MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Familie Jochems 16-03-2019

Groot aanbod met scherpe prijzen.
Veelal ervaren en deskundige verkopers met goed advies.

Geert van Voorn 16-03-2019

Deze shop daar kom ik al jaren ik woon in Utreg he. Uitgebreid assortiment waar je bijna alles kan aanraken-als je maar van de medewerkers af blijft-kennis van zaken en vriendelijkheid van de medewewrkers is top. De medewerker bij de Home Cinema en tv afdeling hoef je niets uit te leggen het enige wat je moet doen is luisteren naar de aaanbevelingen die hij je verteld. De levering was ook top volgens afspraak, dus wil je een artikel kopen kom dan binnen lopen en alles wordt tot in de puntjes geregeld op elke vraag een duidelijk antwoord en uitleg.

Tonnie Slaghekke 15-03-2019

Goeie service klantvriendelijk geholpen.
Iets gekocht maar was defect geen probleem bij de
Mediamarkt kon het gewoon omruilen of het geld
terug.
Ik koop al jaren bij de Mediamarkt en blijf dat doen.

Oplader mac book 15-03-2019

Had een online bestelling gedaan, die nog niet klaarlag maar acuut geregeld werd. Uiteindelijk bleek ik een verkeerde oplader gekozen te hebben, dit werd ter plekke hersteld. Locatie Duiven.

Ton van der Drift 15-03-2019

Prima geholpen door het personeel. De ipad voor een prima prijs kunnen kopen. Had in eerste instantie de verkeerde gepakt, maar het was geen enkel probleem om deze te vervangen.

Marcel van Dongen 15-03-2019

Eindhoven ekkersrijt, Overzichtelijk, klantvriendelijk, goed bereikbaar, als club lid extra kortingen en online factuur opslag en goede service ook als er niet goed is met hetgeen hè gekocht hebt

Janita 15-03-2019

Zowel in de winkel als op de site ruime keuze van heel veel verschillende artikelen. Daarnaast krijg je een deskundig advies. Hierdoor ga je de winkel met een juiste koop!

ciska 15-03-2019

aantal weken geleden hier een mobiele telefoon gekocht. Door een bepaalde link was hij helemaal vastgelopen en een medewerker is meer dan een uur bezig geweest dit voor mij op te lossen. Dit lukte echter niet meer volledig en heb toen van Mediamarkt een nieuwe telefoon meegekregen. Superservice! Voor ons een aanrader

Carla 15-03-2019

Al jaren kopen wij onze al onze producten bij mediamarkt, omdat de aankopen goed uitgelegd worden en wat de mogelijkheden zijn, maar ook de service achteraf is perfect. Wij gaan altijd naar de mediamarkt,

Bossink 15-03-2019

Service is SLECHT...
Wasmachine kapot en besteld met gratis levering en plaatsing.
Oude machine zou meegenomen worden.
Wasmachine werd niet op de zolder bezorgd omdat men door een smalle
Deur moest en de verpakking er eerst af moest.
Oude wasmachine (was wel een Miele) nam men ook niet mee.
Dus 1 hoog brengen en dan oude machine meenemen was ook niet mogelijk.
Men wilde alleen de nieuwe wasmachine naar de 1e verdieping brengen.
Zo staat het dus niet op de site. Gegevens van de site hierbij gevoegd.
Dat noemen we nog eens SLECHTE SERVICE.....
Vorige leverancier heeft gewoon wasmachine en droger naar boven (zolder) gebracht.

Service bij levering
Beoordeling
Wanneer je een product koopt in de MediaMarkt webshop of in een MediaMarkt winkel, dan kan je het bijvoorbeeld thuis of op kantoor laten bezorgen.

De MediaMarkt extra bezorgservice biedt je gemak en professionele service. Nadat jouw bestelling door ons verwerkt is, ontvang je van ons een Track & Trace-link waarmee je het bestelde pakket kan volgen. Voor alle vrijstaande witgoed apparatuur wordt gratis de Bezorgen Extra service geleverd. Deze service houdt in:
- Bezorging
- Plaatsing tot en met 4e verdieping (tenzij lift)
- Demonteren transportbeugels (alleen van toepassing bij wasmachine)
- Aansluiten op bestaande aan- en afvoerleidingen (van toepassing bij wasmachine, wasdroger, wasdroogcombinaties en vaatwassers)
- Uitpakken apparaat en retour nemen verpakkingsmateriaal
- Oude apparaat retour
- Opstapelen van wasmachine en droger (exclusief stapelkit)
Let op! Producten worden niet aangesloten op gas- of perilexaansluiting, wasmachines worden niet aangelosten op een trekschakelaar en bovenstaande is niet van toepassing op Amerikaanse koelkasten.

