MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

A Lovas 09-05-2019

Best service experience. This is my favourite MediaMarkt. You can found everything what do you need

Barger 09-05-2019

Nieuw en zeer overzichtelijk ingericht chapau ,aan deze winkel kunnen andere eens komen kijken hoe
Je een winkel inricht.

Bjorn 09-05-2019

Vriendelijk personeel dat je graag helpt .
Ook probeerde ze me niet het duurste aan te smeren, maar gaven ze gewoon een goed advies voor wat het beste zou zijn voor mij.

Eri 09-05-2019

Mijn zoon wilde een PlayStation 4 kopen van zijn eigen verdiende geld. Super geholpen door een werknemer. Niet opdringerig...superr fijn.
Compliment . En mijn zoon is erg Blij met zn playstation

Sara 09-05-2019

Goede hulp bij het kiezen van een nieuwe telefoon. Er is goed geluisterd naar de wensen en daarop het advies van verschillende toestellen gekregen. Ook een goede uitleg waarom het ene toestel beter past dan de andere

Sigrid 09-05-2019

Altijd prettig om hier te winkelen. Soms is het wel even zoeken naar personeel wat je kan helpen, maar voordeel is dan wel weer dat je niet gelijk een verkoper in je nek hebt hijgen die zijn target wil halen.
Uitleg en service is prima, mits je de juiste persoon treft, want niet elke medewerker heeft evenveel kennis. Gelukkig roepen ze bij te lastige vragen de hulp van een collega in, ipv dat ze zelf maar wat verzinnen om zogenaamd kundig over te komen. De mogelijkheden bij MediaMarkt zijn zeer uitgebreidt, artikelen die niet op voorraad zijn, worden zonder problemen besteld, en zelfs daarna is aan elke situatie wel een mouw te passen. Ik ga altijd tevreden de deur uit.

P 09-05-2019

Telefoon deed t niet meer na val van de trap. Bij de reparatiedesk. Werd er grondig naar gekeken. Of t nog nut had om er een nieuw scherm op te zetten. Hij zou t kunnen proberen maar de telefoon was krom dus geen garantie dat t goed zou komen. Besloten toch maar nieuwe te kopen. Daar werd gevraagd of we hulp nodig hadden. En kregen goede uitleg. Dus ik ben tevreden.

Roel 09-05-2019

Na even een moment van moeten wachten werd de stofzuigerman voor ons opgezocht. Hij heeft ons van deskundig advies voorzien. Hoe de stofzuiger zal bevallen wachten we af, maar aan de verkooptalenten van deze vriendelijke medewerker zal het dan niet liggen!
Ook aan de kassa werden we voorkomend en vriendelijk bejegend.

Eric Sterken 09-05-2019

Prachtige aanbieding en super geholpen. Schoonouders hebben er ook gelijk 1 gekocht.

Laurent Paulussen 09-05-2019

Wij zijn erg vriendelijk geholpen door een zeer spontane vrouw bij de Gaming in Almere. Zeer behulpzaam was zij voor ons en ze hielp ons ontzettend goed. Zeker een aanrader

Hermien van den Elzen 09-05-2019

Ik vind het een hele mooie en goede shop makkelijk en overzichtelijk helemaal toppie

Online 09-05-2019

Nette service van de verkoopmedewerker. Fijne winkel om elektronica te kopen

Cor 09-05-2019

Slecht geadviseerd door verkoper weten totaal niet waar over ze het hebben.een voordeel waar ze zich mee onderscheiden is de prijs van een product .maar kennis de weinig in huis.

Bert L 09-05-2019

Prima winkel.
Goede service.
Prettige sfeer
Alleen weinig personeel.
Duurt een tijdje voordat je een verkoper
hebt gevonden.

Inge 09-05-2019

Ik was op zoek naar mapje voor een iPhone 6+ had een te klein gekocht terug gegaan naar de service balie en zeer vriendelijk uit een gezet en mee gelopen naar de 3e etage om de juiste te kiezen GEWELDIG 👍👍TOP

Eddie 09-05-2019

online een mega assortiment, offline in de winkel voldoende van alles aanwezig. en lekkere foodtrucks voor de deur 🍗🍟🍱

Frans 09-05-2019

Goede kennis van zaken en bij niet tevreden zonder enige tegen argument weer retour.

Peter Pubben 09-05-2019

De medewerkers zijn altijd vriendelijk, begroeten je bij binnenkomst, zijn zeer hulpvaardig en niets is hun teveel. Chapeau...

M.B 09-05-2019

Zeer professionele houding van verkoopmedewerker XXX.
Luistert naar mijn wensen en zodoende kwamen we uit op een toestel die aan al mijn wensen voldeed.

Justin 09-05-2019

Het is een zeer nette winkel met zeer behulpzaam personeel. Winkel is zeer ruim en je weer alles te vinden. Ook voor vragen over verschillende producten kan je bij de werknemers terrecht! Ik kom graag bij deze winkel omdat er een leuke sfeer hangt en ze je graag helpen.

Eddy Liet 09-05-2019

Ben goed geïnformeerd en op vriendelijke wijze geholpen goede uitleg over mijn aankoop 👍

Lida 09-05-2019

Ik vind dit een fijne winkel met vriendelijk personeel heb hier al vaak iets gekocht en op iedere afdeling lopen mensen die verstand hebben van hetgeen zij verkopen waardoor ik een goed aanvullend advies krijg om een goede keus te kunnen maken van wat ik ga kopen.

Hagenus 09-05-2019

Overzichtelijke site.....je kan je voorkeuren in stellen die je helpen om een goede aankoop te doen...bezorging is vlot....de avond voordat je je aankoop ontvangt krijg je een bericht met het tijdvak dat de bezorger voor de deur staat.. ik ben altijd tevreden over
de mediamarkt

M.Franken 09-05-2019

Fijne winkel. Prettige service indien gewenst. Hebben altijd datgene wat we nodig hebben.

Hendrik 09-05-2019

Geweldige service, hulpvaardig personeel met een naar mijn mening eerlijk verhaal, heerlijke koffie