MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

MS 03-02-2020

Er is altijd wel een medewerker te vinden die vertrouwd en advies op maat geeft.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Marike 03-02-2020

Wij gingen wij naar de Mediamarkt in Hoorn, daar hier goed te parkeren is en deze voor ons het best bereikbaar was. Wij werden er zeer klantvriendelijk geholpen door een enthousiaste medewerker. Wij gingen met een tevreden gevoel met onze e-reader naar huis.

Beste Marike,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel en dat je zo tevreden bent.

Anton Fourie 03-02-2020

Usually very happy with Mediamarkt service, but not this time. Bought a LG TV on Black Friday special (and their system indicating it was on stock). After taking my money and after several painstaking calls asking when the TV will be delivered they refunded on the 9th of Jan 2020 with the simple response "op=op". This is not acceptable as for other TV's their system did indeed show that the stock was sold out and it was not possible to order. For a company of their size and stature they should have met their obligation!

Dear Anton,

Thank you for your feedback. This helps to improve our service.

Annoying to read that you have had such an experience. We strive to provide the best possible service for the customers, we take your feedback as a tip for the next time.

Do you have any questions? Please feel free to contact us at: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Greetings,

Media Markt

Ger 03-02-2020

BTW WEG ER MEE. Zondag was het door mij gewenste artikel niet meer op voorraad. Kreeg het advies om het artikel online te bestellen zodat ik toch nog van de actie gebruik kon maken. Vervolgens opgeven dat ik het artikel dan in de winkel kon komen ophalen. Dat is meedenken met de klant. Prima.

Beste Ger,

Ferry 03-02-2020

Product online besteld en na 1 uur al de bevestiging binnen om het op te komen halen.
Afhalen ging ook heel soepel.
Kortom alleen maar tevreden kunnen zijn op de gehele online afhandeling. Mediamarkt doet dit dus heel goed.

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je de tijd nam om de review te plaatsen.

M.F Aarsman 03-02-2020

Fijne Winkel. Personeel zeer behulpzaam.Goede uitleg bij gebruik!Ik raad deze winkel zeker aan.

Beste M.F Aarsman,

Bedankt voor je positieve review.

Sole 02-02-2020

It is easy to find many high-quality products in MediaMarkt for a wide range of prices. This can make it hard for a buyer to choose an item; however, you can always find some workers in the shops to ask for help. These make shopping in MediaMarkt stores to be a enjoying experience.

Dear Sole,

Thank you for your review.

Greetings,

sibo 02-02-2020

Tijdens de btw vrije dagen heb ik een koptelefoon besteld voor 144 euro en deze bestelling ook bevestigd gekregen. op het moment dat de btw actie afgelopen was kreeg ik een mail dat ik de bestelling geannuleerd zou hebben, terwijl ik dit niet gedaan heb. Als ik nu dezelfde koptelefoon wil kopen moet ik 200 euro aftikken. In het verleden heb ik al vaker van dit soort acefietjes gehad met de mediamarkt, de mediamarkt krijgt van mij een 1! Op mail reageert de mediamarkt ook al niet meer.

Beste Sibo,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met ons via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

sibo 17-03-2020

Hoi Mediamarkt. Bedankt dat jullie al binnen 6 !!! weken reageren, zonder oplossing!

Fakleefstra 01-02-2020

Er is een ruim assortiment, overzichtelijk opgesteld. We worden snel geholpen en goed geïnformeerd en geadviseerd bij een aankoop en afhandeling. Prettige klantenservice en smartshop

Beste Fakleefstra,

Bedankt voor jouw review.

