MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Saskia Rutten-Alberts 13-08-2019

Mediamarkt blijft steeds uit de bus komen als de goedkoopste, met de meeste keuze of direct op voorraad en meenemen(bv koelkast/wasmachine die je direct nodig hebt)

Adriano Dellaert 13-08-2019

Ruime keuze, vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette winkel die goed bereikbaar is. De medewerkers nemen de tijd voor je, of het nu bij de klantenservice of kassa is en alles wat daartussen zit.

Cindy 13-08-2019

We zijn goed geholpen uitleg was prima, vriendelijke verkoper en product is prima dus indien nodig zeker een bezoek waard.

Mariska 13-08-2019

Wij rijden eigenlijk automatisch richting Mediamarkt. Concurentie zit om de hoek maar daar nog nooit binnen geweest. In de Mediamarkt aan het Sontplein in Groningen heb je lekker de ruimte en alles is er te koop. Graag noem ik Meneer Nauta van de fotografie afdeling. We zijn een paar x teruggeweest voor uitleg en altijd keurig geholpen. Mediamarkt Sontplein krijgt van ons een dikke 8

Henk.vd hurk 13-08-2019

Zeer slechte serivice. Vorige week tv gekocht. Zat kapot in de doos. Nu ruim een week later nog geen andere tv. Tig keer moeten bellen ,elke keer weer een ander smoes..koop nooit meer iets bij mediamarkt.

leo peters 13-08-2019

De verkoper heeft ruim de tijd genomen om ons uitleg over het product te geven en de verschillen met gelijkwaardige producten, we hebben meteen de aankoop gedaan. Top!

Van Etten 13-08-2019

Binnen een paar weken hebben wij voor E 2000. gekocht bij Mediamarkt. Voor dat geld verwacht ik een goede service.
Bij onze aankoop van de Sonos Playbase wist onze verkoper niet veel te vertellen over de diverse producten. We hebben hem toch gekocht vanwege goede referenties over het apparaat van een vriend van ons.
Een week later hebben we een LG Amerikaanse koelkast gekocht. De verkoper, hoewel erg vriendelijk, was niet in staat ons goede info over dit product te geven.
We spraken af dat de koelkast de volgende Woensdag geleverd, geinstalleerd en aangesloten zou worden. Op Dinsdag kreeg ik een telefoontje dat er een fout was gemaakt bij de planning en dat de installateur die Woensdag niet kon komen. We besloten om de koelkast toch de volgende dag te laten leveren en dat de installateur die Vrijdag ochtend voor 12.00 uur zou komen.
De levering van de koelkast was prima maar de twee jonge mannen hadden verder geen idee hoe de koelkast te stellen en te installeren.
Na drie keer contact te hebben gehad met met de heren van de planning werd mij steeds uitdrukkelijk beloofd dat hij op vrijdag ochtend voor 12 uur zou komen daar ik om 12.30 naar een andere afspraak moest.
Op vrijdag morgen twee maal gebeld met Mediamarkt ( om 10.45 en 12.00 ) waar de installateur bleef en weer de garantie dat hij voor 12 zou komen.
Om 12.10 kwamen twee jonge mannen binnen met de mededeling dat ze net enige minuten daarvoor van Mediamarkt het verzoek hadden ontvangen om bij mij langs te gaan. Ze wisten helemaal niet waar het voor was.
Zij gingen voortvarend aan het werk en in 20 minuten was het gepiept. Toen ik hen vroeg om de koelkast te stellen zeiden ze dat ze daar niet door Mediamarkt voor waren ingehuurd. Ze waren ZZPers die niet bij Mediamarkt werkten.
Enige keren contact gehad met Mediamarkt, maar de winkel in Heerlen neemt niet op en je wordt meteen doorverbonden met een algemeen informatie desk. Deze mensen weten absoluut niet waar het over gaat en konden mij niet helpen. Ik moest maar met de winkel contact blijven zoeken.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring met Mediamarkt en ik bedenk me nog wel twee keer voor ik weer met hen in zee ga. Liever naar een kleinere winkel waar service wel nog normaal is.

B. Kaaij 13-08-2019

uitstekend en vriendelijk geholpen. Na onze vraag werden we keurig verwezen naar de juiste plaats van de artikelen. En bij de kassa was de dame heel vriendelijk

Nar 13-08-2019

Zeer goede klantvriendelijkheid en voldoende winkel voorraad om eerst online te controleren, er kan ook gekozen worden om in de winkel op te halen.

Ej le bruyn 12-08-2019

Was een super leuke winkel maar er was weinig personeel lang moeten wachten voor we geholpen werden

Boy 12-08-2019

Deze shop is goed in gedeeld en zo veel nette mensen.
Heb voor deze mediamarkt gekozen om dat ik in de buurt was

Sabien 12-08-2019

Ik ben erg goed geholpen bij de Media Markt. Ze hebben heel goed geluisterd naar mijn wensen en daar de perfecte telefoon bij uitgezocht. Alles wat ik bekangrijk vond zit op deze telefoon. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Super goede service dus!

