MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

G.m. Derks 20-04-2020

Zeer goed geholpen en ook goed advies gegeven. Product dat ik heb aangekocht werk perfect.

Adam 20-04-2020

Wygodne zakupy online polecam. Latwo dostepne.raty przez.santander oraz mila obsługa w tych ciężkich czasach jest pomocna

Marco Lückers 20-04-2020

Uitstekende service, zeker in de huidige situatie van het Corona virus.Personeel ondanks het verplicht afstand houden, zeer behulpzaam en lopen met je mee naar de plek waar jou product te vinden is,met inachtneming van de afstand.Bij het afrekenen vraagt men of je nog vragen hebt over jou aankoop.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Bertje 20-04-2020

Vriendelijk geholpen door iemand die meedacht. Eerlijk informatie verstrekt en geduldig was. Ik voelde me als klant gehoord.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review!

M Siemensma 20-04-2020

Voor dat ik verder kon werd eerst mijn handen gedesinfecteerd perfect!
De eerste winkel in al die weken die daar aan denkt. Daarna een duidelijke route door de winkel en prima aan gegeven hoe je bij de kassa afstand moet houden. Perfect geregeld allemaal.

Marlies Bock 20-04-2020

Ik koop graag bij MediaMarkt omdat iedere afdeling mensen heeft die je goed kinnen helpen. Ze weten duidelijk het verschil uit te leggen van verschillende merken.
Eordt er altijd vriendelijk geholpen

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij hopen je weer te mogen verwelkomen.

J.J. 20-04-2020

Snelle en deskundige hulp bij keuze van gewenst artikel! Zeker een aanrader. Ook de service bij eventuele gebreken is goed!

Risha R. 20-04-2020

Ik vind het altijd prettig winkelen bij de MediaMarkt . Er is zoveel keus, zoveel leuks. Voor een ieder wat. Ik heb goede ervaringen met de producten van MediaMarkt en is daarom zeker aan te bevelen. Een super tevreden klant.
Risha R.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review!

Lonneke Wilbrink 20-04-2020

Wij zijn kind aan huis bij de Mediamarkt op het retailpark te Roermond. Wat we er ook aanschaffen; en dat is veel :-) , elke medewerker is vriendelijk, deskundig, objectief en eerlijk. Geen pushende verkopers, maar altijd een fijn en passend advies. En ook de After sales service is naar volle tevredenheid! Gewoon een hele fijne winkel, waar je nooit ontevreden of slecht geïnformeerd naar buiten loopt. We komen hier heel graag en raden het 100% aan!

Jeroen 20-04-2020

Goede prijs-/ kwaliteitsverhouding, goede middenmoot voor videobewerking dankzij de degelijke GeForce GTX 1050. goed is goed genoeg. Ik ben blij en kan weer de komende jaren ertegenaan.

M. Verbeek 20-04-2020

We hebben gekozen voor Mediamarkt omdat we een super uitleg hebben gehad over het product Jura z6.
Ook de aankoop met de daarbij behorende artikelen die nog besteld moesten worden verliep soepel en ook daar weer een goede uitleg bij.

Beste M. Verbeek,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

We wensen je veel succes met je aankoop.

Diana 20-04-2020

Van te voren hadden we al gekeken welke tv we mooi vonden, via internet rewiews bekeken, en daarna toch besloten om een nieuwe tv te kopen.
In de media markt Amersfoort zijn we heel goed geholpen door de medewerker zeker omdat we toch nog wat vragen hadden. Met een half uur stonden we weer buiten met een nieuwe tv mede dankzij onder andere de goede medewerker van de media markt.

Beste Diana, '

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van onze medewerkers.

howard casiana 20-04-2020

goed geholpen vriendelijke werkers en goeie prijs en nu stuuren jullie het kassabon per mail echt TOP

Beste Howard,

Bedankt voor jouw review.

Evert-Jan Tak 19-04-2020

Goed, kundig en snel geholpen bij de aanschaf van een Samsung koffiemachine (ondanks de “1,5 meter samenleving”!)

Beste Evert-Jan,

Bedankt voor jouw review. We zijn blij om dit te horen.

Diana 19-04-2020

Mediamarkt den Bosch is een super fijne winkel makkelijk bereikbaar met gratis parkeren personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Ook nu tijdens de corona tijd voel ik me er veilig om mijn dingen te kunnen kopen

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je het vriendelijk, behulpzaam en veilig vind!

Eric 19-04-2020

Op zoek naar een nieuwe Grill Bak oven , keurig in Den Haag bij de Mediamarkt geholpen door een vakkundige verkoper die erg behulpzaam was, Tefal Optimo OF4448 oven bevalt uitstekend en weet zijn temperatuur goed te halen en is ook snel op temperatuur.

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het product en het personeel.

Ad 19-04-2020

Ondanks de Corona crisis kon ik vlot winkelen alle maatregelen werden goed en gecontroleerd uitgevoerd. Goede kwaliteit en schone winkel met vriendelijk personeel

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je complimenten.

Tevreden klant... 19-04-2020

Óók als je aankoop een 'maandagmorgen'product blijkt ... en het uitzichtloos lijkt ... laat Mediamarkt je niet in de steek, maar gaat samen met je naar de beste oplossing zoeken. TOP! Mediamarkt!

Beste,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Ger Berendsen 19-04-2020

Goede klantvriendelijkheid en kennis van zaken
En prijs verhouding en service

Beste Ger,

Gero 18-04-2020

Snoepwinkel voor volwassenen, vriendelijk personeel en vrijwel altijd genoeg voorraad

Beste Gero,

Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons assortiment en over het personeel.

Marina Koelman 18-04-2020

Het assortiment is goed en groot. Je krijgt de tijd om rustig te kijken, zonder dat er iemand gelijk naar je toekomt. Dat is heel fijn. De prijzen zijn scherp.

Beste Marina,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat je de tijd neemt om jouw review te geven.

Ben 18-04-2020

Was op zoek naar een nieuwe soundbar. Goed geholpen door de medewerker. Kennis van zaken en erg klantvriendelijk.

Beste Ben,

William 18-04-2020

Voor een klein prijsje een super goede headset gekocht.
Werd me vriendelijk aanbevolen door de medewerker van mediamarkt

Beste William,

Peter 18-04-2020

Daar je in deze winkel zeer goed geholpen wordt door zeer bekwaam personeel

Beste Peter,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Perfect 18-04-2020

Zeer slechte klantenservice bij het ruilen van nieuwe producten die niet werken. Zelfs na een aantal weken is het ruilen / ontvangen van een nieuw product niet gelukt en kost veel veel tijd.

Beste Perfect,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Dit is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten.

Graag zouden we deze reviewscore bespreken en vragen je daarom contact met ons op te nemen via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/