MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Patricia 27-05-2019

Ben gewoon goed geholpen, duidelijke service en personeel van Apple zelf op de werkvloer. Handige tips en trucks meegekregen

Eric 26-05-2019

Een fijne winkel om binnen te wandelen, de medewerkers weten overal van af, en ze denken met je mee. Ze denken mee alsof ze zelf klant zijn. Het is altijd fijn binnen komen in de mediamarkt, zoals ik tegen Mn vriendin altijd zeg. Ik ben hier als een kind in de snoepwinkel

Marc 26-05-2019

Vandaag een behoorlijke afknapper bij de Mediamarkt gehad. Gisteren (zaterdag) meerdere medewerkers gesproken bij de MediaMarkt in Breda over de aanschaf van een Sony Oled TV. Goed geadviseerd, maar wilde het even laten bezinken omdat het eigenlijk boven ons budget was. Vandaag, zondag, terug naar de Mediamarkt om de TV te gaan halen.
Bij het vragen naar de TV bij een van de verkopers bleken er nog meer twee exemplaren beschikbaar: het showroom model en een retour. Van de retour konden ze niet precies aangeven wat er mis was en een showroom model dat al maanden aan heeft gestaan in de winkel leek ons geen goed plan. Dus we wilden we toch graag een nieuwe. Dichtstbijzijnde andere winkel voor ons is Bergen op Zoom. Die gebeld: 2 exemplaren op voorraad, waarvan 1 showroom model. Om niet nog een keer voor niets te rijden via medewerker gevraagd of het nieuwe exemplaar in Bergen op Zoom apart gelegd kon worden. Zelfs via de filiaal manager in Breda was Bergen op Zoom niet bereid om de TV 'n uurtje voor ons apart te leggen.
Toen waren we er een beetje klaar mee en hebben zojuist de TV online besteld. Morgen een nieuw exemplaar in huis.
Voor de medewerkers op de vloer niets dan lof, want die hebben gedaan wat ze konden binnen hun mogelijkheden en hebben ons goed van advies voorzien, maar de onderlinge samenwerking tussen filialen laat echt te wensen over.

Tessa 26-05-2019

Vandaag hielt de leptop oplader van mijn vriendin ermee op. Hier waren we alleen nog niet zeker over of het aan de leptop zelf lag of de oplader. Hiervoor zijn we dan ook naar de service helpdesk van de mediamarkt gegaan. Ze hadden daar dezelfde oplader als mijn vriendin zelf heeft. Nadat we deze hadden uitgeprobeert bleek de leptop gelukkig nog te werken. Toen zij de verkoper opeens. Laten we een deal maken:

''Wij krijgen jouw kapotte oplader en jij krijgt deze werkende orginele 2e hans merk oplader van ons mee.'' Wij dachten gratis? en hij zei ja gratis. Wij helemaal verbaast, maar ontzettend blij.

Dit noem ik wel service. Zekers vlak voor een deadline waarbij ze de leptop hart nodig had.

Bedankt voor de service :).

Marien Broekhuizen 26-05-2019

Op zich zou ik een hoger cijfer geven, maar om onduidelijke redenen heeft de cassiere de korting niet verwerkt. In het schap van de stofzuigerzakken stond de aanbieding: 4 halen en 3 betalen. In dit geval was het 4 halen en alle betalen. Ik ga nog terug om de korting in ontvangst te nemen.

Herman 26-05-2019

Goede uitleg. Nog nooit zo'n glad bekkie gehad. Heel goed apparaat met een mooie etui.

Arnoud Moorlag 26-05-2019

Geholpen door deskundig personeel. Wachttijd bij de kassa zou gereduceerd kunnen worden door een extra kassa te openen op drukke momenten

jean houben 26-05-2019

De verkoper luisterde naar mijn gebruiksvoorwaarden en stemde daar zijn aangeboden producten op af.
Hij nam notie van mijn opmerkingen en kwam zo samen met mij tot een aanbieding en hebben wij gekozen voor een Rowenta stofzuiger.

Hans 26-05-2019

Ben in de Mediamarkt in Heerhugowaard goed geholpen. Medewerker gaf ons goed advies en aanbod was redelijk. Dit in tegenstelling tot de vestiging in Alkmaar. Geen advies en dramatisch laag aanbod. Wat een verschil tussen deze twee vestigingen.

