MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Xander 11-03-2019

De Mediamarkt in Breda is een van de grootste witgoed en IT leveranciers in de regio. De winkel heeft zeer ruime openingstijden. Ik heb nog nooit mis gegrepen, dus ze hebben voldoende voorraad. Het fijne van de Mediamarkt in het algemeen is dat bijna alles uitgestald staat en je dus de producten goed kunt testen voor je ze koopt.

Mohammed Alfadel 11-03-2019

De behandeling van de klanten is geweldig, de werknemers in de winkel respecteren iedereen en verwelkomen ze, ook in de mediamarkt vind je alles wat je nodig hebt en is alles gegarandeerd^_^

manon 11-03-2019

zeer nette winkel en vriendelijk personeel..
ben goed geholpen bij het maken van mij keuze

Ed 10-03-2019

Hulp is altijd aanwezig! Medewerkers weten waar ze mee werken.
Vriendelijk een genoeg personeel aanwezig.

Fred van reijen 10-03-2019

Ben goed geholpen door vriendelijk personeel .Ruime keus.grote winkel.dicht bij het station

ReneD 10-03-2019

In het kader gericht op verbinding scoren juli een dikke 10 Ik geef nooit een 10 dus bij deze dikke 9!
Uit perspectief genomen bij het winkelen of je iets koopt of wilt laten adviseren tot koop ben ik van mening dat service de toegevoegde waarde is waar ik de prijs voor wil betalen. Service is produkt onderhoud, garantie, het binnen een x-tijd geseald terug brengen van produkt. Concreet is het geen rocket-science: indien de klant niet tevreden is, : dat kan ! Echter een kleine uitzondering hierin bevestigd de regel. Zijn voor een groten deel de mensen ontevreden zegt het meer over het perspectief en moment opname te samen met een bak vol emotionele aankoop. Nu in Jip en Janne taal.
Is een klacht echt serieus , ga dan spiegelen met jezelf en kan men altijd nog een klacht indienen die zo goed mogelijk wordt opgelost vanuit de visie van Mediamarkt. Hoe mooier wil je het hebben. Mensen zijn vaak niet oprecht naar henzelf. Ik veroordeel niet de grote massa , MAAR ben wel eerlijk.... Pease..!

Bo 10-03-2019

Als je bij de bij de balie komt waar je een screenprotector kan laten zetten is het niet duidelijk hoe het werkt er stonden namelijk veel mensen te wachten die dag en er word niet gewerkt met een nummertje trekken dus je moet zelf maar even uitzoeken na wie jij aan de beurt bent, er mogen op drukke tijden ook wel meer dan 2 medewerkers aan de slag. Mijn screenprotector vind ik haastig en niet goed aangebracht het was die dag ook druk maar gelukkig heb ik er wel 2 weken garantie op ik ga er dus zeker ook terug mee naar de winkel ik heb €19,95 hiervoor betaald speciaal naar de mediamarkt gegaan en niet naar een van de honderden telefoonzaakjes omdat ik dacht dat ik dan een goede aangebrachte screenprotector zou krijgen op mijn s10 plus helaas niet.

Bas Tijsma 10-03-2019

Opdringerige verkoper, zelfs na aangeven dat ik geen behoefte had aan informatie. Helaas moest de verkoper zijn verhaal doen (waar overigens vrijwel niets van klopte). Ik denk dat jullie verkopers moeten leren dat sommige klanten voorwerk doen. Daarna een heel verhaal over korting via budget-energie, waar ik geen behoefte aan had. Duidelijk kenbaar gemaakt, maar helaas. Toch besloten de iPad te kopen (wat ik al van plan was voordat ik de winkel in ging). Toen een mega verkoopproces... iPad uit magazijn halen, toen naar een console; de vierde (bijkans andere kant van de winkel) werkte pas. Deel gegevens invullen; toen ik aangaf dat ik ook gewoon een klantenkaart had, bleek dat 100x sneller. Daarna nóg de iPad niet mee, maar via een omslachtig proces eindelijk via de kassa de iPad kunnen kopen. Waar-de-loos! Mijn volgende aankoop gaat gewoon online.

Wim Pijlman 10-03-2019

Tevreden over deze shop. Bij Media Markt volop keuzes van verschillende artikelen en men kan dientengevolge meestal slagen voor wat men zoek. Voor vragen over een bepaald artikel wordt men door het personeel vakkundig geadviseerd.
Blijf met regelmaat in uw vestiging terugkomen.

Hannah 10-03-2019

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijke bediening. Uiterst correct geholpen zonder opdringerig te zijn. Mooie parkeergelegenheid.

HWM van Enschot 10-03-2019

Ben meer dan prima geadviseerd en geholpen door de medewerker, ook alternatieven besproken en ten slotte keuze gemaakt onder het genot van een heerlijk koje espresso!

Marian 10-03-2019

Prima geholpen in de winkel. Goede service, ook als er een keer iets mis is met een aankoop wordt het goed opgelost.

Anneke Amian 10-03-2019

De klantvriendelijkheid spreekt voor zich, vandaar dat ik bij deze winkel mijn aankopen doet.

Mark 10-03-2019

Goed geholpen in de winkel bij het vinden van een nieuwe tv alles netjes naar het afhaalpunt gebracht zodat we niet met de tv en al door de winkel hoefde alles netjes in de auto geslecht! Top service!

coen van der lee 10-03-2019

Ondanks dat het megadruk was werden we snel en goed geholpen. We kregen boven nog een kopje koffie en twijfelen nu om een nieuw apparaat te kopen. Topwinkel.

wim leeflang 10-03-2019

de medewerkster heeft ons zeer behulpzaam geholpen met zeer deskundig advies en geduld. deze medewerkster heeft ook de tijd genomen om problemen op te lossen en ze herkende ons als cliënt van een vorige aankoop. helemaal compleet tevens het kopje koffie voor het wachten was prima.

Anja smulders 10-03-2019

Het personeel is klantvriendelijk en helpt meestal snel als ik iets wil weten

Jolandakreeuwen 10-03-2019

Super aardig personeel die de tijd neemt om vakkundig advies geeft en met je meedenkt. Ik kom zeker terug.

dimphina postulart 10-03-2019

winkel is overzichtelijk personeel vriendelijk kan er van alles vinden wat ik zou willen hebben

Mirelle 10-03-2019

Vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteits verhouding. Kom zeker weer terug naar deze winkel hoor.

Roselien Bhaggoe 10-03-2019

Goede winkel met veel producten. Ook een goede afhandeling als er iets fout/aan de hand is. Makkelijk en snel alles geregeld!

Ralph 10-03-2019

Met de service is eigenlijk niets mis. Er hangt ook een fijne sfeer in deze winkel. Onze aankoop deed het helaas niet. Keurig netjes geld terug gekregen. Wellicht een idee om aankopen die terug zijn gebracht te controleren of deze nog correct werkt. Op onze doos zat een sticker dat deze open was geweest.

Andy 10-03-2019

Is de enige in mijn omgeving.
Op het moment dat ik ging afrekenen stond ee een medewerker voor mij die moest afrekenen waar 5 minuten mee gepraat werd voordat ik kon afrekenen. Vervolgens ga ik afrekenen snauwt iemand naar de kassameid van je moet mee die kassa tellen. Waarop ze zei van ik ben nog even bezig. Die andere vrouw bleef geirriteerd en booskijkend wachte tot ik mijn betaling afgerond had

MarcoRt 10-03-2019

De winkel had een steeds zeldzamer wordend handheld console toch op voorraad en voor de normale prijs. Het was netjes in een plastic case bewaard gebleven zodat de doos en inhoud onbeschadigd bleven. De service-medewerker printe netjes een bon uit zodat zonder problemen je gebruikt kunt maken van de 2 jaar fabrieksgarantie. Dus een aangename winkelervaring!

S van der Wal 10-03-2019

mooie winkel ,je ziet in een oogopslag waar je moet zijn als je binnen komt ,, ga zo door !!