep ik weer buiten met de aankoop.
Helemaal goed.

Lillian sprang 02-06-2020

Personeel was snel en uiterst vriendelijk.
Personeel kon elke vraag die ik had beantwoorden
Eindelijk het huis pollen vrij!

john 02-06-2020

de ruime sortering en het behulpzame personeel maken dat wij graag terug komen bij de mediamarkt
een top zaak !

Roek Blokker 02-06-2020

Mediamarkt(zaandam) is een ruime winkel met een behoorlijk groot assortiment.
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.
De aanbiedingen zijn aantrekkelijk en het personeel is klantvriendelijk.

Aj 02-06-2020

Ik werd snel geholpen. En de producten bevallen me over het algemeen goed. En als er eens iets niet goed is dan word dat ook opgelost

Kevin 02-06-2020

Ondanks Corona maatregelen hele snelle service , online besteld en zelfs Dezelfde dag,1e pinksterdag af te halen in de winkel! Wat een verassing! Kom bij de winkel aan werd ik gevraagd waar ik voor kwam en meteen naar het juiste punt geleid. Ook hier snelle en fijne service! Stond binnen 15 minuten weer bij mijn auto! Gewoon top!

G. Overink 02-06-2020

het is een winkel waar je veel keus hebt en goed geholpen wordt door vriendelijk personeel. De site is overzichtelijk .