Georg 01-02-2020

Met een kleine man van nog geen maand oud ging de droger stuk. We zijn naar Mediamarkt Zoetermeer gegaan en zijn daar snel en professioneel geholpen. In het begin wel eerst een wat oudere verkoper die denk ik nog aan het leren was, maar daarna door zijn collegas zeer vakkundig over genomen. Uiteindelijk een droger en een tv afgerekend. De droger kon helaas niet op korte termijn geleverd worden, maar desondanks toch besloten om voor het desbetreffende model te kiezen. Dit kwam ook zeker door de behulpzaamheid van de verkoper. Ondanks de drukte werd alle tijd genomen om alles toe te lichten. Zijn dienst was zelfs al voorbij maar toch bleef hij om ons te helpen.
De tv heb ik uiteindelijk zelf mee genomen omdat de levering in een keer moest en we er anders op moesten wachten. Dit was gelukkig geen enkel punt en het werd bij de service balie zo in orde gemaakt. De medewerker van de afhaal heeft ook nog mee geholpen om de TV(55") in de auto te krijgen. Al met al zeer behulpzaam en klantvriendelijk.
Dan de apparatuur; de droger hebben we nog niet, dus daar kan ik niks over zeggen. De TV die we hebben gekocht is een SONEY KD55XG85 4k. Dit was oorspronkelijk niet de TV waar we voor kwamen, maar wederom door advies en een live vergelijk in de showroom juist geadviseerd. Wat ben ik blij met deze tv! Super strak en vloeiend beeld. Enorm kleurgetrouwe weergave en heerlijke zwart tinte. We hebben de film Avatar er nog maar eens bijgepakt en het is een compleet nieuwe ervaring! Echt alsof je in een bioscoop zit met haarscherp beeld! Ook de netflix knop is heel handig. Het uitpakken en instalrren is trouwens ook heel makkelijk en goed aangeduid op de doos en in de handleiding. Wel echt een must om met zn twee te doen.
We gaan zeker weer terug naar Mediamarkt Zoetermeer voor onze volgende elektronische aankopen!
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Media Markt Zoetermeer.

Gerjan Dekker 01-02-2020

Het is zeer vriendelijk personeel wat je goed helpt als je ergens naar op zoek bent. De verkoop-medewerkers zijn zeer enthousiast in hun werk en zeer vriendelijk. Het is een ook een hele snelle service als je wat besteld hebt. En als je product niet meer valt te repareren maar het zit nog wel binnen de garantie tijd dan krijg je dat product nieuw terug!

Beste Gerjan Dekker,

Bedankt voor jouw positieve review.

Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons personeel en onze service.

KV 01-02-2020

Goede site (producten gemakkelijk en snel te vinden), groot assortiment, duidelijke informatie. In de winkel ben ik heel vriendelijk en correct. Er wordt een goede service geboden zoals gratis thuisbezorging voor member leden. Net geen tien, want gewenst product was niet voorradig in de winkel en de combinatie servicebalie en afhaalbalie vond ik niet zo geslaagd. Een aparte balie alleen voor afhalen zou m.i. beter zijn want nu moet iedereen die alleen iets komt ophalen wachten op mensen die langer tijd nodig hebben vanwege bv. problemen met de apparatuur. Verder top!
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij zullen zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de site!

J. van Wijngaarden 01-02-2020

Ruime keus en de kwaliteit is écht om naar huis te schrijven . . . Zoveel keus tref je in geen andere elektronica zaak in Zwolle aan !

Beste J. van Wijngaarden,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en filiaal in Zwolle.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op de website.

Job en Jolanda 01-02-2020

Wij hadden zelf al veel vooronderzoek gedaan voor het product wat we wilde kopen, uiteindelijk toch nog even een verkoper geraadpleegd en die adviseerde ons toch een andere en die was nog voordeliger ook

Beste Job en Jolanda,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons winkelpersoneel.

Job en Jolanda 01-02-2020

Beste Job en Jolanda,

Vooijs 01-02-2020

Super vriendelijk personeel en ook verstand van zaken. We zijn super goed geholpen en super blij met de aankoop.

Beste Vooijs,

offerman 01-02-2020

ter zake kundige medewerker, luisterde goed naar de wensen en gaf uitstekende adviezen en uitleg

Beste Offerman,

Bedankt voor het plaatsen van jouw positieve review.

Mathieu Gerritsen 01-02-2020

Overzichtelijke winkel met compleet assortiment. En aardige en gemotiveerd personeel.

