MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Don Carlo 24-03-2019

Altijd de beste prijzen en een breed assortiment,
Ik koop al mijn elektra altijd bij de Media@Markt.

Remy 24-03-2019

Goed geregeld , tv gelijk meegenomen , goede snelle info gehad van personeel over de tv

Diana Tameris 24-03-2019

Goed geholpen en toch een goede uitleg gehad over mijn product ( nieuwe mobiel )

maurits van wanrooij 23-03-2019

duidelijk van personeel en behulpzaam en de mensen nemen de tijd voor je en zijn niet arrogant.
en ze denken met je mee als je een product wilt kopen wat het beste bij je dan past!
dus gewoon helder en duidelijk!

Erik 23-03-2019

Ruime keus met vriendelijk en deskundig personeel. Mediamarkt prijzen wij iedereen aan!

H. Dijkema 23-03-2019

Er werd goed geholpen en het advies was naar onze mening deskundig. Nadat de keuze gemaakt was, werd de koop vlot afgewikkeld.

Gratia 23-03-2019

We werden keurig geinformeerd en geholpen door vriendelijk en kundig personeel.

Mevlid 23-03-2019

Prijzen zijn iets hoger als bij concurrentie, maar daar staat wel garantie tegenover. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Jaap 23-03-2019

Ik werd zeer goed geadviseerd en te woord gestaan door een jongeman. Hij adviseerde zelfs een goedkoper apparaat te nemen omdat deze beter aansloot op mijn wensen! Toppie!

N 23-03-2019

super winkel, netjes behandeld door personeel, goede producten voorraad genoeg

Ruud 23-03-2019

Op evenzeer goede en informatieve manier geholpen over een artikel waar ik niets van weet maar daarna gekocht hebt

Patrick Verbeek 23-03-2019

Alles gelijkvloers en duidelijk overzichtelijk. Parkeerplaatsen voor de deur en in parkeergarage. Vriendelijk en deskundig personeel. Breed assortiment dus genoeg keuze.

Fred 23-03-2019

Ruim assortiment en altijd voldoende voorraad. Personeel is bijzonder behulpzaam zels wanneer het heel druk is.

Brigitte 23-03-2019

Het is gewoon de winkel wat je bij elke media markt heb en alles is goed te vinden

Thijmen 23-03-2019

Goede prijs en ik ben snel geholpen bij het afhalen. De medewerker achter de kassa heeft mij vriendelijk geholpen bij mijn aankoop.

Sander 23-03-2019

Het personeel is enorm klantvriendelijk. Ze hebben me heel erg snel en correct geholpen. Ik koop de volgende keer zeker opnieuw bij Mediamarkt Maastricht.

Sander 23-03-2019

iedereen is er vriendelijk. Ze helpen me goed. Ik ben erg dankbaar met de goede service.
Ik scoor echter een 6 omdat ik twee producten had besteld en er was maar 1 aangekomen. Dit was niet vermeld via mail. Hier kon het personeel in de shop echter niets aan doen.

Jeroen 23-03-2019

Jaaa altijd goede service en kwaliteitslevering,
Ik haal altijd graag men spullen bij een van jullie winkels

D Paredes Sanchez Groenendijk 23-03-2019

Super geholpen bij Mediamarkt Zoetermeer bij de aanschaf van onze nieuwe TV. De keuze is na uitstekende uitleg en advies geworden: samsung QE55Q9F. Dank voor alle support wn ondersteuning bij omze keuze. Een juiste!

Rachel 23-03-2019

Fijne winkel om rustig even te kunnen kijken en te kopen natuurlijk ;-) vriendelijk personeel ook!!

Robert 23-03-2019

Shop roermond geweest erg ruimtelijk ingericht.
Zeer overzichtelijk.
Medewerkers hebben me zeer goed geholpen, elke medewerker heeft voldoende kennis van zijn of haar stukje agdeling.

CJN Roos 23-03-2019

Goed advies , ze namen goed de tijd om alles bij langs te lopen en alles uit te leggen over de tv's zodat wij de juiste keuze konden maken naar onze wensen.

Nikki 23-03-2019

Ik kwam voor een specifieke soundbar. Na een gezellig en ongedwongen gesprek uitgekomen bij een veel goedkopere variant. De eerlijkheid van de verkoper werd zeer gewaardeerd!

Mcadee 23-03-2019

Fijne winkel, gedreven en enthousiast personeel. Goede service ook indien defect

Imre methorst 23-03-2019

Ruime keuze in alle prijsklasse en goed toegankelijk en de winkel is goed verlicht
En vriendeljk personeel.