MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Aldert 29-04-2019

Goede uitleg vriendelijk personeel
Thuisbezorgen oude wasmachine mee retour

Viamaas 29-04-2019

Prima geholpen met het uitzoeken van ee iphone. Uiteindelijk een gekocht tegen een goede prijs met bijbehorend telefoonhoesje.

Franz van den Hout 29-04-2019

De afgelopen jaren koop ik alle consumenten elektronica bij MediaMarkt en de service is daar ongelooflijk. Adviseurs weten echt waar ze het over hebben en zijn ze niet voldoende op de hoogte van de apparatuur waarin je interesse hebt, dan wordt je naar de juiste collega expert geleid.

Anne koree 29-04-2019

Goed advies bij aankoop keurig personeel product was niet meer op voorraad werdt keurig een vervangend product gezocht was wel duurder maar werdt keurig afgeprijsd .

Ria 29-04-2019

Heb al meerdere artikelen gekocht bij de mediamarkt. Wat ik vooral zo prettig vind is de leuke werknemers, en dan met name in Groningen. Veel geduld, duidelijk en vriendelijk.
Dit geeft mij het gevoel dat er aandacht word besteed aan de klanten.
De zaak is netjes en makkelijk ingericht.

Michael 29-04-2019

Altijd goeie service en de medewerkers zijn heel vriendelijk ik kom hier bijna altijd mijn elektronica spullen kopen

J.W. Visscher 29-04-2019

Werd keurig snel geholpen. Apparaat bestond al langer dus ook betrouwbaar. Prettige winkel omgeving waar je ook nieuwtjes op doet.

Corrie 29-04-2019

Goede dag,

De reden waarom graag bij media markt komen is het grootte assortiment . En de verschillende prijs klasse.
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat er veel verkopers aanwezig zijn die gespecialiseerd zijn in bepaald merk. Dit vind ik soms een nadeel als je informatie over verschillende merken wilt.
Het personeel is altijd vriendelijk.

Corrie van der Sluijs

Vincent 29-04-2019

Ik had een berg MediaMarkt giftcards gekregen, dus ik op pad naar de Mediamarkt in Middelburg. Toen ik mijn aankopen had gevonden ben ik naar de servicebalie gegaan om te vragen of het handig was dat ik met mijn giftcards daar zou afrekenen ipv bij een gewone kassa. Dit om oponthoud bij een gewone kassa tegen te gaan. De medewerkster was erg aardig en vond dit een goed idee. Ik ben prima geholpen in Middelburg! 👍🏼

Sander 29-04-2019

Nintendo Switch online besteld en daarna afgehaald in de winkel, omdat we toch in de buurt waren. De console lag netjes klaar bij de servicebalie. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gerald 29-04-2019

We zijn ontzettend goed geholpen in de winkel. Een hele aardige dame die wist waar ze het over had.

Katie 29-04-2019

Als je eenmaal een verkoper hebt gevonden die je te woord staat dan krijg je een heel goed advies. Helaas moet je soms wel engelen geduld hebben voordat je een verkoper vind die je helpt.

Snelle shopper 29-04-2019

Simpel en rustig online bestellen en afhalen wanneer het ons uitkomt, ideaal voor ons.

Ton 29-04-2019

Ruime keus, voldoende voorraad en open op zondag. Dit terwijl andere zaken dicht zijn.

René 29-04-2019

Winkel is overzichtelijk en heeft ruime keuze. We zijn geholpen door vakkundig personeel.

Stephanie 29-04-2019

Heel goed geholpen door medewerker en goed advies wat ik nodig had voor snellere laptop.
Hij heeft de onderdeel zelf geïnstalleerd binnen een half uur!

Carla 29-04-2019

Nette winkel .
Vriendelijk en bekwaam personeel.
Zeer correct en vriendelijk geholpen

J. Santoso 29-04-2019

Ik ga graag naar Media Markt. Veel assortiment onder een dak.
Behulpzaam medewerkers en duidelijk uitleg wanneer je een vraag stelt.

Samantha Ruiter 29-04-2019

De medewerkers bij jullie helpen je goed.
Ze blijven niet aan je zeuren als je iets Niet wil.
Ze zijn vriendelijk en erg klantgericht!

Rinus 29-04-2019

Word altijd op een eerlijke manier geïnformeerd over een product ,en heb nog steeds een goed gevoel bij de Media Markt.
Ik ben ook niet zo gauw geneigd om bij andere te kopen ,ben dik tevreden.

Marcel 29-04-2019

Een ruime goed gesorteerde winkel. Goed personeel die je goed informeerd zodat je een goede keus kan maken.

Ahlam 29-04-2019

Ik vind het een top winkel. Alles is duidelijk te vinden. De werknemers zijn zo vriendelijk en geven je alle tijd en aandacht die je nodig hebt. Top top

Arvus 29-04-2019

Prima service. Demomodel gekocht. Werkte niet goed, meteen geld terug gekregen.

Heidi 29-04-2019

Goede en fijne winkel de mediamarkt in db. Je word goed geholpen en ze zijn klantvriendelijk

Dick de Groen 29-04-2019

We kwamen voor verschillende producten naar Breda, en we zijn uimuntend geslaagd.
Een mobiele telefoon goed en duidelijk advies van iemand die er wat van af wist.
Een koffie machine hier werden we door een verkoopster te woord gestaaan die er alles over wist en ons vriendelijk edn open te woord stond perfect.
Het laatste artikel was een Tom Tom de verkooper deed zijn best en probeerde ons zo goed mogelijk te helpen, was geduldig en wat hij niet wist zocht hij op We zijn voor alles goed geholpen.