MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Marianne 28-01-2020

Heb prima advies gehad bij het kopen van mijn e-reader. Het installeren werd gedaan terwijl ik een heerlijk kopje koffie kreeg aangeboden. Een heel relaxte aankoop zo.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ton 28-01-2020

De winkel inrichting is duidelijk en overzichtelijk, producten in overvloed, prijzen zeker met actie een aanrader, service is oké,

Beste Ton,

Super bedankt voor jouw positieve review.

Anna Hukema 28-01-2020

Het wordt tijd dat de koelkast word geleverd, die 5 weken geleden in de winkel gekocht en betaald is. Hij zou op voorraad zijn en vlak na nieuwjaar geleverd worden.
Een schande dat op geen van de 4 telefoontjes en 1 mail gereageerd word!! Het enige wat door de telefonistes werd gezegd is; wij zetten uw vraag door naar de desbetreffende afdeling. Niks geen bezorgdatum of update.

Beste,

Excuses voor het langer wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

J.F.Bakkenhoven 28-01-2020

de klant is koning geld zeker bij jullie.
ook verstand van zaken als je de juiste verkoper zoekt.

Beste J.f. Bakkenhoven,

c.schramm 28-01-2020

Afgelopen zondag hebben wij een nieuw nespresso apparaat aangeschaft voor een prima prijs (door de BTW korting) waar wij erg blij mee zijn. Wij zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen door personeel en ook door de medewerker van Nespresso die ook aanwezig was. Het apparaat wat wij wilde was niet meer op voorraad , behalve het laatste showmodel. Deze hebben wij kunnen nemen en is keurig ingepakt door de medewerker en tevens is hier netjes een bon van geschreven waarmee de 2 jaar garantie op het apparaat is geborgd.

Beste C. Schramm,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in een van onze winkels en met ons personeel. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op de website.

willem 28-01-2020

het was heel druk vanwege de btw weg er mee dagen. toch kreeg ik hulp en uitleg van een medewerker, top.
prijs was dus ook goed omdat de btw er af was. parkeren is gratis.
zeer tevreden

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Gert 28-01-2020

De medewerker was niet kundig zei hij maar heeft me heel goed geholpen en heeft alles netjes afgehandeld.

Beste Gert,

wim 28-01-2020

de levering is in orde.het was gezellig druk.er was voldoende personeel aanwezig.dus tot de. volgende keer.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent met ons personeel.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Eufemia 28-01-2020

Ontzettende goede informatie gekregen van de medewerker van de winkel in Assen. Klantvriendelijk ook. Wij komen zeker weer terug. Dank jullie wel!

Beste Eufemia,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Assen en dat je zeker weer terug komt.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Gerard Wever 28-01-2020

Samsung smartphone besteld via de site, staat duidelijk bij, vandaag besteld morgen in de winkel af te halen. Ik heb de telefoon vrijdag besteld en nu (dinsdag) nog geen levering, als ik erna vraag hoe dit kan is de drukte van de btw actie hier debet aan. Prima maar geef dan wel de juiste informatie op de site die zeker mijn keuze voor de mediamarkt hadden beïnvloed.

Beste Gerard,

MediaMarkt.

Roy 27-01-2020

Goed en snel geholpen door kundige medewerker!
Was erg druk door "btw weg ermee", maar ondanks lege schap,
ging ik snel de winkel uit met mijn Sonos Beam.

Beste Roy,

Cynderella 27-01-2020

De shop is lekker snel en gebruikersvriendelijk. Je kunt intuïtief er doorheen zonder echt na te hoeven denken "waar moet ik nu klikken?". Daarnaast biedt Media Markt een goede ruime keuze van vergelijkbare producten (in dit geval headsets). Bijna een te ruime keuze, wat het kiezen soms juist wel moeilijk maakt, maar de vergelijkingsfunctie helpt je daarbij goed vooruit.

Beste Cynderella,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze website en service. Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer online te zien.

