MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Luc 02-06-2019

MediaMarkt heeft altijd goede aanbiedingen en vriendelijke personeel. Hun retour- en reparatiebeleid verbaast mij altijd weer in een positieve zin. Na een half jaar viel de behuizing van een paar in-ear wireless headphones uit elkaar. Ik kon hem gewoon ruilen voor een nieuwe. Top toch?

MB 02-06-2019

In de winkel in Apeldoorn ontzettend goed geholpen bij de keus voor een stofzuiger.

Peter 02-06-2019

Een uitgebreid assortiment, met alternatieven zowel duurder als goedkoper. Keurige en vriendelijke hulpvaardige medewerkers.

Hans van den Brule 02-06-2019

Ik kom er graag je word er netjes en vriendelijk geholpen en ook ben ik lid van de club wat soms ook weer voordelen opleverd

Rene 02-06-2019

Zoals gewoonlijk, weer super geholpen. Zo ga je met een goed gevoel de winkel uit.

Kees 02-06-2019

Goede service en de goedkoopste winkel
Personeel is klantvriendelijk en heeft kennis van zaken.

A. Beek 02-06-2019

Klantvriendelijkheid van winkelmedewerkers! Ook al was deze medewerker niet van de afdeling, heeft hij in het magazijn opgezocht of t product op voorraad was en met mij naar alternatieven gekeken. Ik ben als n tevreden klant vertrokken.

Elamri 02-06-2019

Laptop hp gekocht in november na vijf maanden scherm geplakt kan niet open kom ik bij de service balie ik begon mijn verhaal te vertellen en zei een medewerkster ongezien hij is gevallen .ik zei je moet eerst kijken dan pas beoordelen,
Zij heeft hem opgestuurd na twee weken krijg ik te horen dat ik €194,00 moet betalen voor reparatie ik vind het onacceptabel voor lapto €654,00 vijf maanden meegewerkt.ik koop altijd bij deze winkel ik denk dat het laatste bezoek voor deze winkel wordt.

L. Roelvink 02-06-2019

Super goed en fijn geholpen. Was op zoek naar een slow cooker en volgens de site was deze nog voorraadig, helaas alleen het showmodel. Pan helemaal nagekeken en meegekregen met een kleine korting.

Samantha 01-06-2019

Ik heb gekozen voor de mediamarkt in Duiven omdat ze de beste prijs hadden. Prima service. Helaas hadden ze niet de kleur die ik wilde niet op voorraad. Maar de kleur die ze wel hadden was ook goed.

Jovo 01-06-2019

Naar de Mediamarkt voor een bandje voor een fitbit watch. Helaas was er geen enkel exemplaar in de winkel. De medewerker was enorm behulpzaam en verwees ons naar internet.
Bij het naar buiten gaan vroegen wij aan een andere medewerker nog informatie over een tweetal Philips huelampen.
Ook nu troffen wij een medewerker die alle moeite deed ons te informeren. Resultaat de aankoop van een mooie lamp met prima mogelijkheden.

Ida Barels 01-06-2019

Ben plezierig en vriendelijk geholpen bij mijn vragen over advies van mijn pas aangeschafte koffiemachine.

Annie ouwerkerk 01-06-2019

Heel goede producten tegen een mooie prijs.
Personeel aardig en vakkundig.
Goed geholpen

Buinsters 01-06-2019

Mediamarkt Breda. Ruim assortiment. Goede hulp bij keuze met uitleg. Verkoper zeer behulpzaam.

Alex 01-06-2019

Deze winkel is voor mij de topper.
Hebben alles en ook de kennis van product tot het bonnetje.
Daarom kom ik er zo graag.

Nathalie 01-06-2019

Qua service heb ik niets te klagen, retour mogelijkheden worden altijd naar tevredenheid afgehandeld. Ik ben al jarenlang vaste klant van het bedrijf. 1 keer voorgekomen op 31-05-2019 dat ik niet voorkwam in het systeem, ivm met een tablet die onder hun garantie viel. Ondanks ik ook een verzekering had afgesloten. Mijn afgeschrift opgevraagd bij de bank, hopelijk dat dit nog goed opgelost wordt. Maar vandaag 01-06-2019 toch weer een nieuwe tablet gekocht, en deze keer gecontroleerd of het nu wel correct via mijn media markt pas geregistreerd is. Dus toch als tevreden klant weggelopen.

Astrid 01-06-2019

Leuke winkel .alles te krijgen. Gemotiveerd personeel. Voor ieder wat wils. Duidelijk in uitleggen. Van apparaten

Ronald van Ek 01-06-2019

Vriendelijk, behulpzaam en prettig winkelen, waar je altijd direct geholpen wordt.

Luijtgaarden 01-06-2019

Betreft: Mediamarkt Den Haag Spui.

Ik ben super goed geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe spiegel reflex camera door uw medewerker.
Hij heeft de tijd genomen om echt te luisteren naar mijn wensen, iets wat tegenwoordig zeldzaam is!
Inmiddels ben ik helemaal happy aan het fotograferen Bedankt hiervoor.

Janneman 01-06-2019

Ruime keuze goed en vriendelijk personeel die weten waar ze over praten ik ben gewoon zeer tevreden

RickGZ 01-06-2019

Ik koos voor deze winkel omdat het dichtbij was.

De service was echter niet geweldig tijdens dit bezoek. We konden de camera aanvankelijk niet vinden, en vroegen een medewerker om hulp. Deze zei dat de camera vast alleen online beschikbaar is. Ik had van tevoren gekeken of het pakket in deze winkel op voorraad was (dat was zo), en dat vertelde ik deze medewerker.

De medewerker vroeg een ander om hulp. Deze kwam aan met een pakket dat leek op het pakket waar we naar zochten. Met de bon en het pakket liepen we naar de kassa. Eenmaal daar bleek dat het niet de juiste was. De prijs klopte immers niet.

Eenmaal terug moesten we erg lang wachten tot er hulp kwam voor ons probleem. Toen kwamen de medewerkers tot de conclusie dat het inderdaad het verkeerde pakket was.

Na enig zoeken bleek het camera pakket waar we naar zochten, in een bak met een verkeerde prijskaart erboven (Nikon i.p.v. canon), met een verkeerde prijs.

Marina 01-06-2019

Vriendelijk personeel, beantwoorden met alle geduld je vragen. Soms moet je even wachten voordat je aan de beurt bent, maar waar is dat niet. Helemaal tevreden. Een keer een laptop gehad die niet in orde was; fabrieksfout en ik kon zonder probleem gelijk een nieuwe mee krijgen.

Roos 01-06-2019

Er stond veel keuze uitgestald maar de voorraad was maar een gedeelte van wat er stond. Bij het afrekenen was er in totaal een halve seconde oogcontact met de cassiere die met iemand anders stond te praten. Vanwege het grote assortiment en de bestelmogelijkheid beveel ik de zaak toch aan .

Joep 01-06-2019

Altijd prima ervaringen gehad met mediamarkt, maar wat mij deze week is overkomen vind ik echt belachelijk slecht.
Een product besteld op de webshop, op dat moment nog op voorraad, bleek volledig uitverkocht te zijn. Hier kwam ik achter (na een paar dagen gewacht te hebben) door zelf maar te gaan bellen met de klantenservice. Alleen een paar keer "excuses de webshop en het systeem zijn niet altijd goed op elkaar afgestemd" en dat was het dan ook.
Geen beste service mediamarkt

G. P. 01-06-2019

Prima overzichtelijke winkel. Ruim opgezet. Duidelijk aangegeven waar wat staat.