MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Munten 22-05-2019

Ik vind het een fijne winkel. Goede service en behulpzaam en klantvriendelijk personeel.

Marcia 22-05-2019

De medewerkers zijn erg behulpzaam, vriendelijk en begripvol! Ze kunnen tegen een grapje en ze zijn absoluut niet opdringerig. Het zijn geen gladde verkopers maar fijne mensen.

Albert 22-05-2019

Prima shop, vriendelijke mensen. Kon snel een beslissing nemen ondanks een vriendelijke medewerker die probeerde informatie te verstrekken maar had mijn beslissing al genomen. Zo vriendelijk mogelijk dat duidelijk gemaakt.

Annejet 22-05-2019

Mooie winkel en vriendelijk en deskundig personeel.
Ruim voldoende gratis parkeren

Devon 22-05-2019

Goede service, personeel neemt de tijd voor je voor een duidelijke uitleg en goed advies.

Davy 22-05-2019

Ik koop zelf al mijn electronica bij mediamarkt en word altijd heel netjes geholpen! Ook al een paar keer een defect gehad maar word altijd super behandeld! Top winkel voor mij geen andere!

Rik 22-05-2019

Super goede service ze nemen alle tijd voor uitleg en denken mee. Ook komen ze met diverse oplossingen waar je als klant een gedegen keuze uit kan maken.

Chantal 22-05-2019

Een hele fijne winkel ze helpen je heel goed en nemen echt de tijd voor je ze vragen of je wat te drinken wilt echt een top service. Voortaan doe ik alles bij media markt wat ik nieuw moet hebben top kwaliteit en super goede service

Jack 22-05-2019

Helemaal goed, ik had een laatste product uit de schap gehaald waarvan de verpakking open was geweest. Ik liet een medewerker de doos openen om het product te inspecteren. Maar deze bleek nog origineel verpakt te zijn in foam en plastic, en was dus goed. Ik kreeg ongevraagt zomaar een kleine doch leuke korting op dit product. Kijk, dat maakt een Hollander altijd vrolijk.

Mae 22-05-2019

Ik ben naar de fysieke winkel in Almere gegaan. Heerlijk groot, en enorm veel te zien. Ik was specifiek op zoek naar een tablet en kwam al snel een stand tegen, bij de mobiele telefoons. Na mijn keuze te hebben gemaakt en een medewerker aangesproken te hebben met de vraag waar ik dan zo'n tablet kon pakken bleek dat er op de eerste verdieping een veel grotere tablet stand is! Nu was ik natuurlijk blij verrast en ging ik enthousiast naar boven, maar het had gescheelt als de indeling van de winkel ergens duidelijk staat, want een grote winkel is wel heerlijk, maar niet als je hem volledig moet doorzoeken! :)

André 22-05-2019

Deze keer was ik voor een senseo apparaat vroeg aan een medewerker om iemand die er wat van wist sturen ze van het kastje naar de muur zogezegd van de een naar de ander. Toen zelf maar een uitgezocht.

Mar 22-05-2019

Vriendelijk en snel geholpen, kwam een bestelling ophalen bij MediaMarkt Rijswijk, en was snel de deur weer uit.

gre sijm 22-05-2019

prettige winkel met vriendelijke personeel die je vlot helpt.
en een uitgebreid assortiment.

Harriette 22-05-2019

Ik heb voor de mediamarkt in Den Bosch gekozen omdat deze het dichtste bij mijn woonadres is en ik uit diverse soorten cameratassen fysiek wilde kiezen wat de juiste maat is. Helaas heb ik niet de hulp gehad gehad die ik verwachtte. De medewerker was erg gehaast en wilde tijdens mijn vraagstelling al een andere klant helpen. Bij de klantenservice waren 3 balies open maar slechts een balie medewerker was met een klant bezig. De andere balie-medewerkers waren niet met een klant bezig. Ik had een zeer korte vraag maar ik werd terugverwezen en moest wachten tot mijn nummer zichtbaar werd. Na 5 minuten bewust genegeerd te zijn ben ik maar weggegaan. Overigens ben ik wel blij met mijn aankoop.