Pavada 26-05-2019

Ondanks de verbouwing. Toch alles goed te vinden en genoeg personeel aanwezig om vragen aan te stellen

anita 26-05-2019

zeer vriendelijk personeel heb uiteindelijk het show model meegekregen nog gevraagd om korting maar kon niet maar met de bon naar de kassa toch nog 25 euro korting gekregen

Catharina Heijboer 26-05-2019

Super service, en snelheid optimaal . Lange openings tijden en goede prijzen!

J Stuivenberg 26-05-2019

Goede winkel met goed professioneel advies en personeel met genoeg product kennis.
Alles overzichtelijk en duidelijk en goede nahulp.

Eric 26-05-2019

Heel goede service en prijs van het aangekochte product
Zeer veel bij deze winkel aangeschaft en nooit teleurstelling gehad
Toppie Mediamarkt!!

Martin 26-05-2019

De shop was duidelijk ingedeeld en toen ik wat hulp nodig had, werd ik gelijk en goed geholpen.

Frans 26-05-2019

Ik had me georiënteerd op Harman Kardon ivm Spotify. In de winkel vond ik al snel de straat me to.a. Sonos, Harman Kardon enz. Ik observeerde een medewerker, die andere klanten hielp aan Sonos. Met H.K in handen ben ik naar hem toegelopen. Toen hij vrij was, heb ik hem om informatie gevraagd omtrent de HK 300. Hij nam me mee naar de uitgestalde waar en demonstreerde het apparaat. Zeer deskundig en overtuigend. Mijn complimenten voor hem en ik blij met het apparaat .

Céline 26-05-2019

We waren op zoek naar een 65 inch tv, bij voorkeur van Samsung, omdat we hier goede ervaringen mee hebben. De medewerker heeft een lijstje gemaakt met modellen die er volgens hem uit zouden springen. Op basis daarvan hebben we een keuze kunnen maken! Bij de vraag of het wel in de auto zou passen, gaf de medewerker aan dat de tv gratis thuisbezorgd zou worden. Super!

Roel 26-05-2019

Zeer net en kundig personeel. Goede service en overzichtelijke winkel.
Bij vragen word je netjes te woord gestaan.

Alarm 26-05-2019

we gingen voor een apple watch, en werden zeer goed geholpen, en goede uitleg, dat we naar huis gingen met twee apple watch 44 mm serie 4. dus een top behandeling gehad.

I.Kurpershoek-Hoekstra 26-05-2019

Heel deskundig en vriendelijk geholpen bij mijn aankoop van een samsung tablet.

Bert 26-05-2019

Wederom een aantal aankopen gedaan bij Mediamarkt Ede. We hadden ook nu te maken met een deskundige en enthousiaste verkoper. Fijn geholpen en prima service. Top!

Yilmaz 26-05-2019

De medewerker die mij hielp had goed verstand van zaken. Hij vraagt eerst wat de wensen zijn en gaat daar verder op in. De medewerker Geeft goed advies en deelt ervaring/klachten van andere klanten waarvan hij af weet. Hij was alles behalve opdringerig en nam echt alle tijd. Hierdoor heb ik in 1 klap alle witgoed én elektrische apparaten voor mijn nieuwe woning gekocht. Daarnaast hebben ze ook nog een gratis bezorg en montage service. ideaal. Over het algemeen zijn de prijzen van MediaMarkt, marktconform. Das was hier ook het geval, in ieder geval ik heb niet het idee dat ik “te veel” heb betaald. Ondanks dat ik zoveel geld heb uitgegeven, heb ik er persoonlijk een goed gevoel aan overgehouden. Een dikke 8, omdat de producten nog geleverd moeten worden. Als de levering en montage ook zo vlekkeloos verloopt krijgt deze ervaring een dikke 10!

Elvin 26-05-2019

Fijne winkel.met kundig personeel.
Uitleg was goed.
Geen duurdere aangesmeerd gewoon deze 8s goed

Mr T. W. 26-05-2019

Advies over een zakloze stofzuiger, met of zonder huisdieren. Kortharige huisdieren geen probleem echter de haren kunnen na verloop van tijd in de roterende borstel toch ophopen. Prima advies en zeker overgenomen

26-05-2019

Altijd leuk om rond te neuzen, bijna alles is voorradig. Hou je van electronica, wil je de nieuwste snufjes en/of merken zien, bij de mediamarkt ben je op het juiste adres.