MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Tim 28-06-2019

Op 27-6-2019 een Alecto babyfoon gekocht in zoetermeer. Ik had van te voren online al gekeken welke babyfoon goed was en ik wilde hebben. amen in combinatie met een te gekke 10 euro kortingsvoucher was de babyfoon bij de mediamarkt het goedkoopste (fijn club mediamarkt en bedankt!). In de winkel werd ik netjes aangesproken of ik alles kon vinden en/of hulp nodig had. Dit zie je helaas niet overal. Netjes te woord gestaan en vervolgens de aankoop gedaan. Netjes de kassabon in de mail ontvangen via club mediamarkt en inmiddels de babyfoon al in gebruik genomen. Top winkel!

Bouke 28-06-2019

Hoe druk het ook is, je wordt altijd binnen vijf minuutjes door een zeer deskundige medewerker geholpen.

Bjorn 28-06-2019

Is een mooie winkel. En zeker overzichtelijk als je het niet weet word je goed geholpen en uitgelegd super winkel

Ruitenbeek 28-06-2019

De shop is prima. Men laat je rustig kijken voordat ze je overladen met vragen. Als ik een vraag heb wordt er meteen actie ondernomen door het artikel te zoeken of een medewerker te halen die er meer verstand van heeft. De site is overzichtelijk en artikelen zijn makkelijk te vinden.

Lindsey 28-06-2019

Ik kom al jaren bij mediamarkt en ik wordt goed behandeld dat vind ik belangrijk. En als ik een vraag heb zijn ze heel duidelijk.

Johnny 28-06-2019

Laagste prijs garantie klopt niet! Aantoonbaar prijsverschil laten zien en toch willen ze hier niet in mee gaan

David Bos 27-06-2019

Deze winkel is het dichtstbijzijnde gelegen, maar ook de gene met het grootste assortiment. Daarbij word ik hier ook vriendelijk geholpen, hans dat ik voor dit filiaal kies.

Sahr 27-06-2019

Vriendelijk en deskundighulp .
Artikel(en) je geld waard. Bereikbaarheid winkel. Veel assortment. Nieuw media.

Sophie 27-06-2019

Ik werd super geholpen bij de klantenservice toen ik binnen een maand terug kwam met een defect apple macbook. Personeel was erg netjes en professioneel, ze wisten mij goed en correct te informeren en handelden het hele probleem ontzettend goed op. Met zulke service kom ik zeker terug!

Fred van den Bos 27-06-2019

Een Chromebook gekocht goede keus en prima geholpen er werd verbouwd maar alles draaide gewoon door.

Meryad ougorli 27-06-2019

Ja, ik sterk aanbevelen.
Goede prijs en hoge specificaties van iPhone
Goede grootte bij de hand

Vera 27-06-2019

Super service. Alleen jammer dat je voor het toestel geen gratis screen protect of hoesje erbij ktijgt. Voor de rest was alles super!

Thomas 27-06-2019

Hele fijne service gehad van erg vriendelijk personeel. We zijn erg tevreden naar huis gegaan en komen zeker terug.

Benjamin 27-06-2019

Mediamarkt heeft concurrerende prijzen tov. andere leveranciers. Belangrijk voor mij is hoofdzakelijk de service tijdens de aankoop. Deze is meer dan perfect en als klant wordt je niet lastig gevonden met alle vragen die je stelt. Kortom : service "tijdens" de aankoop is 100% in orde.

Jos Dols 27-06-2019

Zeer vriendelijk ontvangen en deskundig begeleidt naar de aankoop.
Verschillend invalshoeken bekeken om na de aankoop tevreden naar huis te gaan.

Cosferent Marius Stefan 27-06-2019

For me it's the best market good prices. I recommend for everyone. Keep going like this

Theunissen 27-06-2019

goed geinformeerd door verkoopster in filiaal van mediamarkt venlo, goede uitleg en vriendelijke verkoopster kom om de service graag terug.

MY 27-06-2019

Goed geholpen door medewerker, die wat extra info gaf, bv extra korting als mobiel gekoppeld wordt met een bestaand simonly.

Jelle 27-06-2019

Bij aankoop van mijn gaming keyboard zeer goed geholpen. De verkoper luisterde goed naar me en gaf me een passend advies. Kom al jaren tevreden terug in de winkel

Anja 27-06-2019

Super goede afhandeling door klantenservice. Aardige, capabele medewerkster. Geen gedoe maar gewoon klantgericht. Top.

Tim 27-06-2019

Ondanks de drukte werd ik uitstekend geadviseerd en begeleid met mijn aankopen. Het advies sloot ook precies aan op mijn wensen. Bij de kassa ontdekte ik een foutje in de bon. Dit werd ook meteen opgelost. Hulde voor de service

Hidde 27-06-2019

De winkel was overzichtelijk en het personeel was erg klantvriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden, vooral met de recente acties!

Edje 27-06-2019

We zijn er goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. We kregen goede adviezen. De wasmachine is keurig bezorgd en aangesloten. Gewoon top service

Willem 27-06-2019

waardeloos dat je na betaling pas te zien krijgt dat er storing is en later word geleverd

Chrisje 27-06-2019

De keuzemogelijkheden zijn enorm. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Alleen het kassasysteem gaf problemen waardoor het afrekenen heel lang duurde.