MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Epost 07-04-2019

Ik heb een goede uitleg gehad over de aankoop van mijn koffie machine en dat vond ik wel fijn dan ga je met een fijn en een goede keus de winkel uit top

Hanneke 07-04-2019

MediaMarkt Ede heeft goed geholpen, fijn advies gegeven en was (bonus) ook nog eens gezellig.
Medewerker voelde goed aan wat voor klanten voor hem stonden.

nico 07-04-2019

Heb het bovenstaande artiekel beeldscherm LG 34WK500-PAEU in de winkel mediamarkt cruquius gekocht. Had na lang zoeken bepaald dat ik hiermee een goed beldscherm had uigekozen. Je kunt zulke schermen jammer genoeg niet meer krijgen in lokale buurt computerwinkels of electrozaken, deze hebben een beperkt aanbod, zeker niet zulke grote schermen, daardoor ben je verplicht om of ze te kopen op een website, of ze te kopen in een winkel waar je ze kan bekijken. Het is een dure aankoop, die je niet zomaar doet op een website. Een auto koop je ook bij een autohandelaar in een garage en niet op een website. Daarom de keuze voor de media markt cruquius. De winkel geeft een goede service, we konden snel vertrekken met mijn nieuwe aankoop. Winkel is goed bereikbaar met auto, waardoor we niet ver of te veel hoefden te lopen met de groote doos. Daarom van mijn deze waardering.

Aal 07-04-2019

Ging voor een Logitech g29 stuurwiel. Was snel thuis en kon meteen aan de slag doordat er veel op voorraad waren. Geen gezeur met bestellen en wachten op het product. Het was een kwestie van plug & play en klaar.

Daphne 07-04-2019

Fijn en goed advies gekregen van de verkoopster. Was op zoek naar bepaald warme luchtkachel. Deze was niet meer op voorraad, de verkoopster heeft gezocht naar een alternatief met zelfde beoordeling en zelfde kenmerken en was ook nog is goedkoper.

Slotje 07-04-2019

Veel op voorraad en genoeg keuze. Prijs is prima concurrerend. Minder enthousiast over het personeel. Er word niet begroet, bij de kassa staat men luidkeels over de stapavonden te kletsen.

Irene 07-04-2019

Goed georganiseerde producten, gemakkelijk te vinden en duidelijk aangegeven waar/op welk afdeling je de producten kan vinden.
Vlotte afhandeling bij de kassa!

Paul van Vegchel 07-04-2019

Wij zijn uitstekend geholpen met al onze vragen en we werden door de mederwerker netjes te woord gestaan

Jeremy 07-04-2019

Deze keer goed geholpen, zeer vriendelijke mevrouw achter de kassa.
Soms erg druk in de winkel waardoor er te weinig personeel is om iedereen te helpen.
Maar zoals de laatste keer, zou ik snel weer terugkomen!

Gertitombo 07-04-2019

Grote winkel en veel spullen te kopen. Ben blij mt mn Jabra Elite Active 68T

gert-jan 07-04-2019

er is altijd wel iemand met verstand van zaken en het voorraadbeheer is voor zover wij hebben mee gemaakt goed op orde

Peter 07-04-2019

We wilde een tablet en hadden er twee op het oog, en welke neem je dan mee.
Na wat uitleg die we kregen van een medewerker werd de keuze vergemakkelijkt en in no time hadden we een keuze gemaakt en konden we weer naar huis.
Bedankt voor de duidelijke uitleg en voor je hulp media markt medewerker.

Roos 07-04-2019

Pim, je bent een topper!! Als jij mijn niet die goeie service had verleend was ik geen vaste klant meer geweest van de media markt. Pim, werkt op de afdeling witgoed, en heeft mij top geholpen/geadviseerd op een goeie koel-vrieskast. Hij geeft zelfs advies op het gebied van goede cominatie/gebruik en energielabel etc. Hij werkt in de winkel Amsterdam Arena. Ik adviseer je, bij hem te kopen en advies in te winnen. Hij gaat echt met je meedenken, en geeft eerlijk advies!!! Pi.m, dank je wel wij zijn erg blij met onze aankopen bij je. Groet Roos

Marcel 07-04-2019

Wij hebben een koffiemachine gekocht bij mediamarkt en zijn geholpen door Elena die kosten nog moeite heeft gespaard en ons alles heeft uitgelegd over het apparaat en andere apparaten zodat wij een goede beslissing konden nemen !

Tahereh Gharib 07-04-2019

Deze shop is geweldig. Ik vind de medewerkers behulpzaam. De website is goed designed en het is makkelijk en duidelijk om via deze pagina te winkelen.

Bilal El Atmani 07-04-2019

Keep going and Media Markt is the best! the best servis in europe electronic stores, and is the best

Ben 06-04-2019

Prima geholpen door een verkoper met verstand van zaken. Iets meer inlevingsvermogen in waar ik als klant precies naar op zoek ben, zou wel kunnen. Ik HAAT Google (en Google weet dat)! Ik ben helmerg tevreden met mijn Sonos!

gp 06-04-2019

zeer deskundig, goed en uiterst vriendelijke advies en service bij de aankoop van 4 stuks (vaatmachine, was machine en droger en electr. fornuis met keramische plaat )met een goede regeling levering en ophalen oud materiaal.
Dus zeer aan te bevelen !

Marita 06-04-2019

Voor de tweede keer een mobiele telefoon gekocht met abbonement bij dezelfde verkoper. Wat een leuke behulpzame jongen, vriendelijk en eerlijk! We zijn dan ook erg tevreden!
En komen zeker weer terug! Top!

Angelo Van der werf 06-04-2019

Super goede winkel goede mooi producten voor een scherpe prijs en de klantvriendelijkheid is ook altijd goed je word vriendelijk en goed geholpen tot in de puntjes top winkel

Anita 06-04-2019

ik ben perfect geholpen met het uitzoeken van een camcorder door Duncan, werkend mediamarkt te ede.

nicky 06-04-2019

ik ben heel erg blij met de mediamarkt ik kom er dagelijks om rond te kijken of te kopen zeer vriendelijke menesen en erg behulp zaam ik ga het lieft naar de game en tv afdeling soms mobiel of latop maar over het alegemeen game afdeling om dat ik een gamer ben

E. Vermue 06-04-2019

Aardig vakkundig personeel. Smeert je niets aan wat je niet wilt. Dus zeer tevreden

Mediamarkt Duiven 06-04-2019

Directe en goed advies mbt aankoop.
Ongeacht de prijskwaliteit verteld de verkoper wat je van het appataat kan en mag verwachten.

S de Vorst-Coppen 06-04-2019

Veel keuze aan produkten, heel fijn geholpen!
Super blij met mijn krultang!