MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Ronald 27-03-2020

Prima geholpen bij aankoop van mijn nieuwe tv.
Vriendelijke en kundige medewerker.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw positieve review!
Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt :)
Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Marcia 01-04-2020

Heb ik al gedaan maar wordt naar de winkel gestuurd . Bij de winkel geweest en die zeggen dat het goed is gegaan maar dat betwijfel ik omdat normale updates er anders uit zien. In de winkel zeggen ze dat de klantenservice hier geen verstand van heeft. Ik kom dus niet verder

CindyW 27-03-2020

Mediamarkt heeft een overzichtelijk site en geeft duidelijk alle specificaties van een artikel weer! Verder ook vaak het artikel direct op voorraad of met een paar dagen! Super service, een fijne winkel zowel online als in een winkel van Mediamarkt!

Beste CindyW,

Bedankt dat jij tijd hebt genomen voor jouw positieve review!
Wij waarderen dit enorm. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen :)

OWachO 27-03-2020

I appreciate very much the shoppoing experiences I have at Media Markt Arena Boulevard. The personnel is always welcoming, kind and helpful. I always receive detailed information, from knowledgeable people, whenever I ask about the products. The service is quite fast so I have not experienced any waiting. The products I have gone to buy are always in stock, which is fantastic cause it keeps me for having to make several trips. The website is also very straightforward and easy to navigate. All in all a good experience of Media Markt and I would definitely recommend it to anyone looking to purchase electronic products. Thank you to all the people who work at Media Markt.

Best,

Thank you for your positive review! For these reactions we search every day for the WOW for you.

For MediaMarkt, a carefree experience of our customers is central. It is always nice to read that this is appreciated. Nice to hear that you are so satisfied with our store!

We hope to welcome you again soon.

Greetings,

Media Markt

Ahmad 27-03-2020

Onlangs gebeld met een van jullie medewerkers met een probleem namelijk: Cotroller doet het niet zoals het moet. Hij heeft gezegd dat hij deze week zal terug bellen voor het op te lossen maar is nogsteeds niet gebeurt wij zijn ondertussen al vrijdag. Hij heeft mijn nummer en email opgeschreven maar nogsteeds geen contact opgenomen met mij. Is dees jullie service?! Zeggen dat ik gecontacteerd "zal" worden om de probleem even uit te stellen en mij te laten af bollen! Speel niet met mijn voeten a.u.b ik had nooit problemen gehad met jullie als ik zelf naar de winkel kom, maar telefoninsch is dees mijn eerste en hoogst waarchijnlijk laatste ervaring bij jullie.
Officiële reactie van MediaMarkt 27-03-2020

Beste Ahmad,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je controller niet naar behoren functioneert. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Magdalena ceballos 26-03-2020

Ik heb mediamarkt gekozen omdat je gaat meteen bij de de games afdeling en je vindt gelijk wat je nodig hebt ik had vandaag een mevrouw medewerker bij de games afdeling zij was super aardig en zij was super klant vriendelijk daardor kies ik media markt .media markt heeft super mooi aanbieding en goed koop dan de andere winkels.

Beste Magdalena,

Fijn om te lezen dat jij tevreden bent over onze service en assortiment. Bedankt voor jouw review.

Van Rooijen 26-03-2020

Voor alle media en computerapparatuur kies ik voor Mediamarkt
Laatste aankoop ereader elders voor €109.-, ook bij Mediamarkt
Dus ook deze bij Mediamarkt gekocht

Beste,

Bedankt voor jouw review!

Rotterdam zuid 26-03-2020

Altijd goed prdcten en goedkoops en de medewerkers
Zij ardag de garantie heel geod.

Beste,

Bedankt voor jouw feedback!
Fijn om te horen dat jij tevreden bent over onze medewerkers :)

Rotterdam zuid 26-03-2020

Altijd goed prdcten en goedkoops en de medewerkers
Zijn ardag als helpt nodig heeft de garantie ook geod.

Beste,

Bedankt voor jouw feedback!
Fijn om te horen dat jij tevreden bent over onze medewerkers :)

Sebastiaan Weber 26-03-2020

De medewerkster was zeer vriendelijk en had een antwoord op al onze vragen. Ze hield ook keurig afstand en gaf goede adviezen over welke toestellen goed zouden zijn voor mij.

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor jouw feedback! Wij waarderen het enorm dat jij hiervoor tijd hebt genomen. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen :)

Flo 26-03-2020

Pc monitoren waren op vanwege coronavirus (overmacht) verkoper heeft me twee tv’s aangesmeerd om te gebruiken (fijn, maar wat?!) en ik was zo gek om met hem mee te gaan. Nouja voor deze ene keer. Jammer genoeg geen 1+1 gratis haha. Ik ben twee pc monitoren, uhh tv’s rijker.

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkel personeel. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal en daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via de volgende link:

MediaMarkt.

Dyan 26-03-2020

Artikel die ik kocht was in de uitverkoop gezien het verouderd/uit het assortiment gehaald werd. Echter de beschrijving was niet duidelijk en de medewerker kende de eigenschappen/gebruik ook niet goed. Afgesproken dat ik het kocht en als het niet goed was ik het eenvoudig kon retourneren. Ik kon idd het niet gebruiken en Mediamarkt heeft dit weer netjes afgehandeld en mijn geld teruggegeven.

