MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Sander 10-03-2020

Snel een eenvoudig een nieuwe telefoon kunnen bestellen. Gelijk een mailtje gehad dat deze af te halen was in de winkel. Betalen bij afhalen was mogelijk.

Beste Sander,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je op een eenvoudige manier jouw nieuwe telefoon hebt kunnen bestellen en hebt kunnen afhalen.

Karel 10-03-2020

Mediamarkt Rijswijk is mijn winkel lekker dichtbij en alle artikelen liggen goed zichtbaar in de winkel het personeel geven goed uitleg en zijn goed op de hoogte van de producten .
Een heerlijke winkel om te winkelen.
Met vriendelijke groet Karel Hus

Beste Karel,

Bedankt voor het delen van jouw review over de winkel van Rijswijk.

henk 10-03-2020

ik heb gekozen voor deze winkel omdat er een ruime keuze is en je wordt vriendelijk en eerlijk geïnformeerd over het aan te schaffen product of je interesse er in .
ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan iemand die deze winkel nog niet heeft bezocht ( wat ik mij eigelijk niet kan voorstellen )

Beste Henk,

Peter 10-03-2020

De medewerkster die ons geholpen heeft, is zeer kundig en luistert naar onze wensen en vragen. Ze geeft goed advies, maar ook alternatieven met de voor en na delen. Ze is voor ons tot het uiterste gegaan om ons de apparatuur te leveren, die we wensten. ze krijgt van ons een zeer dikke voldoende voor inzet en mee denken met ons als klant. Voor een volgende aankoop komen we zeker terug.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kennis van onze medewerkers en het advies dat zij geven.

We hopen je snel weer een keer bij ons te zien.

Lesley 10-03-2020

De nintendo switch besteld op de site van mediamarkt. Ik had gekozen voor een kale versie grey 329,- betalen bij afhalen in de winkel.

Uurtje later een mail dat hij klaar lag in de geselecteerde vestiging leidschendam en dat ik 329,- moet betalen bij afhalen.

Eenmaal aangekomen lag de nintendo switch klaar met een bon met mijn naam op de doos. Ik zag ook op de doos staan startklaar gemaakt 19,- en een screenprotector 29,- euro. Dit had ik echter niet besteld. Ik had de kale versie.
De vrouw achter de balie merkte het ook op en ging achter kijken of er nog een kale versie was, deze was er niet. Ze hadden alleen maar gereedklaar en met screenprotector. Ze vroeg dus de filiaalmanager of ze deze dan mee kon geven voor de prijs van 329,- terwijl het eigenlijk 377,- is. De filiaalmanager zei dat ik het erbij moet nemen en dus moet bijbetalen en zo niet dat ik het niet moet nemen. Ik vroeg aan de dame of ze de filiaalmanager erbij wilden halen.

Deze kwam ter plaatse en ik vertelde netjes dat ik de switch grey besteld had voor 329,- op de site zonder de screenprotector en gereedmaken. Dat ik een mail had gehad dat deze klaar lag voor die 329,-. Tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord deze opmerking “ als u een auto koopt bij de dealer dan kunnen er ook opties op zitten die extra geld kosten. En zult u deze ook moeten betalen”. Ik kreeg het gevoel alsof ik in de maling werd genomen. Ze hadden mij gemaild dat de switch klaar lag voor 329,- Nadat ik het hierna nog 2 keer goed uitgelegd had aan hem bleef hij bij zijn standpunt wat mij zeer betreurde. Ik zei dat dit een vorm van oplichting is en ik dit ga aankaarten bij de consumentenbond.
Na deze uitspraak keerde het gesprek ineens om. En zei hij “ maar ik ga die screenprotector er niet afhalen” . Ik snapte niet meer wat hij bedoelde en vroeg hem wat bedoel je nu precies. Hij zei “ ik ga die screenprotector er niet afhalen” dus je kunt hem zo meenemen voor 329,-“ . Uhhh ja dat is wat ik al meteen wilde maar u bleef volhouden dat er extra geld bij moest voor de opties die erop zaten.
Het gesprek veranderde gewoon omdat ik de consumentenbond wilde inschakelen.

Ik heb dus de switch meegekregen voor die 329,- met de opties. Jammer vind ik wel dat het op deze manier is gegaan. Ik was altijd uiterst tevreden over mediamarkt maar deze aankoop heeft toch wel een deukje gegeven aan het cijfer wat ik heb gegeven. Ik vind het belachelijk dat ze alleen maar nintendo switch hebben met screenprotector en gereedklaar terwijl je ook de helft van wat er binnen komt zonder optie kunt laten. Dit verplicht je eigenlijk om het te nemen als je de nintendo wilt hebben.