Marga 27-01-2020

Ik had iets besteld wat afgehaald moest worden. Uit de e mail bleek dat ik dat in persoon moest dien. Dat wist ik niet, was ook niet medegedeeld. Ik probeer via de chat al drie keer te annuleren, geen mail ontvangen. Chat is onduidelijk, geen mede werker weten te bereiken. Dit is de reden voor de vijf. Normaal goede ervaringen, maar dit keer niet. Jammer

Beste Marga,

Wij vinden het vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd en daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

juliana 27-01-2020

top!!!
always nice staff around ready to help!
the main itens you need you do find in there.

Dear Juliana,

Thank you for your review.

Greetings,

willemking 27-01-2020

Ik werd keurig geholpen, het personeelslid was eerst nog bezig met iemand anders, zei dat hij zo kwam, wat hij ook deed, en bracht de tv voor mij helemaal naar mijn auto, die zeker 100 meter verderop stond.

Beste Willemking,

kanaan adwar 27-01-2020

Ik bezoek vaak de mediamarkt en vind het erg praktisch en vind altijd alle praktische en goede tools die het huis nodig heeft

Beste Kanaan Adwar,

dick meijer 27-01-2020

gaf goede voorlichting en advies omtrent de spullen die ik nodig had .daardoor kocht ik het product op zijn advies en ben er zeer blij mee

Beste Dick Meijer,

Bedankt voor jouw positieve review en dat je de tijd ervoor hebt genomen.

Gerard & Colinda van de Put 27-01-2020

Erg groot assortiment en snelle levering als je op internet besteld.
En als je de juiste medewerker treft ook deskundigen hulp.

Beste Gerard & Colinda van de Put,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je even de tijd nam om de review te plaatsen.

Super fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel, assortiment en onze website. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer online te zien of in een van onze winkels.

Willem 27-01-2020

Met een bepaald doel naar Mediamarkt in Eindhoven Centrum gegaan. Direct naar de juiste afdeling. Goede ondersteuning van Mediamarkt personeel, als ook Apple vertegenwoordiger. Snelle doorlooptijd bij de kassa, altijd fijn. Al met al; goede ervaring...

Beste Willem,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad in ons filiaal in Eindhoven en dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer welkom te heten.

saleemzohaib 27-01-2020

Prima winkel, alles netje en behulpzaam medewerkers. Verder ook goed te bereiken met OV, auto etc.

Beste Saleemzohaib,

Sander Evers 27-01-2020

Heb een Surface Pro 7 + toetsenbord bij de MM in Utrecht gekocht. Vriendelijk en goed geholpen, maar helaas wel opdringerige upsale van de "korting" voor Energie Direct (wat ik trouwens al had en zo ong 15 minuten verspild tot de melding dat ik niet kon verlengen, iets wat ik al direct tegen de verkoper had gezegd). Een vraag "Heeft u interesse in Energie Direct voor maximaal 175 euro korting?" zou het beste passen en dan bij "Nee" niet verder vragen.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Sander Evers,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze winkelpersoneel. Wel jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad omtrent "korting Energie Direct". Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

paul f 27-01-2020

heel goed geholpen daar ,de jonge verkoper had verstand van zaken en heeft mij beinvloed om toch een 55 inch te kopen
ipv een 50 en 100 herts ipv 50 zeer tevreden met deze aanschaf. zeer scherp beeld een genot.

Beste Paul,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Wolter 27-01-2020

Ondanks de drukte op 26 jan, toch prima geholpen. Goed bereikbaar, fietsenstalling om de hoek en de parkeergarage eronder.

Beste Wolter,

Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Sandra 27-01-2020

We gingen naar de Media markt in Alkmaar, omdat we hier altijd goed worden geholpen en geadvieseerd. Ook deze keer, onze aankoop, een televisie werd netjes bij het afhaal punt gezet zodat we er niet de hele winkel mee door hoeften lopen.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je even de tijd nam om je review te plaatsen.

Bart 27-01-2020

Zeer mooie winkel, heel groot assortiment, heel goede acties en zeer goede en klantvriendelijke bediening is echt een aanrader

Beste Bart,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze winkel, service en ons personeel. Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Altijd leuk om te horen dat je dit waardeerd.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.