MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 469 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,7

Chris Koekenberg 23-05-2019

Zeer vriendelijk geholpen in mediamarkt zoetermeer. Mooie prijs voor de iPad pro met de pencil en alle antwoorden die ik nog had perfect beantwoord zonder verkoop praatjes heerlijk.

Cem 23-05-2019

Goede duidelijke beschrijving product en snelle levering, echter jammer dat ik er zelf heb achteraan moest bellen of het binnen was bij de desbetreffende winkel.

Jack donker 23-05-2019

Altijd genoeg personeel om je vragen te beantwoorden en ze hebben kennis van zaken

Marie 23-05-2019

Ik ben bij MediaMarkt Breda goed geholpen door vriendelijke medewerkster. Dank zij haar kundig advies en antwoorden op al mijn vragen heb ik de juiste keuze kunnen maken.

R van Gend 23-05-2019

alles is goed overzichtelijk zodat je weet waar je iets kunt vinden, super aardig personeel die goed met je mee denkt en goed advies kunnen geven.

Kevin 23-05-2019

Goed en eerlijk advies super afhandeling en door de bezorging super geinstaleerd

H 23-05-2019

Bij binnenkomst werd ik bijna gelijk geholpen waardoor ik snel weer klaar was. Nadat thuis bleek dat het product een fout bevatte ben ik weer terug gegaan. Ook nu werd ik gelijk geholpen en werd het foute product vervangen door het goede!

Antoon 23-05-2019

Zocht een nieuw gamers keyboard, bij mediamarkt vindt je een zeer ruim aanbod en na veel keyboards geprobeerd te hebben heb ik een Logitech G910 gekozen. Het toetsen gevoel - geluid en toetsen lay-out gaf de doorslag.

Li Yan Hu 23-05-2019

De shop is prima, groot en overzichtelijk.
Soms duurt het een beetje lang om personeel te vinden die daar rondloopt voor hulp en vragen.

Marcel 23-05-2019

Medamarkt levert niet juiste apparaat en laat vervolgens de boel de boel. Ze schuiven de zaak in de schoenen van de vervoerder, die volgens hen niet juist heeft gehandeld.
Ik heb echter niets te maken met de vervoerder van de Mediamarkt en wil mijn geld terug. Dus mensen: GEEN ZAKEN DOEN MET DE MEDIAMARKT

Robbie 23-05-2019

Ervaren verkopen (Evan) goed geholpen met aankoop. Niet tevreden met de online service slecht contact veel de zelfde vragen kortom schiet niet op

C 23-05-2019

Overzichtelijk winkel en vriendelijk personeel die je graag helpt als je vragen hebt

LHI 23-05-2019

Grote winkel waardoor er meestal voldoende voorraad is.
Behulpzaam personeel

Maaike 23-05-2019

Hele goede servies! Iemand met veel ervaring heeft mij geholpen met het uitzoeken van een nieuwe camera, echt geen verkopende rol maar goed adviserend! Hele goede indruk achtergelaten, en naar huis gegaan met een mooie camera!

J.Piels 23-05-2019

Overzichtelijk en netjes ingericht. Personeel heel aardig. Goede en deskundige uitleg over apparaat wat we hebben aangeschaft

Nihal atakay 23-05-2019

İk koop bijna alles hier, prijzen zijn goed, kwaliteit, service ook goed, meestal ben ik tevreden

Kebri 23-05-2019

Ik was uitstekend geholpen, juiste uitleg en advies. Ook al moest ik even wachten, lieten de medewerkers weten, dat ze wisten dat ik wachtte.

Trouwe klant 23-05-2019

Goede zoekfunctie met relevante filters, zodat je precies het product vindt dat je nodig hebt. Zijn er meerdere die aan je criteria voldoen, dan helpt de vergelijk-functie.
Soms kunnen de specificaties nog wat beter in de productoverzichten.

Kim 22-05-2019

Heel goed geholpen met een telefoon. Ze wist ook alles te vertellen om te vergelijken welke telefoon beter was

John 22-05-2019

Gewoon goed zoals altijd als ik wat bij de mm haal. Dit geval televisie voor mijn schoonmoeder gekocht. Zij is er heer leeg tevreden mee

Munten 22-05-2019

Ik vind het een fijne winkel. Goede service en behulpzaam en klantvriendelijk personeel.

Marcia 22-05-2019

De medewerkers zijn erg behulpzaam, vriendelijk en begripvol! Ze kunnen tegen een grapje en ze zijn absoluut niet opdringerig. Het zijn geen gladde verkopers maar fijne mensen.

Albert 22-05-2019

Prima shop, vriendelijke mensen. Kon snel een beslissing nemen ondanks een vriendelijke medewerker die probeerde informatie te verstrekken maar had mijn beslissing al genomen. Zo vriendelijk mogelijk dat duidelijk gemaakt.

Annejet 22-05-2019

Mooie winkel en vriendelijk en deskundig personeel.
Ruim voldoende gratis parkeren

Devon 22-05-2019

Goede service, personeel neemt de tijd voor je voor een duidelijke uitleg en goed advies.