Beste Lesley,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.
Jammer om te horen dat de deze ervaring hebt gehad met de aankoop van de Nintendo Switch.

Wij nemen jouw feedback mee en zullen onze service in de toekomst verbeteren. Wij hopen jou bij een volgend bezoek hiervan te kunnen overtuigen.

Fransv 10-03-2020

13.00 online besteld 13.45 kon ik het al in de winkel afhalen. Super snel. Zeer goede service.

Beste Frans,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Kw.van Teeseling 10-03-2020

Word zeer correct geholpen en goed voorgelicht , kom er graag uiterst tevreden

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

toos jansen.9-5-43.. 09-03-2020

ben heel vriendelijk met goede uitleg ..ontvangen.. door het personeel.!! voor onze oudjes..is alles nog ingewikkelder..!!
dus vond het heel fijn..dat ze me de weg wezen.. naar de afdeling ..waar ik moest kijken.! en ze alle tijd voor mij namen..!! met goede uitleg erbij.!! de keus was groot in alle prijs klasses.!! je slaagd er altijd.!!! ik
raad deze medio martkt.. echt wel .. aan iedereen aan.!!.!! geweldig......!!!! ook deze aankoop van mij....was ...toppie..!! ben er heel gelukkig mee.!!

Beste Toos,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij proberen altijd onze klanten te helpen aan het juiste product.

Romano 09-03-2020

Overzichtelijke winkel. Product snel kunnen vinden en bij het afrekenen werd de € 5,- verjaardagscheque van Mediamarkt snel verrekend met het totaalbedrag. Ik was deze al vergeten, dus een topservice van Mediamarkt.

Beste Romano,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jouw toch nog hebben kunne herinneren aan de verjaardagsvoucher va de MediaMarkt Club. Altijd leuk om toch nog wat korting te ontvangen.

Mikevandermeer 09-03-2020

Ik vindt dat je goeie service hebt ook achteraf en je wordt ook goed behandelt door het personeel van mediamarkt ik raad deze winkel zeker aan

Beste Mike,

Serdal 09-03-2020

Heb deze winkel gekozen omdat ze alles hebben en ook voor redelijke prijzen.
Alleen heb ik laatst een keukenmachine gekocht,
met fabriek garantie(wel een showroom model).
En nog geen half uurtje later getest en was niet goed. De ene keer doet het wel en de andere keer niet.
We zijn de zelfde uur nog terug gegaan naar Mediamarkt Breda. En mochten niet inruilen en ook werd het niet gerepareerd omdat het daar het wel deed. Waarschijnlijk zit er iets los. Maar kan het niet bewijzen. Nu heb ik iets wat som doet en soms niet. En inderdaad moch je niet inruilen. Maar ook kunnen we niet aanspraak maken op fabrieks garantie. Omdat we niet konden laten zien dat het meestal niet werkte.
Had wel een beetje klantvriendelijkheid verwacht omdat we binnen een halfuurtje terug mee waren gekomen. En dit is in het verleden vaker gebeurt. Nu hebben we een product waar we niets aan hebben. Wij zijn zwaar teleurgesteld.

Beste Serdal,

Vervelend om te horen dat de keukenmachine het niet goed doet.

We willen je graag helpen met het probleem. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Leo Goormachtig 09-03-2020

Prima personeel erd goed geholpen, goede uitleg over het artikel zodat ik thuis de zogenaamde kleine letterjes niet hoefde te lezen

Beste Leo,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn om te lezen dat we jou goed hebben kunnen uitleggen hoe het product werkt.

Alec 09-03-2020

5 weken geleden een cadeaukaart gekocht bij de mediamarkt voor mijn zusje. Deze bleek het niet te doen. Dit meerdere malen gemeld bij de klantenservice. Herhaaldelijk werd er beloofd contact met mij op te nemen om dit op lossen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Mijn probleem blijft maar liggen en niemand pakt het op. Nooit een slechtere ervaring gehad met een klantenservice.

Beste Alec,

Jammer om te horen dat de cadeaukaart niet werkt.

Mocht het probleem nog niet opgelost zijn, wil ik je graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Robbert 09-03-2020

Kundig personeel. Winkel ziet er netjes uit. Correct geholpen bij de kassa. Energieverkopers (derde partij) drammen niet door.

Beste Robbert,

Nanco 09-03-2020

Prima geholpen door medewerker stond er van te kijken hoeveel handelingen hij moest verrichten .

