MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Caroline van de sanden 21-06-2019

Super leuke mensen goede uitleg altijd goeden aanbiedingen wat wil je nog meer lang leven de mediamarkt

Caroline van de sanden 21-06-2019

Roeland 21-06-2019

Toch prettig dat er nog zoiets als een fysieke winkel bestaat waar je wat je koopt in je handen vast kan houden.
Online zaken aanschaffen gaat toch nog steeds niet altijd even handig en soms (zoals nu) mis.
Nu even naar de Mediamarkt direct kunnen vinden wat ik nodig gehad en weer een verjaardag gered.

Zelfs 's-avonds tot 21 uur...toch handig aangezien ik overdag aan het werk ben.

Yvette 21-06-2019

Veel keuze, en je kunt alles zien en aanraken, zodat je weet wat je koopt. Digitale bon is makkelijker te bewaren.

Marijke Janssens-Stams 21-06-2019

Wij zijn heel tevreden over Media Markt Je word altijd goed geholpen Hebben alle tijd voor je Dus wij komen hier steeds terug

Wessels 21-06-2019

Super geholpen. Hebben PlayStation 4 gekocht. Verkoper was duidelijk en had kennis dikke 9.

Serbest 21-06-2019

Goede service, mooie producten, gegarandeerde en redelijke prijzen zijn de beste producten

René 21-06-2019

Snel en goed geholpen. Duidelijke informatie ontvangen van de medewerker dus dik tevreden met mijn aankoop.

Cas Vink 21-06-2019

Bij MediaMarkt ekkersrijt word je altijd goed geholpen, ze hebben kennis van de producten en ze zijn klantvriendelijk. Daarbij hebben ze een heel groot assortiment. Top winkel!!!

bert 21-06-2019

veel keuzes, deskundig personeel, vriendelijk personeel, grote keuze en aanbiedingen

Fdw 21-06-2019

Product vandaag besteld was niet morgen in huis. Sterker nog zij hebben een fout gemaakt met mijn adresgegevens en nu kan ik 2 dagen wachten. Ik kreeg ook geen melding bij de track en trace.
Hele dag voor niks thuis zitten wachten en dag dag dat het nu zou aankomen moet ik ook een afspraak voor afzeggen.

Visscher 21-06-2019

Op maandag voor 23:30 uur een laptop besteld en betaald en volgens de site was deze op voorraad. Bevestiging via de mail ontvangen en daarna....... helemaal niets meer. Geen mail over vertraging of ander oponthoud. Woensdag, donderdag en vrijdag gebeld met de klantenservice en telkens de belofte gekregen dat de laptop vast en zeker de volgende dag zou worden bezorgd. Helaas, na een week wachten nog geen enkele reactie van MediaMarkt, niet via de mail, niet via de telefoon en al zeker geen laptop. Een onverwacht slechte ervaring en zeker geen Wow-factor bij de MediaMarkt

Thomas 21-06-2019

Snel en goed geholpen. Voldoende kennis aanwezig en attent personeel. Sfeer is ook erg prettig en gastvrij

wibo 21-06-2019

snel en goed geholpen door de medewerker , uitleg en werking goed onderbouwd

P.B. 21-06-2019

Altijd de juiste service!de juiste kennis! Vriendelijk en geen directe verkoopdrang..Ga zo door Cruquius.

Edwin 21-06-2019

De openingstijden zijn goed. We worden er altijd vriendelijk te woord gestaan. We krijgen goed advies en goede antwoorden op vragen

Arno 21-06-2019

Dinsdag online besteld artikel was op voorraad zou er woensdag dus zijn. Na bevestiging order geen mail meer ontvangen dus donderdagmorgen maar bellen waarbij na 12 min. wachten een medewerker aan de lijn deze zou het uitzoeken en kon mij vertellen dat de zending terug was gehaald en ze het verder zou uitzoeken en daar bericht van zou krijgen.
Ivm cadeau dochter heb ik hier donderdagmiddag weer voor gebeld ook weer na 12 min. wachttijd kon deze medewerker mij vertellen dat er geen voorraad was en dat ze nu weer voorraad hadden en het artikel morgen of overmorgen zou worden bezorgd.
Nu vrijdagmorgen schrijf ik deze review om dat het artikel vandaag zo wie zo niet komt.
Adverteren op de website vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis duurt voor een artikel welke mijn dochter gaarne wilde hebben wel erg lang en moet er zelf achter aan bellen vind de service ruk twee verschillende verhalen en nog steeds geen artikel dus mediamarkt maak je service waar.

Sander 20-06-2019

Apparaat werkt prima naar verwachting. Levering ook goed gegaan. Kennis over product in winkel was wel matig

Bertha 20-06-2019

goede service, goede aanbiedingen. prijzen zijn oké.Goed persoonlijk advies

E 20-06-2019

We zijn prima geholpen door medewerkster. Wij waren naarstig opzoek naar product en konden m in de schappen niet vinden. De medewerkster vernam dat we aan het zoeken waren en kwam uit zichzelf naar ons toe. Goede alerte observatie van haar.....En wat bleek het product stond inderdaad niet in de schappen , door te weinig ruimte, het ging om een ventilator voor deze warme dagen momenteel... Het stond daadwerkelijk voor onze neus in het middenpad. Ik stond zelf met mijn hand erop geleund. Was dus best hilarisch... We zijn door alle medewerkers vriendelijk en zorgvuldig geholpen. Ze waren goed in verbinding met ons en ik kan zeggen dat ik dat enorm

Joop Grobben 20-06-2019

Hoi hoi mijn ervaring van de media markt , we werden snel en vakkundig geholpen ook op de vragen die we hadden ik vindt het een fijne winkel

ron de meijer 20-06-2019

beetje jammer als je wat duurs koop dat ze een minimum prijs hebben en dat het ook zo blyf by meerdere aankopen maar je kan er wel goed slagen als je iets wil kopen

M.van pomeren 20-06-2019

Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding en vaak aanbiedingen die ik wel kan gebruiken

Roos 20-06-2019

Goede informatie gekregen over mijn product wat ik heb gekocht. Daarna op een andere afdeling nog een paar vragen gesteld, en heel goed te woord gestaan

P 20-06-2019

Begin juni 2 sonos play ons speakers besteld, deze zijn tot op de dag van vandaag nog niet bezorgd, terwijl ze op de site op voorraad waren. Het was de bedoeling om het als vaderdag cadeau te geven, maar het is inmiddels bijna weer vaderdag 😞
Ik heb een aantal keer contact opgenomen met de klantenservice waarbij de één dit zegt en de ander weer dat. Kortom erg slechte service en nog niet eens in aanmerking komen voor een tegemoetkoming.