Bianca 22-05-2019

Een maand geleden een barst in het scherm van mijn telefoon laten repareren bij de mediamarkt. 4 uur later haal ik hem op, blijkt de touchscreen niet meer goed te werken. Nu al 4 keer weggebracht met dat de touchscreen het niet goed doet. Elke keer zeggen ze wat anders wat het kan zijn.
Vandaag contact gehad en ze zeggen dat door mij toedoen er iets is beschadigd bij het moederbord. En dat ik de kosten zelf moet gaan betalen. Voordat ik mijn telefoon voor barstreparatie wegbracht werkte mijn touchscreen nog perfect.

Daarnaast net te horen gekregen van de Samsung dat de mediamarkt mijn telefoon helemaal niet had mogen repareren binben de garantie van 2 jaar. Mijn telefoon is nog maar 4 maand oud

Consclusie: hele slechte service!

Prophitius 22-05-2019

Vindt het een goed georganiseerd winkel en goede service en klantvriendelijk

P de Rooij 22-05-2019

Altijd ruime keus en op voorraad. Goede prijs. Vriendelijk personeel en altijd goed advies. Bij de winkel kun je altijd gratis parkeren.

fwgarsthagen@ziggo.nl 22-05-2019

Klantvriendelijkheid aanzienlijk verbeterd sinds de komst van Coolblue. Mijn pakket werd zonder het te vragen door een medewerker naar mijn auto in de garage gebracht.

AJM Boon 22-05-2019

Op dinsdag namiddag heb ik de kleurencartridge 302 gehaald, maar niemand was bij de kassa. Voor mij stond reeds een klant te wachten, dus dan maar geroepen "KASSA…." en ja hoor dat kreeg direct gehoor. Helaas gaf hij mij niet een ticket met code inzake "Pak je koffer weken" hetgeen ik wel vandaag kreeg bij de aankoop van de cartridge 302 zwart!

Jurjen O 22-05-2019

Zodra ik al de winkel binnen kwam, werd ik al gelijk vriendelijk begroet door het personeel van Media Markt Bergen op Zoom. Ik kwam naar de winkel toe voor een externe hardeschrijf die ik voor mijn PlayStation 4 wilde gaan gebruiken. Ik kwam uiteindelijk bij een product uit van seagate, Die overigens voor zijn kwaliteit een hele mooie prijs heeft. Maar ik wist niet of ik deze hiervoor kon gebruiken... gelukkig kwam een vrouwelijke werkneemster naar me toe en heeft me hier heel goed bij geholpen met de vragen die ik had! En heeft voor mij gelijk een factuur voor gemaakt. Rond uit top! De website van mediamarkt is ook lekker overzichtelijk! En als je mediamarkt member bent is zelfs de verzend koste gratis! Goede kwaliteit en goed service!

Corry Pronk 22-05-2019

We werden heel goed geholpen zonder opdringerig te zijn. De verkoper had verstand van zaken.

Dirk 22-05-2019

Duidelijke uitleg van de medewerker over de aankoop van een MacBook (en welk model). Ook advies over de mogelijkheden en het nut van de benodigde accessoires. Tip was het computer startklaarpakket (en de voordelen bij eventuele dode pixels in het scherm).

Voordelen en nadelen tegen elkaar afgewogen en de aankoop gedaan!

Prima geholpen bij de Media Markt!

Ben N 22-05-2019

Vind het er prettig winkelen, als je vragen hebt staan ze je te woord en uiterst netjes en beleefd

Liz 22-05-2019

Ik ben in de winkel geweest om voor mijn oma nieuwe telefoons te kopen, medewerker was erg aardig en hielp goed mee door onderbouwing te geven welke telefoon wel en niet goed waren. Tevens goed meegedacht in de telefoon waar ik naar aan het kijken was dat de hoorntjes geen kleur hadden wat vaak voor bejaarde mensen wel handig is. Al met al dus een top hulp van deze medewerker.

Ruben 22-05-2019

We hebben een artikel retour gebracht. Vriendelijk geholpen aan de balie. Eenmaal in de winkel zijn we snel en vakkundig geholpen met een nieuw artikel. Komen er zeker terug