Beste Nanco,

Fam. S 09-03-2020

Zaterdag bij mediamarkt Hengelo geweest en geholpen door Joris. Wat een perfecte service en hulp. Mobiele telefoon vertoonde minder dan een jaar na aankoop problemen met de batterij. Vervangend toestel gekregen die volledig werd ingesteld en onze eigen werd door hen veilig opgestuurd naar Samsung. We moesten even wachten vanwege backup die gemaakt moest worden , gingen even naar een andere winkel, en bij terugkomst herkende hij ons direct in een volle ruimte met wachtende mensen. Hij gaf ons het, inmiddels ingestelde leentoestel mee. Betere service hadden we niet kunnen wensen !
Officiële reactie van MediaMarkt 30-03-2020

Beste Fam S.,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over MediaMarkt Hengelo.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Elsie 09-03-2020

Afgelopen vrijdag 6 maart een wasmachine gekocht. Afspraak met verkoper: machine wordt op zaterdag afgeleverd. Staat op website en bon: vóór 23.30 besteld volgende dag in huis. Twee keer gebeld met klantenservice op zaterdag 7 maart. Geen fatsoenlijk antwoord. Alleen de melding dat de machine niet zal worden geleverd. Uiteindelijk heeft de levering plaatsgevonden op zondag 8 maart. MAAR: bezorgers te zwak en misselijk om de wasmachine naar boven te dragen. Wasmachine is doodleuk in de gang achtergelaten. Mag ik een bedrijf gaan inhuren om alsnog met het ding te sjouwen. En nu maar duimen dat de wasmachine werkt. Zeer teleurgesteld ben ik in Mediamarkt Amersfoort.

Beste Elsie,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.
Jammer om te horen dat de bezorging niet naar verwachting is gegaan.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Cristina 08-03-2020

Elke keer dat ik bij de MediaMarkt in Alkmaar ga word ik heel goed geadviseerd over de producten en dat helpt mij om de beste keus te maken. De personeel is altijd vriendelijk en geduldig en altijd met een glimlach op hun gezicht. Zeker een aanrader!

Beste Cristina,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we deze fijne ervaring hebt gehad in de winkel van Alkmaar.

Leo Paternotte 08-03-2020

bij binnenkomst van de winkel vroeg ik een medewerker waar ik het product kon vinden dat ik wilde kopen. hij begeleide me naar de afdeling en vertelde over de alternatieven die aanwezig waren voor mijn product. uiteindelijk heb ik een alternatief gekocht, dankzij de uitleg van de medewerker.

Beste Leo,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn on te lezen dat we jou hebben kunnen helpen aan een alternatief product.

Ben Kreuzen 08-03-2020

wij werden door een hele leuke jongedame geholpen met veel ervaring op haar afdeling en door mijn invalidetijd heeft ze ook het gekochte koffiezet apparaat naar beneden gebracht. een zeer goede service

Beste Ben,

Sander 08-03-2020

Het is een nette en overzichtelijke webshop met mogelijkheden om o.a. bij een lokale mediamarkt te bezorgen. Ook krijg je online je aankoopbonnen te zien (clubleden) en is het assortiment erg uitgebereid.

Beste Sander,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je onze webshop overzichtelijk en netjes vind.

Remco 08-03-2020

Netjes geholpen in alexandrium rotterdam. Zoon (4) mocht tussendoor gewoon naar het toilet. Er werd met je meegdacht waarvoor je het artiekel gebruikt en niet gewoon het duurste of populairste.

Beste Remco,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Leuk om te lezen dat je deze goed ervaring hebt gehad in de winkel van Rotterdam Alexanderium.

T 08-03-2020

Zelfs voor een kabeltje van rond de 30 Euro wordt de tijd genomen voor vergelijken en gebruikservaring geven en dat alles op zijn allervriendelijkst.

Beste,

Merle 08-03-2020

Goed geholpen door de medewerker van Mediamarkt. Goede informatie gekregen over abonnement verlengen icm met een nieuwe telefoon kopen. Helaas had ik mijn abonnement al verlengd waardoor ik nu duurder uit ben. Maar voor de volgende keer zeker een handige tip.
Zeer vriendelijk geholpen!

Beste Merle,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Jammer om te lezen dat je jouw abbonement niet hebt kunnen verlengen via os.

We hopen je wterug te zien wanneer je opnieuw kan verlengen en wellicht kunnen we je helpen aan een leuke aanbieding.

willem bakker 08-03-2020

we konden eerst rustig rondkijken zonder opdringerige verkopers, toen we hulp nodig hadden werden we goed en snel geholpen

Beste Willem,