Je hebt de mogelijkheid om een oud wit- of bruingoedproduct mee te laten nemen. Het oude product moet dan wel transportklaar staan:
1. Leeg, droog en schoon (ontdaan van bijvoorbeeld ijs- en voedselresten);
2. Geheel ontkoppeld;
3. Intact;
4. Gereed voor transport.

nathaly 15-03-2019

Bij de Mediamarkt kun je alles vinden, zo ook een beschermplaatje voor op mijn Applewatch. Deze werd keurig op maat gemaakt door een medewerker.

Riek cadee 15-03-2019

Zeer vriendelijk personeel ben prima geholpen prijs was aantrekkelijk met de actie

Timo 15-03-2019

Ik ervaar de mediamarkt winkel altijd als een ervaring. Leuk naar nieuwe gadgets kijken en kan 9 van de 10 keer informatie krijgen zonder dat er druk is om per se te moeten kopen. De website vind ik wel vaak traag. En heb soms ruzie met de filters het voorraad beheer is ook niet altijd kloppend, altijd eerst even bellen met de specifieke winkel als het kleine aantallen zijn.

Eug 15-03-2019

Behulpzaam personeel, goede gedegen toelichting op produkten zonder opdringerig te zijn.

Jorn Ribbers 15-03-2019

Mediamarkt is naar mijn mening een van de betere elektronica zaken. Het is een goede zet geweest om de werknemers van een Tablet te voorzien. Ze helpen je altijd om tot de beste keuze te komen.

Cheryl 15-03-2019

Er werd echt even de tijd genomen om mij aan te horen en mijn vragen te beantwoorden. Daar was gelukkig ook wel de tijd voor. Alles werd heel goed uitgelegd, na gekeken en voor mij op een rij gezet. Dit was erg prettig.

Martijn van der Genugten 15-03-2019

Ik mag er graag winkelen. Fijne winkel waar ze ( vaak) weten waar ze het over hebben. Ruime aanbod.... leuke mensen.

Ludo 15-03-2019

Nadat mijn vorige cam-camera na een val niet het meer waard was gerepareerd te worden, ben ik bij de keuze voor een nieuwe camera uitstekend geholpen. Niet een simpel verkooppraatje van de betrokken medewerker. Hij informeerde eerst terdege welke wensen/eisen aan de camera stelde, waarna een goed gemotiveerde keuze door mij gemaakt kon worden. Jammer dat mijn aanvankelijke keuze, gemaakt via de web-site van Media-Markt, alleen maar als pakket leverbaar was. Ale daarbij ingesloten accessoires had ik niet nodig, omdat ik deze van mijn oude camera kon gebruiken. Vandaar overgestapt naar mijn huidige keuze, die bovendien iets meer mogelijkheden heeft. Kortom: uitstekend geholpen.

Henk Schwertmann 15-03-2019

Beoordeling: zijn erg vriendelijk geholpen door zeer goed gekwalificeerd personeel. Weten waar ze over praten. Hebben een jura koffiemachine gekocht. Thuis de machine ingesteld maar dat ging niet helemaal goed. Volgende dsg naar service-punt geweest en daar is het gelukt om de machine weer goed in te stellen!! Personeel blij dat het gelukt is en wij ook. Nu genieten wij van de erg lekkere koffie.

Fred 15-03-2019

Prettige afhandeling door de medewerkers en goede service tijdens mijn aankoop van een nieuwe Ipad.fred

Vidhya 15-03-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, goede service.
Uitleg over apparaat is goed.
Apparaat nu getest voldoet aan verwachtingen

kelly 15-03-2019

ik vind het een fijne winkel , er loopt veel personeel rond , maar meestal zijn ze ook altijd bezig met iemand dus je moet wel geduld hebben.
maar als ze je helpen dan heb je ook de aandacht en tijd om vragen te stellen.

Dominique 15-03-2019

Ik was tussen twee producten aan het twijfelen en kreeg al heel snel hulp aangeboden met een super alternatief, waar mijn keuze uiteindelijk ook naar uit is gegaan.
Hele goede service en absoluut niet opdringerig 👍

KO 15-03-2019

Zeer nette winkel. Groot en prima alles te vinden. Uitstekend geholpen door de verkoper, bij het zieken van een e-reader.
Ik was al eens eerder in deze zaak geweest en toen ook al een zeet positieve ervaring gehad.

Peter 14-03-2019

Mooie, nette winkel (zoetermeer) De verkopers die ik heb gesproken waren erg behulpzaam en wisten veel.
Ze waren wel enkele euro’s duurder dan andere winkels, maar vanwege de prettige service, heb ik alsnog daar mijn spullen gekocht.

Ook naar huis gegaan met een leuke cadeaukaart van €175 omdat ik toch nog stroom moest afsluiten voor mijn nieuwe huis, en hun daar toch het goedkoopste uit kwamen zoals ik al eerder had vergeleken.

Al met al merk ik wel dat er iets goeds aan de hand is bij deze keten, waarom ze vaak zo slecht in het nieuws staan is mij ook een raadsel... chapeau!