MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Rosa 19-07-2019

Heel fijn geholpen goede tips vriendelijk jongeman nam zijn tijd voor ons petje af ...fijn om Auto te parkeren winkel ook netjes

Hansje 19-07-2019

Prima service in de winkel, daar houdt het op. Bezorgdienst een ramp, nu al 3x geannuleerd door logistieke fouten. Geen telefoontje in de ochtend, via track en trace gelezen dat bestelling geannuleerd is.
Na telfonisch contact met klantenservice wordt steeds wordt beloofd:" morgen lukt het echt". Zitten we weer te wachten. Nu nog steeds niets geleverd.

Mehdi 18-07-2019

Online besteld en de zelfde dag opgehaald en s'avonds heerlijk gegeten met de familie .
Dit alles mede dankzij de snelle service van mediamarkt .

F. Visser 18-07-2019

MeMa Klanderij Enschede, na vorige week een TV gekocht te hebben, vandaag nog wat randapparatuur gekocht. Wederom prima geholpen door zeer deskundig, geduldig en vriendelijk personeel. Ga zeker de volgende keer ook weer naar deze Mediamarkt

Jip 18-07-2019

De verkopers mogen iets meer gespecialiseerder worden binnen hun afdeling. Wel altijd fijn dat er veel voorraad is en dat er zo veel keus is.

mmj 18-07-2019

snele service
en in de winkel zeer vriendelijk personeel
de klante service is duidelijk en helpt je graag waar het kan

Stephan 18-07-2019

Ik werd goed geholpen en ze zijn klant vriendelijk tegen mij en ik raad ieder een aan om daar heen te gaan

Cemile 18-07-2019

Super vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam en meedenkend. Laatste aankopen was een telefoonkabel, advies welke beste zou zijn. En keer daarvoor was als een dolle en koos de grootste tv. Verkoper vroeg hoe groot mijn woning was. En gaf gelukkig de juiste advies.

Rien Kop 18-07-2019

Ik heb gisteren samen met mijn dochter voor ieder een nieuwe Samsung tablet gekocht. We werden door een medewerker prima geholpen en daardoor toeven goede keuze kunnen komen.

Bert 18-07-2019

goede informatie van medewerkster over te kopen product, veel op voorraad van verschillende merken..

Anna Beukhof 18-07-2019

Duidelijke producten en vriendelijke professionele hulp. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

J.D. 17-07-2019

Medewerker is heel vriendelijk en behulpzaam. Goede informaties gegeven over het product die ik aangeschaft had.

A. Cool 17-07-2019

Ik werd (zoekende naar printerinkt) aangesproken door een medewerker en goed geadviseerd. Het gevraagde bleek op voorraad en werd uit de voorraad opgehaald door de medewerker.
Ook de voorlichting over het Norton-Security pakket werd vakkundig uitgelegd.

Helene Strijbosch 17-07-2019

Eindhoven heeft vriendelijke medewerkers die goed advies geven en je snel helpen

Henk Beertema 17-07-2019

Hele ruime keuze van de producten die ik zocht en met een hele vriendelijke prijs

Mandy zuidema 17-07-2019

Super leuke winkel bijna alles te vinden. Je word goed en snel geholpen. Zelf.als online iets wilt en zelf niet kan helpen ze je.

Linda 17-07-2019

De prijs van het geboden product was goed. Producten op de website lastig te vergelijken door wisselend ingevulde specificaties die ook niet juist bleken.

Koen 17-07-2019

Klantenservice is perfect 👌 klantvriendelijk en deskundig advies heb ik gekregen

Clemens 17-07-2019

Op zoek naar een laptop voor mijn zoon bij MediaMarkt in Den Bosch terecht gekomen. Kreeg daar een uitleg gelijk aan "Aanschaf laptop voor Dummies", dus alles was voor ons duidelijk. Uiteindelijk een keuze gemaakt, inclusief installatie. Aangegeven dat we in redelijke tijdnood waren en gevraagd of ze er direct aan zouden kunnen beginnen. Ondanks de drukte aan de balie hebben ze ons er toch tussen geperst. Tijdens de installatie hadden de medewerkers ook nog tijd gemaakt voor een korte uitleg, dus tijd vloog om en hij was voor ons netjes op tijd klaar. Dikke duim omhoog voor de dame en de heren die ons geholpen hebben!

Cor 16-07-2019

Rustige manier van werken door verkoper, liet ons eerst rustig kijken, toen we hulp vroegen kwam hij bij ons en legde alles uit.

Jany 16-07-2019

Omdat ik mijn kassabonnen niet meer kon vinden heeft de Mediamarkt deze voor me opgezocht. De Mediamarkt medewerker had hier alle geduld voor.

Robin Van De Put 16-07-2019

Mediamarkt geeft mij altijd goede advies, Ik vind ze klantvriendelijk, Bieden altijd hulp aan, Ik ben zeer tevreden

HH 16-07-2019

Wasmachine en droger aangeschaft (almere)geweldig geholpen door Tom wat een fijne en vriendelijke man.
Daar mag mediamarkt zich gelukkig mee prijzen.
Ik gebruik mijn wasmachine alleen nu voor de tweede x en bij centrifugeren gaat hij erg tekeer,wat kunnen we daaraan doen?

Snipmeister 16-07-2019

Duidelijk en overzichtelijk! De prijzen liegen er niet om, en ook nog de voordeligste mijn inziens.

Hans Elbers 16-07-2019

Op de eerste plaats is een ruime keuze en daarbij wordt je uitstekend geadviseerd door een medewerker