Beste Dyan,

Vervelend om te horen dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met het winkel personeel. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten. Wel fijn dat er uiteindelijk een nette oplossing is gekomen.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Toine van der Heijden 25-03-2020

Ondanks de verscherpte regels ten aanzien van het coronavirus werd ik goed behandeld. De anderhalve meter werd in acht genomen maar in de hulpvaardigheid voelde ik deze afstand totaal niet.

Bedankt voor de review.

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop en daarom houden we bij MediaMarkt de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten.

Youssra Zahchi 25-03-2020

Supper service.......!!!!

Het is een groot winkel met veel keuzes en altijd behulpzaame medewerkers. Ik kies altijd voor Mediamarkt omdat ze altijd wel mooie aanbiedingen hebben.

Beste Youssra,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bezorging.

Quirinus 25-03-2020

Goed toegankelijke winkel grote voorraad van veel artikelen Klantvriendelijk

Beste,

Bedankt voor jouw feedback, wij waarderen het enorm dat jij hiervoor tijd hebt genomen!

Homam 25-03-2020

Mediamarkt is perfect store voor gaming en alle elektrische producten. Ik heb een goede msi gaming gekocht tijdens mereken week en heb 300€ bespaard.en ik ben zeer tevreden met dit producten

Beste Homam,

Bedankt voor jouw feedback. Wij waarderen dit enorm.
Ik wens jouw veel plezier van de aankoop!

Roy 25-03-2020

Net opgeruimde winkel met personeel die je graag helpt

Ruime keuze aan producten merken etc
Zeer zeker een aanrader Thumbs up!

Beste,

Fijn dat jij tijd hebt genomen om een feedback te geven. Bedankt hiervoor. Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze winkels!

T damen 24-03-2020

Perfect geholpen, ondanks het virus.scheerapparaat was kapot én had nog garantie. IS prima opgelost door Media Markt.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je we van dienst hebben kunnen zijn met het defecte scheerapparaat.

Gert 24-03-2020

Prima uit leg en vriendelijke jongens.gaan Netjes met de regels in de winkel Om!

Beste Gert,

A van Riessen 24-03-2020

Ik kwam voor een wasmachine en werd vriendelijk geholpen en vonden er samen een die bij mij paste maar helaas geen meer voorradig en heb toen het show model genomen en kreeg € 50,00 korting , TOP geregeld Grt Nol

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou toch aan het gewenste product hebben kunnen helpen.

Martijn Van B 24-03-2020

Ruime winkel met uitgebreid aanbod en hulpvaardig personeel met kennis van zaken

Beste Martijn,

John 24-03-2020

Geen 'WOW-' maar 'n klote gevoel!

'Geluk bij 'n ongeluk' en 'te mooi om waar te zijn'; de spreuken die passen bij onze ervaring met Mediamarkt.
Toen onze wasmachine de geest gaf bleek de ideale vervanger bij Mediamarkt in de aanbieding te zijn! Maar 't allerbelangrijkste: de machine zou ook geplaatst worden, een absolute voorwaarde.
De te late levering laat ik verder buiten beschouwing want het katerige gevoel kwam pas bij die levering: er werd (i.v.m. C.) niet meer geplaatst! Op zich begrijpelijk maar: ZET DAT DAN OOK OP DE WEBSITE! Nu zitten we een week zonder wasmachine en kunnen van voren af aan beginnen....

'Altijd op zoek naar de WOW voor jou' is jullie marketingspreuk maar helaas te mooi om waar te zijn....
Officiële reactie van MediaMarkt 26-03-2020

Beste John,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat door de huidige situatie rondom de veiligheid en gezondheid van jou en onze bezorgers wij de wasmachine niet verder leveren dan de drempel.

Wij willen je graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Cvdk 24-03-2020

Ik werd erg goed geholpen door t personeel. Erg vriendelijk ook nu het corona virus heerst. Ik voelde mij welkom

HGJD 24-03-2020

Snel , veilig en iedereen bewust van de opdrachten van kabinet/RIVM
Laptop lag klaar en binnen 4 minuten alles afgehandeld.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Ook nu doen wij ons best om alles veilig te houden voor iedereen.

Jef Bolders 24-03-2020

hele fijne winkel waar je goed wordt geholpen en ook nu ondanks het corona virus kun je er terecht op een goed georganiseerde manier.

Beste Jef,

Goffe Hoekstra 24-03-2020

Mediamarkt is een prettige winkel waar van alles te krijgen is. Ik vind het prettig om er naar toe te gaan. Nu ik een nieuwe ipad wilde aanschaffen was mijn keuze om deze bij Mediamarkt te kopen, snel gemaakt. Ik had mij redelijk verdiept in dit artikel maar toch werd ik ontzettend goed geholpen door mij deskundig advies en daarnaast nog een aardige benadering. Door de corona werd duidelijk afstand gehouden tussen de kopers en het personeel. Al met al een dikke duim!

Beste Goffe,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent !