MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Jules 02-06-2020

Deze winkel is vrij groot en ruime met drie verdieping. Hier kan je bijna alles kopen vanaf batterijen tot grote Witte goederen. Media markt heeft ook op de eerste verdieping een special afdeling voor het verkoop van koffie/machines.

Marcel 02-06-2020

Ik heb lange getwijfeld over deze forse investering maar ben tevreden over mijn Air Pods Pro. Echter ik vind het jammer dat je ze vooraf niet kunt passen zodat je weet of ze ook goed passen in je oren. Nu wil het geval dat 1 oor van mij groter is als de L maat van de oor kussentjes. De pasvormtest is bij mij dan ook negatief. Hier voor al bij de Media Markt geweest waar ik zo gekocht hebt, via Apple support contact gelegd bij beide wordt je van het bekende kastje naar de muur gestuurd waarin support gewoon aangeeft dan breng je ze maar gewoon terug naar de winkel waar je ze gekocht hebt. Maar dat wil ik niet als klant..... Ben ik de enige met een groter oor in de wereld of is er een ander oplossing?

Ringma 02-06-2020

Alle medewerkers zijn vriendelijk en kundig. We komen hier al jaren en altijd correct.

Dirk 01-06-2020

Heb eerst gekeken in de webshop, uiteindelijk gevonden wat ik zocht en gekeken welke winkel hem op voorraad had.
Makkelijker kan niet. Nieuwegein is prettig winkelen

Gerard 01-06-2020

Hier wordt geholpen zoals je geholpen wilt worden. Klantvriendelijk, gedegen produktkennis, zelfs aandacht voor mijn verjaardag. Klasse.

Shirley Faas 01-06-2020

Bij de mediamarkt in Hoorn geweest wegens een kapotte MacBook na 1 maand. Super goed en vriendelijk geholpen om een nieuwe uit te zoeken die wel werkt! Top service.

Jaroslaw 01-06-2020

Media Markt is beste winkel op de wereld!
Alees op de tijd. Veel producten de keuzen.
Niet duur. Alemaal diens veel ervaring hebben.

Paul 01-06-2020

Vrijdag een product besteld die binnen 24 uur geleverd zal worden. Er werd van ons verwacht dat we tussen 8 en 22uur (bizar tijdsbestek) thuis zouden zijn. Om 17 uur kregen we een mail dat ze toch niet zouden komen. Helaas onze dag naar de galemiezen. Nu zouden ze vandaag komen maar ineens was bij het inladen gezien dat ons product stuk was dus ze konden niet leveren vandaag. De man van de 'service'telefoon las precies op wat ik ook in de mail kon lezen maar kon niet even in actie komen om een klant tevreden te krijgen. Wat een waardeloze service na al die loze beloftes.

o.de vries 01-06-2020

in de winkel een prettige sfeer en personeel is behulp saam met vragen en uitleg

Jos van Tilburg 01-06-2020

Deze shop gaat vriendelijk en behulpzaam om met zijn klanten en staat deze goed te woord

Katje 31-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een grote variatie hebben en je zo ook kan vergelijken wat het beste is qua prijs en apparatuur

Bas 31-05-2020

Top geholpen geen gezeur gewoon doen wat ze zeggen. Ga zo door en stay clean

Karin van den Borne 31-05-2020

Mediamarkt een prima shop
Wij komen er regelmatig iets kopen
Wij zeggen de winkel is top
Ook de service is goed ,mag ik hopen

Lummel 31-05-2020

in deze regio kan ik kiezen voor Mediamarkt Doetinchem, Duiven en Arnhem.
waarom ik voor Duiven kies, een belangrijke reden is de ruime parkeergelegenheid en deze is gratis ! meestal is alles wel op voorraad soms aanbiedingen niet maar dat is overal wel zo ....
Doetinchem heeft meestal geen voorraad en een beperkt assortiment, betaald parkeren
Arnhem is door zijn locatie voor mij minder aantrekkelijk tevens wat ik al aangaf betaald parkeren, geen eigen parkeerplaats

Marjorie23 31-05-2020

Ben uiterst tevreden over de MediaMarkt, krijg 49,00 euro teruggestort omdat mijn nieuw aangeschafte Philips TV een paar dagen later 49,00 goedkoper was. Heel sportief van ze en ik erg blij!. Ook de communicatie en het bezorgen en installeren van de TV was top. kortom, meer dan tevreden!. ik blijf er dan ook zeker kopen, ook vanwege de prijs/kwaliteitverhouding......eerdaags een nieuwe stofzuiger kopen en raad eens?. ook bij de MediaMarkt uiteraard.

Andre Smit 31-05-2020

Enkel en alleen stofzuigerzakken en Krups reinigingstabletten gekocht deze keer. Vlot gevonden en praktisch ingerichte winkel ivm corona voorschriften. Bij de kassa de klantkaart laten scannen en tot grote verassing maakte de cassiere mij bekend met de 5 euro korting omdat ik kortgeleden jarig was. Ik had daar zelf niet meer aan gedacht! Dat vind ik nou top service, die alertheid van de cassiere en dat maakt de keuze om bedrijven met deze service opnieuw te bezoeken. Daar kan geen prijsstunter of webshop tegen op!

Chiel 31-05-2020

Persoonlijk vind ik fijn, je kan van uit huis bestellen en daarna afhalen. Waardoor je zo kort mogelijk contact heb met winkelend publiek en personeel zeker met het corona virus. Dank jullie dat ook mogelijk is gemaakt door de Electronica in

Ana 31-05-2020

Why media markt? I used to do my shoppings there back home, I'm not from Holland I just live here now. I like to do my shoppings there, I can take my opinion from people with knowledge, price and promotions are always good, guarantee time for products, service point, everything working good and still change, good for future.

Leonard 31-05-2020

Hier onlangs ook al een TV gekocht waarbij ik goed geholpen werd heb ik er nu ook een soundbar gekocht die bij de TV past.
Bij toeval werd ik geholpen door dezelfde persoon waar ik de TV van kocht.

Het ging lekker vlot en werd snel geholpen en was ook zo weer weg met de spullen die ik wou.

Astrid 31-05-2020

Fijne ruime winkel, goede prijzen en parkeergelegenheid. Af en toe wel zoeken naar personeel als je iets wilt vragen. Maar wel behulpzaam.

Visser 30-05-2020

Alles goed geregeld en ruim opgezet en de corona regels zijn goed uitgezet en worden streng nageleeft top super goed.

Michel 30-05-2020

Prima geholpen door vriendelijke medewerkster. Ik had al iets gevonden maar door haar advies kreeg ik een betere keuze dat aansluit op mijn wensen voor minder geld.

A.J.W. Boel 30-05-2020

In de winkel goed geholpen, duidelijk en vriendelijk. Alleen ging er iets mis bij aanvragen Ziggo aansluiting waardoor we best lang bezig zijn geweest.

Ruud 30-05-2020

Prima service en goed geholpen nemen de tijd om de klant goed te adviseren.

Joahan Kuijpers 30-05-2020

Super vriendelijke en deskundige bediening door de medewerkers in de winkel en aan de kassa