Beste Mathieu Gerritsen,

Bedankt voor jouw review en dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

C 01-02-2020

Voor mijn verjaardag mocht ik een nieuwe koelvriescombinatie uitzoeken.
De keuze valt op Mediamarkt. Twee met elkaar kibbelende bezorgers sleuren de nieuwe ijskast naar binnen. Resultaat: vernield deurkozijn, diepe kras in het nieuwe laminaat en een flinke deuk in de ijskastdeur. Drie dagen bellen met de klantenservice levert niets op. Foto's gestuurd van de beschadiging, weer gebeld, alles uitgelegd, niets dringt door tot de klantenservice. Niets meer gehoord, ondanks toezeggingen. Weer bellen, wordt er na weer 15 minuten (!) wachten van de lijn, gewoon opgehangen. Uiteindelijk de klantenservice aan de lijn, maar geen oplossing vandaag. Alleen dat de zogeheten Back Office contact zou gaan op nemen. Maar dat hoorden we twee dagen geleden ook al.
en ohja visite van morgen? Ik heb lauw bier en warme taart want mijn oude koelkast brengen ze niet terug. #mediamarktNL

Reactie: Charley, oei daar is flink wat fout gegaan. Wil je via een prive bericht je bestelnummer en e-mail adres opsturen? Dan kijk ik na wat ik hierin kan betekenen. Alvast bedankt! ^X. Nou gedaan en krijg GEEN reactie. Dus voor de show dat mensen denken dat het oké is?
sibo 02-02-2020

Zoiets heb ik ook al eens meegemaakt. Met dit soort situaties geeft de mediamarkt niet thuis.

Beste,

Bedankt voor je feedback, dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Het is niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd, daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal en daarom wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via de volgende link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Op deze manier kunnen we kijken of het probleem al is opgelost of hoe wij dit het beste kunnen oplossen.

Danique 31-01-2020

Er is altijd genoeg personeel ,en ze geven goed advies. Daarbij is er ook genoeg keus.

Beste Danique,

ger 31-01-2020

geen juiste voorlichting over artikelen , artikelen staan in de schappen die niet (meer) leverbaar zijn , o.a, gril van tefal ,
er wordt geprobeerd een duurder artikel te verkopen, ger
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Ger,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Mel 31-01-2020

Slechte service. Heb een wasmachine besteld, leverdatum zou vandaag zijn. Kreeg in de loop van de ochtend een mailtje dat er iets mis was gegaan en de wasmachine niet geleverd kon worden. In de mail stond dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Ik heb niks gehoord en zelf erachteraan moeten zitten. Raar dat de mediamarkt telefonisch aangeeft dat ze geen contact met het vervoersbedrijf konden opnemen om uit te zoeken wanneer mijn wasmachine word geleverd. Ik heb hier speciaal een dag voor vrij genomen en iemand betaald om mijn oude wasmachine te ontkoppelen. Ik weet nu niet waar ik aan toe ben met mijn wasmachine. Ik bestel nooit meer online.

Beste Mel,

Bedankt voor jouw feedback, dit helpt om onze service te verbeteren.

Excuses voor deze vervelende ervaring. Het is niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd en daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/. Op deze manier kunnen wij kijken of het probleem is opgelost of hoe wij dit het beste kunnen oplossen.

MediaMarkt.

Marco2510 31-01-2020

Super goed geholpen in de winkel bij de aanschaf van een iPad. Verkoper gaf ons de ruimte om na te denken en gaf eerlijk advies. Ondanks dat het product elders goedkoper verkrijgbaar was, toch de koop aan deze verkoper gegund vanwege zijn behulpzaamheid.

Beste Marco,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

We hopen je snel weer te zien in onze vestigingen of op de website.

Ferry 31-01-2020

Product in dit geval een GoPro 8 was voldoende op voorraad en momenteel de goedkoopste van alle winkels in NL. Daarnaast kreeg ik goed advies en uitleg over het product en alle mogelijkheden.

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw positieve review.

Super fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Martien 31-01-2020

Mediamarkt is een betrouwbare winkel waar je goed kunt kopen. Belangrijkste is dat dat je voor de deur gratis kan parkeren

Beste Martien,