MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 447 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Roos 07-04-2019

Pim, je bent een topper!! Als jij mijn niet die goeie service had verleend was ik geen vaste klant meer geweest van de media markt. Pim, werkt op de afdeling witgoed, en heeft mij top geholpen/geadviseerd op een goeie koel-vrieskast. Hij geeft zelfs advies op het gebied van goede cominatie/gebruik en energielabel etc. Hij werkt in de winkel Amsterdam Arena. Ik adviseer je, bij hem te kopen en advies in te winnen. Hij gaat echt met je meedenken, en geeft eerlijk advies!!! Pi.m, dank je wel wij zijn erg blij met onze aankopen bij je. Groet Roos

Marcel 07-04-2019

Wij hebben een koffiemachine gekocht bij mediamarkt en zijn geholpen door Elena die kosten nog moeite heeft gespaard en ons alles heeft uitgelegd over het apparaat en andere apparaten zodat wij een goede beslissing konden nemen !

Tahereh Gharib 07-04-2019

Deze shop is geweldig. Ik vind de medewerkers behulpzaam. De website is goed designed en het is makkelijk en duidelijk om via deze pagina te winkelen.

Bilal El Atmani 07-04-2019

Keep going and Media Markt is the best! the best servis in europe electronic stores, and is the best

Ben 06-04-2019

Prima geholpen door een verkoper met verstand van zaken. Iets meer inlevingsvermogen in waar ik als klant precies naar op zoek ben, zou wel kunnen. Ik HAAT Google (en Google weet dat)! Ik ben helmerg tevreden met mijn Sonos!

gp 06-04-2019

zeer deskundig, goed en uiterst vriendelijke advies en service bij de aankoop van 4 stuks (vaatmachine, was machine en droger en electr. fornuis met keramische plaat )met een goede regeling levering en ophalen oud materiaal.
Dus zeer aan te bevelen !

Marita 06-04-2019

Voor de tweede keer een mobiele telefoon gekocht met abbonement bij dezelfde verkoper. Wat een leuke behulpzame jongen, vriendelijk en eerlijk! We zijn dan ook erg tevreden!
En komen zeker weer terug! Top!

Angelo Van der werf 06-04-2019

Super goede winkel goede mooi producten voor een scherpe prijs en de klantvriendelijkheid is ook altijd goed je word vriendelijk en goed geholpen tot in de puntjes top winkel

Anita 06-04-2019

ik ben perfect geholpen met het uitzoeken van een camcorder door Duncan, werkend mediamarkt te ede.

nicky 06-04-2019

ik ben heel erg blij met de mediamarkt ik kom er dagelijks om rond te kijken of te kopen zeer vriendelijke menesen en erg behulp zaam ik ga het lieft naar de game en tv afdeling soms mobiel of latop maar over het alegemeen game afdeling om dat ik een gamer ben

E. Vermue 06-04-2019

Aardig vakkundig personeel. Smeert je niets aan wat je niet wilt. Dus zeer tevreden

Mediamarkt Duiven 06-04-2019

Directe en goed advies mbt aankoop.
Ongeacht de prijskwaliteit verteld de verkoper wat je van het appataat kan en mag verwachten.

S de Vorst-Coppen 06-04-2019

Veel keuze aan produkten, heel fijn geholpen!
Super blij met mijn krultang!

Greta Drent(dochter van Antje Drent) 06-04-2019

Er is veel assortiment. We werden prima geholpen Navid nam rustig de tijd ons de werking van het apparaat die kochten haar fijn uit te leggen en hij heeft hem zelfs startklaar gemaakt dus heel vriendelijk behulpzaam personeel en veel assortiment ook geld kwaliteit prima🖒 ik zal zeker mediamarkt aanbevelen voor de aanschaf van apparaten.

DD 06-04-2019

Goed geholpen met de juiste informatie over de switch en geadviseerd om een screen protector te nemen voor mijn switch, deze is ter plekke aangebracht.

Gert 06-04-2019

Deskundig en geduldig personeel bij de aankoop van een wasmachine. Ook medewerker van BudgetEnergie was erg behulpzaam!

Joop 06-04-2019

Nieuwe omslag voor de tablet aangeschaft. Ruime sortering. Advies van de verkoper was goed.

G-05 06-04-2019

De MediaMarkt is en blijft altijd mij goto shop voor technologie en andere artikelen dat daar bij komt kijken.
De MediaMarkt is altijd up-to-date met beide artikelen en prijs. Het ideale is is dat de MediaMarkt in bijna elke stad bereikbaar is.

Piet Quaden 06-04-2019

een door mij ingeleverd apparaat werd door de klantenservice van media markt kosteloos op gestuurd naar de betreffende reparatie afdeling.De medewerkster van de klantenservice was zeer duidelijk over de te volgen regels, kosten en inname van het apparaat. Binnen 10 dagen kreeg ik een bericht dat het apparaat gerepareerd was en klaar stond om opgehaald te worden. Dit was alles volgens afspraak wat mij zeer tevreden stemt!

Nijland 06-04-2019

Ze zijn netjes correct en hulpvaardigheid.
Een nette winkel en goed bereikbaar

Maarten 06-04-2019

Uitstekende hulp en ondersteuning van de Apple verkoper in Maastricht. Eerlijke uitleg over de producten en voor de verandering was deze verkoper niet standaard van mening dat het duurste altijd het beste is maar afhankelijk van wat je er mee wilt gaan doen. Dat heb ik elders wel anders gezien. Enige minpuntje is dat ik nu voor de 3e keer (!!) op rij merk dat de winkelvoorraad zoals aangegeven op de mediamarkt website niet strookt met de werkelijkheid. Het model dat ik gekocht heb staat als niet op voorraad terwijl er gewoon meerdere van in het magazijn lagen en van het andere type gaf de website aan dat het product binnenkort leverbaar zou zijn terwijl er volgens de verkoper ongeveer 180 stuks op voorraad waren. Dit zorgt er voor Apple producten wel voor dat mensen naar zaken als Ivizi gaan ipv van onnodig te wachten tot de Mediamarkt website aangeeft dat ze ook daar gewoon op voorraad zijn. De voorraadstatus is een verbeterpunt voor Mediamarkt maar verder ben ik erg positief over Mediamarkt Maastricht

Maria 06-04-2019

Ik heb een soda stream.de gasfles omwisselen gaat prima, maar daar vooraan in de winkel is het lastig zoeken naar een medewerker. Toen wilde ik nog een keuken weegschaal kopen. Ik had er 2 gekozen die beide goed waren, beide niet op voorraad... Dan maar de goedkopere, beetje jammer maar de medewerker heeft me wel met een glimlach geholpen.

Peter 06-04-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er veel meer keus is dan in andere winkels, en de prijzen zijn goed en er zijn regelmatig mooie acties.

Ana 06-04-2019

Goede en overzichtelijke winkel goede uitleg door het personeel en tevreden met alle artikelen die we daar hebben gekocht

Bart 06-04-2019

Ik vind de Mediamarkt in Middelburg altijd erg netjes en overzichtelijk. De medewerker die me hielp was helaas commercieel niet heel erg vaardig en was vooral bezig met TV's ver boven mijn budget, dus ik was blij dat ik wat vooronderzoek gedaan had.