Marcel Van De Weghe 12-08-2019

Ik werd bijzonder goed geholpen bij het kiezen van een koptelefoon. De verkoopster vroeg uitgebreid naar mijn gebruik van een koptelefoon en heeft mij een aantal telefoons laten proberen met mijn eigen muziek van mijn telefoon.

H.D.Tegelaar 12-08-2019

een weekend in zwolle, onderweg werkte de tomtom niet goed kwamen door slecht weer in de media markt terecht
waar een verkoper de navigatie uitlegde aan een andere klant , ik zij als je ons hotel even invoert koop ik het zo gebeurde het ik ben er blij mee

Harrie 12-08-2019

Bij toeval in Assen terecht gekomen, normaal kopen we in Groningen. Maar er is geen onderscheid in producten, deskundige informatie en de plezierige bejegening als klant! De verkoopmedewerker was uitstekend thuis in de materie (ging over de aanschaf van een stofzuiger) Vakkundig informeerde hij over de (on)mogelijkheden van de diverse stofzuigers.

Ziggy 12-08-2019

Services is goed prijzen zijn( vind ik ) lekker laag en het personeel is zeer op de hoogte van de producten de zij verkopen

Corné 12-08-2019

Snelle levering!! Vind het een fijne winkel Mediamarkt, komt er graag!
Bestel altyd van alles en nog steeds naar m'n zin..
Gr

Edwin 12-08-2019

Zeer goed geholpen bij de aankoop van 2 laptops en een printer
Goed geholpen bij media smart bar

H.Snijders 12-08-2019

omdat het personeel erg vriendelijk waren en zeer behulpzaam ook hadden ze verstand van wat ze deden

Ashley 12-08-2019

Goed geholpen in de winkel over mijn aankoop. Daarnaast was ik nog geen lid van mediamarkt. De jongen heeft mij duidelijk alles uitgelegd en gelijk mijn pas geactiveerd voor mij! Super service en erg blij met mijn aankoop😁

Larice 12-08-2019

Via de shop heb ik nog nooit iets gekocht, Dit omdat ik graag alle producten eerst wil zoen voordat ik het koop. Wel vind ik de app overzichtelijk en makkelijk.

Mina 12-08-2019

De klantenservice van mediamarkt geeft nooit antwoord op de telefoons en ze onterecht ALTIJD zeggen "nu is drukker dan normaal" en ze laten je uren achter de telefoon wachten.
We hebben duidelijke een afspraak gemaakt om te bezorgen maar ze bezorgen tocht niet: reden telkens menselijke fout of de vervoerder niet heeft meegenomen!!?

Rob 12-08-2019

Ruime keuze en makkelijk door de online media markt club dat je geen bonnetjes meer hoeft te bewaren voor de garantie.

Razorjanus 12-08-2019

In de webshop een tv besteld op dinsdag. Een dag later een mail van mediamarkt dat de tv online stond, maar dat ze deze niet meer kunnen leveren. Er werd een alternatief product voorgesteld, waarmee ik akkoord ging. Goede service dacht ik nog.

Vervolgens op vrijdagmiddag weer een mail dat betreffende tv op dat moment niet leverbaar is. De tv zal daarom op een later tijdstip geleverd worden. Aangezien de tv een cadeau was voor iemand die op zaterdag jarig was, de bestelling maar in z’n geheel geannuleerd en aangegeven dat ik wel ergens een anders een tv zou gaan kopen. Weer een dag later een standaard mailtje dat men het zo jammer vond dat ik de bestelling had geannuleerd. Niemand die ook maar enige moeite deed om tot een passende oplossing te komen.

Diana 12-08-2019

Ik ben helemaal klaar met die MediaMarkt NL. Ik koop daar een mooie televisie voor mijn zoon en die zou binnen 24 uur geleverd zijn. We moesten thuis zijn om het pakket aan te nemen. Neemt mijn zoon vrij van zijn avond dienst en wat krijgt hij?! Om half 1 s'nachts krijgt hij te horen dat het niet gelukt is zijn televisie optijd te leveren.

Mijn zoon heeft de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat hij hiervoor bij de bezorgers moet zijn en hij die moet bellen. €0.45 per minuut en daar wordt hij nog eens 15 minuten in de wacht gezet. Nee meneer, u krijgt hem morgen echt binnen. Ook via de mail kreeg hij te horen dat het morgen echt binnen komt.

De volgende dag krijgt hij tot onze grote verbazing een mail dat het ook vandaag niet bezorgd wordt.
Alweer MediaMarkt klantenservice gebeld en hier worden we na 27 minuten wachten te woord gestaan door een medewerker. Ik heb haar de vraag gesteld hoe ze dit gaan oplossen, bijvoorbeeld een betere televisie die ik zelf even ophaal, korting of noem het maar op. Maar nee, ik krijg te horen dat ik een klachtenformulier moet invullen en daar 48 uur op mag wachtten voordat ik daar weer antwoord op terug krijg.
Nu kreeg ik te horen dat ik RUSTIG moet afwachtten. Ik vind dit geen service! Dit noem ik vaste klanten in de steek laten. Ik weet het in ieder geval zeker, ik koop hier nooit meer wat en adviseer iedereen ergens anders je spullen te kopen dan bij Mediamarkt.